Ga naar inhoud

Ridiculand


Recommended Posts

Voor het kinderboekenfestival in Aruba heb ik mee mogen werken aan het kinderboekenweekgeschenk. 'Jair en de ezeltjes' is een stripverhaal op scenario van James Ocalia uit Aruba en gaat over de ezelopvang op het eiland. Gericht op jonge kinderen.

 

Het stripverhaal wordt in het Nederlands en Papiamento afgedrukt, m'n eerste officiële vertaling!
Begin november mag ik het boek in Aruba gaan presenteren.

IMG_8285.jpg

 

IMG_8287.jpg

 

IMG_8289.jpg

Link naar reactie
22 hours ago, Wouter Goudswaard said:

Voor het kinderboekenfestival in Aruba heb ik mee mogen werken aan het kinderboekenweekgeschenk. 'Jair en de ezeltjes' is een stripverhaal op scenario van James Ocalia uit Aruba en gaat over de ezelopvang op het eiland. Gericht op jonge kinderen.

 

Het stripverhaal wordt in het Nederlands en Papiamento afgedrukt, m'n eerste officiële vertaling!
Begin november mag ik het boek in Aruba gaan presenteren.

IMG_8285.jpg

 

IMG_8287.jpg

 

IMG_8289.jpg

 

Heel tof!

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
44 minuten geleden, cinco zei:

 

 

Hoe was Aruba meegevallen?


Het was heel fijn! Mooie opening van de Kinderboekenweek meegemaakt op vrijdag, zaterdag wat mensen van de Nationale Bibliotheek en andere auteurs leren kennen, zondag even toeristisch het eiland bekeken en daarna van maandag t/m vrijdag elke dag scholen bezocht om er workshops te geven. Dat was echt wel heel tof. Warm onthaald (letterlijk en figuurlijk)!

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...