dutch lines Posted July 12, 2020 Share Posted July 12, 2020 Aangeboden: Natasja Integrale deel 1 t/m 4 in nieuwstaat. 90 Euro. Ophalen of verzending vanuit Nederland. Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
Peter Motte Posted July 12, 2020 Share Posted July 12, 2020 Wat is er mis mee? Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
dutch lines Posted July 12, 2020 Author Share Posted July 12, 2020 3 uren geleden, Peter Motte zei: Wat is er mis mee? Ik had Natasja nog nooit gelezen tot de integrale uitkwamen. Er zitten hele goede verhalen tussen maar ik zal ze waarschijnlijk nooit herlezen, dus mogen ze weg. Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
milou Posted July 13, 2020 Share Posted July 13, 2020 Verkoop je ze ook los ? Zoek deel 4 nog. Link to comment
dutch lines Posted July 15, 2020 Author Share Posted July 15, 2020 Op 13/7/2020 om 21:47, milou zei: Verkoop je ze ook los ? Zoek deel 4 nog. Zie privébericht. Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
dutch lines Posted July 28, 2020 Author Share Posted July 28, 2020 Verkocht, mag slotje op. Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
Peter Motte Posted July 28, 2020 Share Posted July 28, 2020 Ik had Natasja herontdekt door de integrales. Vroeger had je in Robbedoes maar twee vrouwen: Natasja en Yoko Tsuno. Maar mijn voorkeur ging naar Tsuno. Ha ja, dat is sf. Natasja daarentegen ...Maar de verhalen zijn erg goed en het is allemaal uitstekend in beeld gebracht. Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
TDPB Posted July 28, 2020 Share Posted July 28, 2020 Natasja is af en toe ook wel eens sf. Eigenlijk heeft Walthery behoorlijk veel bestaande verhalen bewerkt tot Natasja-strips. Romans en kort verhalen en oude strips en zo. Hij moet een van de weinige zijn die dat deed. En ook een van de weinige die zo vaak van scenarist wisselde. De enige andere naam die me nu te binnen schiet is Morris. Link to comment
Peter Motte Posted July 28, 2020 Share Posted July 28, 2020 1 hour ago, TDPB said: Natasja is af en toe ook wel eens sf. Ik denk alleen Raadselachtige gedaanten, alhoewel Het metalen geheugen er ook wat van weg heeft. Quote Eigenlijk heeft Walthery behoorlijk veel bestaande verhalen bewerkt tot Natasja-strips. Romans en kort verhalen en oude strips en zo. Hij moet een van de weinige zijn die dat deed Dat stelde ik een jaar geleden vast i.v.m. Het metalen geheugen. Walthéry maakte dus eigenlijk graphic novels zonder ze ooit zo te noemen. En dat bewijst voor mij dat graphic novels gewoon bij strips moeten worden ingedeeld, en ook dat in West-Europa de term graphic novel eigenlijk overbodig is. Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Recommended Posts