joopjes Posted July 12, 2020 Share Posted July 12, 2020 Heeft iemand ook het album "De avonturen van Mieleke en Dolf" ontvangen bij de andere 3 bestelde boeken van Bob de Moor? Ik niet. En BD Must reageert ( nog? ) niet op emails van mij..... De boeken zijn pas in juli 2020 verschenen. In april 2019 al betaald..... Quote Link to comment
blacktiger Posted July 13, 2020 Share Posted July 13, 2020 Ik heb ze ook betaald, maar zelfs nog niet ontvangen. Quote Link to comment
Ron P Posted July 24, 2020 Share Posted July 24, 2020 Communicatie met Bd Must is een ramp. Ik heb meegedaan met het crowdfunding project Artbook Girls and Wings. Meerdere mensen vragen zich af op Ulule wanneer de boeken verzonden worden, aangezien deze al overal verkrijgbaar zijn. Maar geen enkele reactie. Ik heb ook al mails verzonden, berichten op facebook achtergelaten, maar complete stilte. Ook al plaatsen ze gewoon nieuwe berichten op facebook. Ik heb alle begrip als ik er nog een tijdje moet op wachten, maar communiceer dat dan gewoon aan uw kopers. Quote Link to comment
blacktiger Posted July 24, 2020 Share Posted July 24, 2020 Is inderdaad een ramp hun communicatie, ik heb al tig keer gemaild, maar telkens blijven ze Oost-Indisch doof. Geen goede partner om zaken mee te doen. Is de laatste keer dat ik iets bij hen bestel of ook nog maar iets aankoop. Quote Link to comment
joopjes Posted July 24, 2020 Author Share Posted July 24, 2020 Ondertussen een antwoord gekregen, in het kort: was op vakanties, in het pakket zat album « Fee & Fonske » Dat is « Mieleke en Dolf » ! (de naam was Fee en Fonske in Kuifje en Mieleke en Dolf in Ons Volkske) Toen een mail gestuurd met de vraag wat dan het extraatje dan is dat we zouden krijgen voor het lange wachten..... ( nog ) geen reactie ...……. ( verrassend )….. Quote Link to comment
Stripper Posted July 25, 2020 Share Posted July 25, 2020 Nu nog een illegale prijsverhoging en dan is het plaatje vergelijkbaar met de dubieuze uitgever Silvester. Quote Link to comment
blacktiger Posted July 25, 2020 Share Posted July 25, 2020 Jij hebt ze dus al gekregen, ik nog niets. Ik betaalde op 25/04/2019, dus al meer dan een jaar terug en dan hebben ze zelfs nog de arrogantie om niet te antwoorden op je mails. In één woord: klotefirma. Voor eenmaal maar nooit meer een bestelling bij deze losers. Quote Link to comment
joopjes Posted August 11, 2020 Author Share Posted August 11, 2020 Weet iemand misschien wat dat extraatje is? Iemand iets ontvangen?? Ik heb nu 4 keer een mail gestuurd naar BD Must, maar krijg geen enkele reactie..... :( April: Het spijt me dat ik uw bestelling nog niet kon opsturen. Het maken van het gratis album Mieleke en Dolf liep onverwachtse vertraging op door het opzoeken van het benodigde materiaal. Die zoektocht is bijna afgelopen. Zodra ik het materiaal heb ontvangen, kan ik de bestelling versturen. In ruil voor uw geduld voeg ik er een extraatje bij. Quote Link to comment
Recommended Posts