Ga naar inhoud

BD Must


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Communicatie met Bd Must is een ramp. Ik heb meegedaan met het crowdfunding project Artbook Girls and Wings. Meerdere mensen vragen zich af op Ulule wanneer de boeken verzonden worden, aangezien deze al overal verkrijgbaar zijn. Maar geen enkele reactie. Ik heb ook al mails verzonden, berichten op facebook achtergelaten, maar complete stilte. Ook al plaatsen ze gewoon nieuwe berichten op facebook.

Ik heb alle begrip als ik er nog een tijdje moet op wachten, maar communiceer dat dan gewoon aan uw kopers.

Link naar reactie

Ondertussen een antwoord gekregen, in het kort:

 

was op vakanties, in het pakket zat album « Fee & Fonske »

 Dat is « Mieleke en Dolf » ! 

(de naam was Fee en Fonske in Kuifje en Mieleke en Dolf in Ons Volkske) 

 

Toen een mail gestuurd met de vraag wat dan het extraatje dan is dat we zouden krijgen voor het lange wachten..... ( nog ) geen reactie ...……. ( verrassend )…..

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Weet iemand misschien wat dat extraatje is? Iemand iets ontvangen??

Ik heb nu 4 keer een mail gestuurd naar BD Must, maar krijg geen enkele reactie.....   :(

 

April:

Het spijt me dat ik uw bestelling nog niet kon opsturen. Het maken van het gratis album Mieleke en Dolf liep onverwachtse vertraging op door het opzoeken van het benodigde materiaal.
Die zoektocht is bijna afgelopen. Zodra ik het materiaal heb ontvangen, kan ik de bestelling versturen. In ruil voor uw geduld voeg ik er een extraatje bij.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...