Jump to content

Stripmakers op facebook.

Recommended Posts

Bestaat er niet zo'n icoontje dat bekende mensen naast hun naam kunnen laten zetten door Facebook? Een verificatiebadge of zoiets.

Geen idee hoe je dat aanvraagt, zo bekend ben ik zelf (nog) niet...

En anders maak je er @realWillyLinthout van, zoals den Donald.

Bedankt voor de reacties (en de grapjes, al word ik daar niet veel wijzer van).

12 accounts van Willy Linthout is overdreven, dat moet een grapje zijn!

Ik zag een tweede account van Willy Linthout (in New York (?) ) die in het Nederlands schreef op een stripgroep op facebook...

Dat vond ik vreemd, verrassend, verbazend, bizar, etc...

Ik neem voor het gemak maar aan dat dat niet "onze" Willy Linthout is!

Vandaar dus mijn vraag...

groetjes.

hihi de punt vergeten?... nou vooruit een linkje... dat moet de one and only zijn facebook.com/willy.linthout  even voor de goede zaak de link verwijderd...

Tsjaa en mocht dat dan NIET de goede zijn... dan zijn er kapers ( op de kust..? neuh facebrrrrrr...)

rekenen: 12 x = dus 1 op de 650.094.016 personen  ach.. zijn er toch niet zoveel (aantal wijzigt voortdurend !!) 🤳

nou vooruit dan, voor deze keer ( ik haal wel even de directe link weg, dus kopiëren en plakken maar)  😁

facebook.com/public/Willy-Linthout  ( zijn er inmiddels al een paar pffffffffff geloof ik)

niet kijken omdat daar een = staat; die heeft een ander doel in de url

Graag gedaan. Wat ike bedoelde dat de naam Linthout dus vaker voorkomt en ook de voornaam erbij, Veelal zijn het echte mensen alhoewel ik dat nooit zeker zal weten...

En aangezien ik graag mijn vaardigheden op het internet probeer op te vijzelen (je leert steeds iets nieuws.)
Ja grapjes moeten kunnen..
ps kwam dus ook nog wat op Twitter dingetje tegen... bekend?  🧐 (en indien ja, 2016..)