cartoonesk Posted July 23, 2020 Share Posted July 23, 2020 Het is misschien een domme vraag... Op facebook zijn er twee profielen van Willy Linthout! Kan iemand dat verklaren? Alvast bedankt. groetjes. Quote Link to comment
Yncke Posted July 23, 2020 Share Posted July 23, 2020 Voor zover ik weet is @linthout in de echte. Quote yncke.be Link to comment
Hamirubi Posted July 23, 2020 Share Posted July 23, 2020 En de andere is Willy Lintworm. Ook al een niet onverdienstelijk tekenaar. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
Leike Posted July 24, 2020 Share Posted July 24, 2020 We maken het even gemakkelijk. Er zijn er 12. (maar of zij allemaal kunnen tekenen?) Lijkt me dat je wel beter die met de punt kan gebruiken. Willy.Linthout (kon het gewoon niet laten) Quote Link to comment
Aleksandr Posted July 25, 2020 Share Posted July 25, 2020 aH, er zijn dus ongeveer een dozijn Linthouten maar die kunnen geen van allen tekenen, of alleen maar onder-tekenen? dus die (echte) man heeft tenminste 11 fans, mooi begin Quote Link to comment
linthout Posted July 26, 2020 Share Posted July 26, 2020 Ik kan het ook niet helpen dat ik met twaalf ben. Nu begin ik zelfs te twijfelen of ik mezelf ben!! Quote Link to comment
Yncke Posted July 26, 2020 Share Posted July 26, 2020 3 minutes ago, linthout said: Ik kan het ook niet helpen dat ik met twaalf ben. Nu begin ik zelfs te twijfelen of ik mezelf ben!! Ah, jullie zijn allemaal graag gezien. *hug* Quote yncke.be Link to comment
fazerco Posted July 26, 2020 Share Posted July 26, 2020 2 uren geleden, linthout zei: Ik kan het ook niet helpen dat ik met twaalf ben. Nu begin ik zelfs te twijfelen of ik mezelf ben!! Gewoon je naam aanpassen naar Willy 'The Artist' Linthout Quote Link to comment
Tanuki Posted July 26, 2020 Share Posted July 26, 2020 Bestaat er niet zo'n icoontje dat bekende mensen naast hun naam kunnen laten zetten door Facebook? Een verificatiebadge of zoiets. Geen idee hoe je dat aanvraagt, zo bekend ben ik zelf (nog) niet... En anders maak je er @realWillyLinthout van, zoals den Donald. Quote Link to comment
Vittorio Posted July 26, 2020 Share Posted July 26, 2020 1 uur terug, Tanuki zei: En anders maak je er @realWillyLinthout van, zoals den Donald. Zou ook niemand echt verbazen als realWillyLinthout uiteindelijk meer geld op de bank heeft dan realDonaldTrump. Toch? Zie verder: https://trendcelebsnow.com/willy-linthout-net-worth/ (Helaas geen update over zijn auto's.) Quote Link to comment
Tanuki Posted July 26, 2020 Share Posted July 26, 2020 Nu snap ik wel waarom hij alleen écht Elixir d'Anvers in zijne jenever kapt, en gene bucht van Dunaldi. Quote Link to comment
linthout Posted July 26, 2020 Share Posted July 26, 2020 Ik vrees dat ze er hierboven geen rekening mee gehouden hebben dat er ook nog een Urbanus zelf is die graag veel geld verdient. Quote Link to comment
Aleksandr Posted July 26, 2020 Share Posted July 26, 2020 2 uren geleden, Vittorio zei: (Helaas geen update over zijn auto's.) autoosautoos? welke autoos??? is deze Heer dan fan van 1 bepaald merk misschien? Quote Link to comment
Tanuki Posted July 27, 2020 Share Posted July 27, 2020 @linthout andere mensen hun rekening maken is nu eenmaal plezanter als je je met zo'n futiliteiten niet moet bezig houden hé. Quote Link to comment
Vittorio Posted July 27, 2020 Share Posted July 27, 2020 Jammer dat de meeste informatie op die site "not available" is. Hoeveel centimeters zou @linthout wegen? Quote Link to comment
cartoonesk Posted July 28, 2020 Author Share Posted July 28, 2020 Bedankt voor de reacties (en de grapjes, al word ik daar niet veel wijzer van). 12 accounts van Willy Linthout is overdreven, dat moet een grapje zijn! Ik zag een tweede account van Willy Linthout (in New York (?) ) die in het Nederlands schreef op een stripgroep op facebook... Dat vond ik vreemd, verrassend, verbazend, bizar, etc... Ik neem voor het gemak maar aan dat dat niet "onze" Willy Linthout is! Vandaar dus mijn vraag... groetjes. Quote Link to comment
cartoonesk Posted July 28, 2020 Author Share Posted July 28, 2020 Op 26/7/2020 om 16:58, Tanuki zei: Bestaat er niet zo'n icoontje dat bekende mensen naast hun naam kunnen laten zetten door Facebook? Een verificatiebadge of zoiets. Dat is alleen bij pagina's, denk ik... Quote Link to comment
Leike Posted July 28, 2020 Share Posted July 28, 2020 hihi de punt vergeten?... nou vooruit een linkje... dat moet de one and only zijn : facebook.com/willy.linthout even voor de goede zaak de link verwijderd... Tsjaa en mocht dat dan NIET de goede zijn... dan zijn er kapers ( op de kust..? neuh facebrrrrrr...) rekenen: 12 x = dus 1 op de 650.094.016 personen ach.. zijn er toch niet zoveel (aantal wijzigt voortdurend !!) Quote Link to comment
Peter Motte Posted July 28, 2020 Share Posted July 28, 2020 On 7/23/2020 at 12:52 PM, cartoonesk said: Het is misschien een domme vraag... Op facebook zijn er twee profielen van Willy Linthout! Kan iemand dat verklaren? Alvast bedankt. groetjes. Er zijn zelfs DRIE profielen van Peter Motte, en geen van die drie ben ik. Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
cartoonesk Posted July 30, 2020 Author Share Posted July 30, 2020 Ik zie toch geen 12 accounts. De "Williams" en "Van Linthouten" tel ik niet mee. Quote Link to comment
Leike Posted July 31, 2020 Share Posted July 31, 2020 nou vooruit dan, voor deze keer ( ik haal wel even de directe link weg, dus kopiëren en plakken maar) facebook.com/public/Willy-Linthout ( zijn er inmiddels al een paar pffffffffff geloof ik) niet kijken omdat daar een = staat; die heeft een ander doel in de url Quote Link to comment
cartoonesk Posted August 3, 2020 Author Share Posted August 3, 2020 Ik weet nog steeds niet wat je precies bedoelt maar je had in ieder geval gelijk over het juiste account van Meneer Linthout. Bedankt voor die bevestiging. Quote Link to comment
Leike Posted August 3, 2020 Share Posted August 3, 2020 Graag gedaan. Wat ike bedoelde dat de naam Linthout dus vaker voorkomt en ook de voornaam erbij, Veelal zijn het echte mensen alhoewel ik dat nooit zeker zal weten... En aangezien ik graag mijn vaardigheden op het internet probeer op te vijzelen (je leert steeds iets nieuws.) Ja grapjes moeten kunnen.. ps kwam dus ook nog wat op Twitter dingetje tegen... bekend? (en indien ja, 2016..) Quote Link to comment
Recommended Posts