Ga naar inhoud

Stripmakers op facebook.


Recommended Posts

Bedankt voor de reacties (en de grapjes, al word ik daar niet veel wijzer van).

 

12 accounts van Willy Linthout is overdreven, dat moet een grapje zijn!

 

Ik zag een tweede account van Willy Linthout (in New York (?) ) die in het Nederlands schreef op een stripgroep op facebook...

Dat vond ik vreemd, verrassend, verbazend, bizar, etc...

Ik neem voor het gemak maar aan dat dat niet "onze" Willy Linthout is!

 

Vandaar dus mijn vraag...

 

groetjes.

Link naar reactie

hihi de punt vergeten?... nou vooruit een linkje... dat moet de one and only zijn facebook.com/willy.linthout  even voor de goede zaak de link verwijderd...

 

Tsjaa en mocht dat dan NIET de goede zijn... dan zijn er kapers ( op de kust..? neuh facebrrrrrr...)

 

rekenen: 12 x = dus 1 op de 650.094.016 personen  ach.. zijn er toch niet zoveel (aantal wijzigt voortdurend !!) 🤳

Link naar reactie
On 7/23/2020 at 12:52 PM, cartoonesk said:

Het is misschien een domme vraag...

Op facebook zijn er twee profielen van Willy Linthout!

Kan iemand dat verklaren?

Alvast bedankt.

groetjes.

Er zijn zelfs DRIE profielen van Peter Motte, en geen van die drie ben ik.

Link naar reactie

nou vooruit dan, voor deze keer ( ik haal wel even de directe link weg, dus kopiëren en plakken maar)  😁

 

facebook.com/public/Willy-Linthout  ( zijn er inmiddels al een paar pffffffffff geloof ik)

 

niet kijken omdat daar een = staat; die heeft een ander doel in de url

Link naar reactie

Graag gedaan. Wat ike bedoelde dat de naam Linthout dus vaker voorkomt en ook de voornaam erbij, Veelal zijn het echte mensen alhoewel ik dat nooit zeker zal weten...

En aangezien ik graag mijn vaardigheden op het internet probeer op te vijzelen (je leert steeds iets nieuws.)
Ja grapjes moeten kunnen..
ps kwam dus ook nog wat op Twitter dingetje tegen... bekend?  🧐 (en indien ja, 2016..)

Link naar reactie
  • 3 years later...

Sympathieke striptekenaars die op mijn messengerberichten reageren of op "vind-ik-leuk" klikken bij mijn tekeningen, zullen altijd een streepje voor hebben bij mij.

Echter had ik vòòr facebook ook al contact met tekenaars. Via de post. Brieven met tekeningetjes van Maaike of Alice, mooie handgeschreven brieven van Marcel, brieven van Matthias getypt met een oud typemachine (hij schreef me eens dat hij Spock en Spocky stripblad nummer 1 het beste vond dat hij ooit had gelezen!), enveloppen vol tekeningetjes van @charles! Die tijd mis ik. Wie schrijft er tegenwoordig nog brieven in de tijd van de smartphone?

 

strip cover spock en spocky.jpg

Link naar reactie
Op 13/3/2024 om 10:08, cartoonesk zei:

Sympathieke striptekenaars die op mijn messengerberichten reageren of op "vind-ik-leuk" klikken bij mijn tekeningen, zullen altijd een streepje voor hebben bij mij.

Kleine rectificatie : ALLE kunstenaars/tekenaars in mijn vriendenlijst zijn me dierbaar! Dat zijn allemaal fantastische artiesten, die van mij mogen doen en laten wat ze willen.

 

In het stripjaarboek (1992) van Martijn Daalder stonden achterin adressen van striptekenaars. Nu was ik niet zo dapper ze allemaal te schrijven maar toch eens post terug gehad van Marc Sleen en Bob Mau. Ook eens het telefoonnummer van Herr Seele gevonden en hem opgebeld!

 

Bedankt aan alle stripkunstenaars om het leven wat mooier te maken! ❤️

 

magic.jpg

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...