Neat Stuff Posted August 25, 2020 Share Posted August 25, 2020 1 minuut geleden, cinco zei: En ondertussen gebeurt er dit in de Venom-film. O ja. Die 'Venom' film. Gadver. Ik was er bijna in geslaagd die te ontzien, maar nu rakel je 'm helaas weer op... Quote Link to comment
cinco Posted August 25, 2020 Author Share Posted August 25, 2020 15 minuten geleden, Neat Stuff zei: O ja. Die 'Venom' film. Gadver. Ik was er bijna in geslaagd die te ontzien, maar nu rakel je 'm helaas weer op... Sorry voor het opnieuw openrijten van die wonde. Quote Link to comment
Neat Stuff Posted August 25, 2020 Share Posted August 25, 2020 3 minuten geleden, cinco zei: Sorry voor het opnieuw openrijten van die wonde. Ach, het is je vergeven. Ik zal volgend jaar wel weer in eenzelfde hoop symbiotische stront trappen in de waan dat ze met het tweede deel geleerd hebben van het eerste... Quote Link to comment
cartoonesk Posted August 26, 2020 Share Posted August 26, 2020 Op 24/8/2020 om 14:34, Peter Motte zei: Is daar altijd een verschil tussen? Je hebt toch ook "Batman & Robin", en Robin is de side-kick. Als sidekick in de strip van Bollie en Billie zou ik eerder Carolien de schildpad noemen. Zoals Woodstock ook de sidekick van Snoopy is, waarin Snoopy in dit voorbeeld 1 van de hoofdpersonages is. Quote Link to comment
cartoonesk Posted August 26, 2020 Share Posted August 26, 2020 En als Amerikaanse strips ook genoemd mogen worden, noem ik nog Fat Freddy's Cat, die in de comicbooks van The Fabulous Furry Freakbrothers op een gegeven moment zijn eigen gagstrips kreeg. Quote Link to comment
cartoonesk Posted August 26, 2020 Share Posted August 26, 2020 Helemaal in het begin had Biebel een hondje genaamd Saflet. Zie het album Op bijna algemene aanvraag of De eerste Biebels. Quote Link to comment
Tanuki Posted August 26, 2020 Share Posted August 26, 2020 Op 25/8/2020 om 16:59, Daan zei: Hebus en zijn vliegen,... fantastische vondst! Wie weet nog hoe zijn lievelingsvlieg heet? Fientje, als ik me niet vergis. Quote Link to comment
Laco Posted August 29, 2020 Share Posted August 29, 2020 Geugheboer en Plastis vind ik wel leuk als ze de revue passeren. Alleen zijn het meer slapstick momenten. Quote Link to comment
cinco Posted August 29, 2020 Author Share Posted August 29, 2020 2 minuten geleden, Laco zei: Geugheboer en Plastis vind ik wel leuk als ze de revue passeren. Alleen zijn het meer slapstick momenten. Ik had het album niet gelezen waarin hij die hond kreeg. Ik heb het even snel opgezocht. Het was album 111. Dus telkens ik die hond zag in latere albums, zat ik mij af te vragen waar die ineens vandaan kwam. Quote Link to comment
Neat Stuff Posted August 29, 2020 Share Posted August 29, 2020 Bijna vergeten, maar met de verschijning van het derde deel van Middlewest deze week even een vermelding voor Abel en zijn reisgenoot Fox... Quote Link to comment
cinco Posted January 18, 2021 Author Share Posted January 18, 2021 het hondje van Keizerin Charlotte Al wordt de band tussen dier en baasje bruusk beëindigd. Spoiler Quote Link to comment
esteban² Posted January 19, 2021 Share Posted January 19, 2021 De meeste zijn hier al genoemd. Flip vond ik als kind héérlijk omwille van zijn karakter en uitspraken. Spip eveneens. De versie van T&J kan mij het meest bekoren. Vroeger hoopte ik ook altijd op méér S&W avonturen met Tobias. In nieuwste Junior-reeks, die ik niet koop, komt hij wel vaak voor. Daar is vooral mijn petekind erg blij mee, ze is fan van die hond. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
cinco Posted January 19, 2021 Author Share Posted January 19, 2021 12 minuten geleden, esteban² zei: Spip eveneens. De versie van T&J kan mij het meest bekoren. Spip ziet vaak serieus af door zijn kleine gestalte. Zelfs in het meest recente album. Ouch! Quote Link to comment
Ambreville Posted January 19, 2021 Share Posted January 19, 2021 Vliegen zijn ook populair. Hébus en zijn zwermpje. Voorvader Tetram kan je zelfs krijgen als beeldje met vliegen er bij. Wat dan weer bewijst dat de hele Troy-saga een remake is van Tollembeek en Urbanus. Maurice van RIP kan er ook mee weg. Ben je flexibel, dan kan je er zelfs op vliegen. Het was dan ook onvermijdelijk dat een bekend auteur er een hoofdpersonnage van zou maken. De moraal van het verhaal, ben je een cartoonfiguur met weinig vooruitzichten. Adopteer dan een vlieg. Een geweldige sidekick die je marktwaarde sterk kan verhogen. Quote Link to comment
Lük Bey Posted January 19, 2021 Share Posted January 19, 2021 'ABC van de Strip' plug! Quote https://www.facebook.com/lukbey Link to comment
Ptrck Posted January 19, 2021 Share Posted January 19, 2021 De Generaal heeft natuurlijk zijn vogeltje. en Leonardo heeft naast zijn Leerling als huisdier ook een poes en muis. Baron van Tast had een haai (die later ook in puzzels opdook). Elsje heeft haar hondje en Jan, Jans en hun kinderen hebben zelfs twee katten en een hond (alhoewel die ene een jeweetwelkater is). Quote Link to comment
cinco Posted March 1, 2021 Author Share Posted March 1, 2021 Die Klepzeikerhond was populair bij de andere honden. waarschuwing: afbeelding bevat geslachtsorganen van getekende honden Spoiler Quote Link to comment
cinco Posted March 2, 2021 Author Share Posted March 2, 2021 1 uur terug, Timothy van Damme zei: Retep, toch? Dat was een witte hond. (een soort van dalmatiër??) De naam van de hond van Klepzeiker weet ik niet dadelijk. Quote Link to comment
Rik Posted March 2, 2021 Share Posted March 2, 2021 @cincoVolgens mij heet de hond van Joop Klepzeiker Harrie maar dat weet ik niet zeker meer. Quote Omnia mutantur nihil interit Link to comment
dirk (monsieur toupet) Posted May 3, 2022 Share Posted May 3, 2022 Haha! Clichés. Ze houden allemaal braafjes de code aan dat je vertrekt naar rechts(boven). Allemaal behalve Up2. Quote Link to comment
TDPB Posted May 3, 2022 Share Posted May 3, 2022 Omdat ze allemaal door dezelfde mens getekend zijn? Quote Link to comment
cartoonesk Posted May 4, 2022 Share Posted May 4, 2022 In de strip Jump hebben ze een origineel huisdier! Quote Link to comment
Recommended Posts