Ga naar inhoud

Verplichte pagina's


Vittorio

Recommended Posts

11 minuten geleden, cinco zei:

Met Floyd Gottfredson hadden ze echt wel een talent voor hun Mickey Mouse comics.

 

 

Die kan ook zo in het draadje over dubbelgangers, met de Evil Twin trope:

 

STL035049.jpg

 

Quote

Coming home from a trip, Mickey finds another Mouse in his house. A Mouse who could be his twin... evil twin, that is! The dastardly Miklos has been alienating Mickey’s friends and committing crimes in Mickey’s name. He’s got Pluto as a hostage, so Mickey can’t make him stop! Or can he? Send in the clones — here comes a fight to the finish!

 

Link naar reactie
On 8/24/2020 at 11:26 AM, Ambreville said:

image.thumb.png.2292b523a1242e83718f430e3d0fdf80.png

 

Nog steeds mijn persoonlijke favoriet als mooiste strippagina ooit (heb m destijds ook voor dat toernooi ingediend).

Wat zou die pagina wel niet waard zijn?

 

De duurste pagina tot nu toe van Rosinski is de onderstaande (verkocht voor meer dan 50k tijdens een Maghen veiling van Christie's meen ik).

 

Bovenstaande pagina echter zou, denk ik, nog wel meer gaan opbrengen (mocht ie ooit geveild worden)....  En ik zou, als ik het geld zou hebben, nog gretig meebieden ook (dream on....) 😄

 

rosinski-thorgal-au-dela-des-ombres-t-5-3hn8.jpg

Link naar reactie

Ik link naar mijn blog als ik iets op mijn blog heb geblogd, maar als ik niets het geblogd, link ik niet naar mijn blog. Ik link op mijn blog ook naar andere blogs, omdat ik op mijn blog niet over blogs blog.

 

het blog: 699 000 hits

de blog: 38 500 500 hits

Link naar reactie

Tijdens een eindeloze wandeltocht door een ijzig landschap waar de spanningen tussen Cerebus en zijn geliefde Jaka hoog oplopen toont maker Dave Sim het allerbeste staaltje op het gebied van tekst incorporeren in een strip...

tumblr_p74m7mcu6v1xq2nveo1_1280.jpg

De ijspegels die onder de het schelle en snedige 'WHAT.' de onderkoeldheid van Jaka's repliek versterken zie je in de hierop volgende panels op de neus van Cerebus langzaam wegsmelten. Geniaal.

Link naar reactie
9 minuten geleden, linthout zei:

Ik heb dat al tien keer proberen lezen...Maar ik raak er niet doorheen...

Dat is jammer. Het is het werk van een genie. Een gestoord genie weliswaar, maar een genie. Ik geef toe dat het bij vlagen erg zware kost is, maar het is tegelijkertijd waanzinnig grappig. Er is niets, maar dan ook niets wat te vergelijken is met deze reeks.

Link naar reactie

Dat is natuurlijk ook een gevaar... Als je iets maakt dat uniek is...Hoeveel mensen kopen dat dan?

Hij deed er alles aan om niet te verkopen...Zwart-wit...Lelijk papier en dikke turven,wat indertijd ook zeer ongebruikelijk was. Maar ik kan niet ontkennen dat de strip een bepaalde aantrekkingskracht heeft.

Heb jij ALLES gelezen van die reeks, Neat Stuff?

Link naar reactie
59 minuten geleden, linthout zei:

Dat is natuurlijk ook een gevaar... Als je iets maakt dat uniek is...Hoeveel mensen kopen dat dan?

Hij deed er alles aan om niet te verkopen...Zwart-wit...Lelijk papier en dikke turven,wat indertijd ook zeer ongebruikelijk was. Maar ik kan niet ontkennen dat de strip een bepaalde aantrekkingskracht heeft.

Heb jij ALLES gelezen van die reeks, Neat Stuff?

Ja. Maar wel over een periode van bijna 15 jaar. Als ik het zou herlezen (wat me recent door het hoofd schoot) weet ik niet of ik Church & State en High Society stiekem zou overslaan. Daarna leest het eigenlijk allemaal best vlot. 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...