Ga naar inhoud

Verplichte pagina's


Vittorio

Recommended Posts

27 minuten geleden, Vittorio zei:

cerebus_095_astoria_rape.thumb.jpg.6899f217736c9ef98b08860fb2413e2c.jpg

 

Zo'n onvaste ja lelijke AT EASE! Dat zul je bij Eisner nooit zien. Ook verder een beetje een rommeltje van fonts en korpsen hierboven. Maar verder staat de genialiteit van Sim niet ter discussie hoor. 

Ik wil een grootmeester als Eisner ook in het geheel niet tekort doen hoor. Maar laat mij nou maar gewoon van deze 'prutser' genieten. Ik word er oprecht gelukkig van...

 

RCO018_1465190792.jpg

cerebus255.jpg

Link naar reactie
19 minuten geleden, linthout zei:

Neat Stuff: welk is het meest leesbare boek van Sim? ...Ga ik daar achteraan en probeer ik het nog een keer...Ja, ik ben zeer hardleers... 🙂

 

'Flight' heeft 'm in 1994 de Eisner Award opgeleverd. Misschien is dat wat. Ik weet alleen niet of hij zo makkelijk uit context te lezen is, daar het een continuering is van 'Church and State'. Veel van de eerder opgevoerde karakters krijgen ook hier weer een rol...

Link naar reactie

Soms is het ook de verhaalsopbouw doorheen de strip die bijdraagt tot het memorabel maken van een pagina.

 

Het duurt even voordat we de Reus van Sutter Camp in het gelijknamige Undertaker-verhaal te zien krijgen.

We krijgen wel te horen dat hij een wreed, onmenselijk en sadistisch man is.

Dus op welke manier verwacht je dan dat zo een nietsontziend figuur geïntroduceerd gaat worden?

 

 

 


Undertaker-3-PL4.jpg
 

 

Link naar reactie
10 uren geleden, P. Saiko zei:

@linthout: Long time Cerebus/Sim-fan hier... Ik zou Guys of Jaka's Story aanraden als binnenkomer als je Cerebus niet chronologisch wil verteren.

 

Beide briljant, Guys heeft paar hilarische stukjes mbt mannenhumor en comics, Jaka's Story heeft dan weer veel proza...

Het is geniaal goed, en laat zich ook met niets vergelijken, Dave sim legt de menselijke psyche genadeloos bloot.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...