Ga naar inhoud

Hoeveel Strips Heb Jij Dit Jaar Al Gekocht?


velden8

Recommended Posts

Ik kwam net tot de ontdekking dat ik dit jaar al 165 nieuwe strips heb gekocht.  

Dit is veel en meer dan voorgaande jaren, dit terwijl ik rustiger aan moet doen als gevolg van ruimte. 

Zoals het er nu uitziet zal ik op deze koers ergens tussen de 500 en 600 boeken aanschaffen dit jaar :e008:

 

Hoeveel boeken hebben jullie nu reeds aangeschaft?

  

Link naar reactie

41 strips waarvan al één verkocht.  

In 2012 had ik er 68 gekocht, in 2011 : 74 en in 2010: 112.

Elk jaar een stuk minder.  :e005:   

Een neergaande trend, dat is niet goed Koen. Denk wel aan de omzet die in de stripindustrie gedraaid moet worden, neem je verantwoordelijkheid !

Link naar reactie

He, door catawiki op recent toegevoegd in te stellen kan ik het ook bepalen..... 

 

Dit jaar aangeschaft: 53 Hardcovers, 1 comic en 41 Softcovers.

Dit jaar verkocht: 7 Softcovers en 3 Hardcovers.

 

Dus balans 95 gekocht (en 10 verkocht). 

Dit is voor mij heel veel en is puur te wijten aan (beurs)aankopen voor dedis voor Angouleme, Gorinchem en Tiel (maar liefst 62 zijn voorzien van dedi, de rest dedis 2013 in reeds is in bezit zijnde boeken gezet). 

Link naar reactie

Rond de 60 strips, het meest tpb's. Dit is een schatting.

Volgend jaar ;) ga ik nog eens een lijstje bijhouden. Vanaf volgend jaar zou het nl aanzienlijk minder moeten zijn... ;)

 

Ook al (Timmie) enkele pakken verkocht, zodanig dat mijn totaal aantal strips ongeveer gelijk blijft. Dit is al enkele jaren gaande, bijna ten einde.

Link naar reactie

Dus Mars Gremmen heeft maar liefst voor 33 % van je strips in 2013 zorg gedragen !

 

Dat is geheel correct, retep. En Gleever 99,5 % van mijn budget die dag omdat ik een originele 'Kanaal 13' pagina van hem heb gekocht.

Als Mars opschiet met zijn Trix 2 dit jaar, zou het best wel eens zo kunnen zijn dat hij in meer dan 50 % van mijn strips voorziet.

A Funny Thing Happened on the Way to the Forum

Link naar reactie

Ik zit aan 57 titels waarvan een hele zwik gekregen tweedehandsjes, toch zit ik al over de 600 euro :e008::castle:

Dat is niet zo raar hoor. Als je een paar HCs koopt zit je daar zo al aan. Grappig trouwens dat je bijhoudt hoeveel je al uitgegeven hebt. Ik maak altijd per maand van tevoren een berekening van hoeveel het gaat kosten maar naderhand hoef ik het niet meer te weten en vergeet ik het dus ook gewoon.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Niks. Noppes. Nada. Geen Kloten. En ik ben eigenlijk van plan om niks aan te kopen ook. Omdat ik er geen geld voor over heb. Ondanks ik heel graag strips lees. Maar ik geef liever geld uit aan optredens, drank en gewongen maatschappelijke bijdragen.

Link naar reactie

Niks. Noppes. Nada. Geen Kloten. En ik ben eigenlijk van plan om niks aan te kopen ook. Omdat ik er geen geld voor over heb. Ondanks ik heel graag strips lees. Maar ik geef liever geld uit aan optredens, drank en gewongen maatschappelijke bijdragen.

Eh...wadoe gij hier? :e012:

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...