Ga naar inhoud

Toiletgang in de strip


Vittorio

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
Op 8/9/2020 om 01:05, darthfrysk zei:

De toekomst?

IMG_8621.JPG

Werkelijkheid. :)  Not kidding.  Ik heb ooit in een bedrijf gewerkt waarbij je moest 'batchen' om naar toilet te gaan en je een 'rode streep' kreeg als dit boven de 5 minuten ging.  Twee keer per dag.  Dit mocht ook niet twee maal in hetzelfde blok van 4 uur zijn.  Twee rode strepen op één week en je mocht je gaan verantwoorden.  Dat was trouwens in- en uitbatchen aan de werkplaats zelf, die niet altijd dicht bij de toilet was.  Dus je moest ook nog eens lopen.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
Op 20/7/2022 om 01:58, esteban² zei:

Werkelijkheid. :)  Not kidding.  Ik heb ooit in een bedrijf gewerkt waarbij je moest 'batchen' om naar toilet te gaan en je een 'rode streep' kreeg als dit boven de 5 minuten ging.  Twee keer per dag.  Dit mocht ook niet twee maal in hetzelfde blok van 4 uur zijn.  Twee rode strepen op één week en je mocht je gaan verantwoorden.  Dat was trouwens in- en uitbatchen aan de werkplaats zelf, die niet altijd dicht bij de toilet was.  Dus je moest ook nog eens lopen.

Deze absurde situatie kan ik helaas bevestigen. Ik werk in de sector van de toegangscontrole/beveiliging en ik herinner me een vergadering over de renovatie van een grote productiehal enkele jaren geleden, waarbij de bedrijfsleider naar de mogelijkheden en de werking van het systeem informeerde. Op een bepaald moment vroeg hij of het ook mogelijk zou zijn om badgelezers te voorzien aan de WC's, en dan nog zowel aan de in- èn uitgang. En of het mogelijk zou zijn die deuren van een slot te voorzien om zo het gebruik van die badgelezers te kunnen afdwingen en daarmee de tijd tussen het binnen- en buitengaan strikt te kunnen bijhouden, want hij vond "de meeste van zijn personeelsleden niet te vertrouwen". Op dat ogenblik dacht ik eerst nog dat het een grap was, maar toen ik doorhad dat het van zijn kant bittere ernst was wist ik eerst niet goed wat zeggen .. hoe belachelijk kan het worden .. ik heb dan maar geantwoord dat alles mogelijk is maar daarom niet ethisch wenselijk. Het is overigens niet bij die ene keer gebleven dat die vraag kwam ..

Link naar reactie
  • 4 months later...
  • 3 months later...
  • 6 months later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...