Ga naar inhoud

Signeersessie 'Licht' met Wilbert van der Steen


Neat Stuff

Recommended Posts

Only the best stuff at Neat Stuff!

 

Op zondag 20 September komt Wilbert van der Steen zijn nieuwste album 'Licht' signeren!

Het mooie vervolg op zijn bekroonde album 'Zon' vertelt ons de verdere lotgevallen van de jonge Lucien en kan wat ons betreft de vergelijking met zijn prachtige voorganger met gemak aan!

 

Wilbert is aanwezig van 14.00 uur tot 16.00 uur en zal zijn album voor jullie voorzien van een prachtige illustratie.
Reserveer NU je exemplaar en ontvang een gesigneerd prentje bij dit schitterende boek!

 

Let op! Vanwege de Corona maatregelen zullen we met een tijdslot gaan werken zodat we de gewenste afstand kunnen blijven bewaren.

 

#wilbertvandersteen #LICHT #WvdSComics

 

licht-min.jpg

Link naar reactie

Voor degenen die Licht nog niet hebben en in de buurt wonen van Neat Stuff (ik helaas niet): ik heb er enorm van genoten. Van der Steen heeft een heel eigen stijl die je even gewoon moet worden, maar veel plaatjes zijn werkelijk pareltjes. Scenario is “speciaal”: donker, menselijk, met goeden en slechten. Aanrader!

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie
On 9/14/2020 at 10:44 AM, Timothy van Damme said:

Ik heb enorm genoten van Zon! Voor mij is Den Bosch helaas wat te ver weg. Is het ook mogelijk een exemplaar te laten opsturen?

Je kan blijkbaar ook bij Wilbert zelf bestellen met dédi als je dat zou wensen. 

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...