Ga naar inhoud

Heb je ongelezen strips liggen bij je thuis?

cinco

Heb je ongelezen strips liggen bij je thuis?  

78 leden hebben gestemd

1. 1. Heb je ongelezen strips liggen bij je thuis?

Recommended Posts

Op 1/2/2021 om 10:15, Vittorio zei:

Tyler Cross ongelezen??? Jaloers...

"Save the best for last", Tyler Cross was inderdaad het hoogtepunt qua lezen van deze stapel.

"The Sculptor", ik snap de kritieken, maar toch na eerste leesbeurt, onderhoudend en zeer goed.

"Scherven", doorbijten, maar toch verrassend.

"Door zonder familie", een grappige inkijk in de Nederlandse stripwereld.

Grote teleurstelling was echter" Daytripper", visueel zeker niet onaardig, maar geeft het woord" pathetisch" een

geheel nieuwe invulling.

Link naar bericht
6 uren geleden, bouncer zei:

Grote teleurstelling was echter" Daytripper", visueel zeker niet onaardig, maar geeft het woord" pathetisch" een

geheel nieuwe invulling.

Ik was nog aan het twijfelen over de absolute edition van Daytripper. Waarom Pathetisch?

Link naar bericht
5 uren geleden, Ambreville zei:

Ik was nog aan het twijfelen over de absolute edition van Daytripper. Waarom Pathetisch?

Pathetisch in de zin van hoogdravend, overdreven.

De opzet is interessant, de vragen des levens, de frictie die het met zich meebrengt betreffende relaties en

hier mee om te gaan, maar op een gegeven moment is de strip behangen met tegeltjeswijsheden en schiet

het zijn doel voorbij.

Toch bevat het wel degelijk mooie momenten, het einde vond ik vrij sterk, maar als geheel voelde het een

beetje als een teleurstelling.

Link naar bericht

Dus mijn filosofie om alleen maar strips te kopen als ik tijd en interesse heb om er te lezen (zoals vorig jaar) is redelijk afwijkend van de norm van het forum. Ik had eerlijk gezegd die 'meer dan 100'-optie er als een grap bijgezet, omdat ik dacht dat de meeste mensen zeker nooit zoveel ongelezen strips zouden hebben. Ik heb dus een slechte kijk op de wereld van de striplezer. :wacko:

Link naar bericht
2 minuten geleden, Gilles zei:

Ik denk dat er nog wel een paar zijn met meer dan tweehonderd ongelezen strips... Eerlijkheidshalve, ik heb d'r geen flauw idee meer van hoeveel ik er precies nog moet lezen. 't kunnen er wel driehonderd zijn ondertussen.

Ik denk dat ik dan ook niet meer zou weten welke strips ik nu wel had en welke niet.

Link naar bericht
2 uren geleden, Gilles zei:

Ik tel het gewoon als één. (Misschien kunnen we eens een poll maken in meters?).

Doe ik dat ook. Meestal ben ik aardig bij, maar ik heb dit jaar veel omnibussen gekocht en ook gelezen en dat gaat niet zo snel :)

Link naar bericht
33 minuten geleden, JPAR zei:

Doe ik dat ook. Meestal ben ik aardig bij, maar ik heb dit jaar veel omnibussen gekocht en ook gelezen en dat gaat niet zo snel :)

Begrijpelijk. Ik koop ook veel omnibussen. Er kruipt tijd in die boeken te lezen. 

Link naar bericht
22 minuten geleden, Gilles zei:

Begrijpelijk. Ik koop ook veel omnibussen. Er kruipt tijd in die boeken te lezen. 

Maar zien hoeveel het dit jaar worden. Nu met de Brexit moeten we een nieuw adresje vinden om ze voor een normale prijs te kunnen kopen .

Link naar bericht
1 uur terug, Aleksandr zei:

ben gisteren nog langs de openbare bib geweest - mag je momenteel 40 items per kaart meenemen -> x2 kaarten = circa 80 strips die liggen te wachten op deze hongerige lezer   :e012:

En hoeveel weken krijg je van de bib om ze te lezen?

Link naar bericht

sorry dat het even duurde, maar ze stonden al boven :rolleyes:, dus:   

een stapeltje van de nieuwere Comanche, de Ethan Ringers, Alchemie, De platenspeler, Caravaggio, de Aspissen, Bl & Mor, Orbital, Heroveringen, De heren van Cornwal, Lugubere verhalen, De onwetenden : kroniek van een kruisbestuiving, De terugkeer, de drager, Macau, Kale Koppen, Dokter Monge, de De Fleury-Nadals, De eeuw der beschimmelden, de 2 nieuwste killers & Frontlinies, de laatste vd Magiers, dat was het zowat denk ik   :unsure:

Link naar bericht
1 minuut geleden, Aleksandr zei:

sorry dat het even duurde, maar ze stonden al boven :rolleyes:, dus:   

een stapeltje van de nieuwere Comanche, de Ethan Ringers, Alchemie, De platenspeler, Caravaggio, de Aspissen, Bl & Mor, Orbital, Heroveringen, De heren van Cornwal, Lugubere verhalen, De onwetenden : kroniek van een kruisbestuiving, De terugkeer, de drager, Macau, Kale Koppen, Dokter Monge, de De Fleury-Nadals, De eeuw der beschimmelden, de 2 nieuwste killers & Frontlinies, de laatste vd Magiers, dat was het zowat denk ik   :unsure:

Ja, dan kan je wel eventjes verder.

Toch wel een breed aanbod in die bibliotheek waar je gaat.

Link naar bericht