Ga naar inhoud

Maxix: een nieuw stripmaandblad vanaf 2021

eriktex

Recommended Posts

• 4 weeks later...
  • 2 months later...
2 minutes ago, dirk (monsieur toupet) said:

Het 0-nummer is gedrukt en wordt nu verdeeld. Wie zich daarvoor heeft opgegeven via de website of via mail zal binnenkort het proefnummer via de post ontvangen. Natuurlijk ook naar iedereen die zich al heeft geabonneerd.

Ik ben heel benieuwd!

Link naar bericht

Het 0-nummer zat vandaag in de bus. Ziet er beloftevol uit. Ik heb het nog niet gelezen, maar bij het doorbladeren zagen het er allemaal strips uit die ik graag zal lezen. En zo te zien ook allemaal van een meer dan behoorlijk niveau.

Link naar bericht
  • 2 weeks later...
Op 14/1/2021 om 18:16, dirk (monsieur toupet) zei:

Nog even ter info: het proefnummer zal in Nederland pas volgende week bezorgd worden per post. 

ik heb hier in Nederland het proefnummer nog niet in de bus zien verschijnen. Klopt dat?

#nieuwsgierig

Link naar bericht
  • 4 weeks later...
Op 14/1/2021 om 18:16, dirk (monsieur toupet) zei:

Nog even ter info: het proefnummer zal in Nederland pas volgende week bezorgd worden per post. 

ik geloof niet dat ik onder de indruk ben van de logistiek rondom dit tijdschrift. Heb het proefnummer nog hier nog niet in de brievenbus mogen ontvangen. Ik denk dat ik deze maar voorbij laat gaan.

Link naar bericht

De verzending naar (een deel van) de Nederlandse adressen heeft inderdaad vertraging opgelopen. Mijn excuses. Dit was niet te best voorbereid. Morgen vertrekt de laatste lading op de post. Voor de gewone nummers vanaf maart hebben we een ander systeem van verzending gekozen en zou wel alles vlot moeten verlopen. Nog een paar dagen geduld graag.

Link naar bericht