mister o Geplaatst: 17 februari Share Geplaatst: 17 februari Was idd erg leuk, gefeliciteerd Simon. Quote Link naar bericht
cinco Geplaatst: 17 februari Share Geplaatst: 17 februari 2 minuten geleden, Simon zei: Ik vond het een heel leuk toernooi. Nooit gedacht dat mijn inzending ging winnen. ik kijk al uit naar een volgend toernooi. Had je lang gewikt en gewogen over de keuze van die plaat of was het snel gegaan? Quote Link naar bericht
sanderg Geplaatst: 18 februari Share Geplaatst: 18 februari 9 uren geleden, Simon zei: Ik vond het een heel leuk toernooi. Nooit gedacht dat mijn inzending ging winnen. ik kijk al uit naar een volgend toernooi. gefeliciteerd! t is zonder meer een erg mooie prent Quote Link naar bericht
Simon Geplaatst: 18 februari Share Geplaatst: 18 februari 14 uren geleden, cinco zei: Had je lang gewikt en gewogen over de keuze van die plaat of was het snel gegaan? Het was heel snel gegaan. Toen ik het bericht las van het toernooi was ik juist bezig in ‘Het beest’. Ik zag deze tekening en heb hem direct ingezonden. nooit gedacht dat deze ook effectief ging winnen. Quote Link naar bericht
Yncke Geplaatst: 18 februari Auteur Share Geplaatst: 18 februari @Simon Ik denk niet dat ik 't Beest zou gelezen hebben zonder je inzending, en dat zou spijtig geweest zijn, want 't is een keigoede strip. Quote Link naar bericht
Bonte Geplaatst: 18 februari Share Geplaatst: 18 februari Ik heb 'm ondertussen ook gekocht maar nog niet gelezen. Erg leuk toernooi, bedankt Yncke! Quote Link naar bericht
Simon Geplaatst: 18 februari Share Geplaatst: 18 februari 36 minuten geleden, Yncke zei: @Simon Ik denk niet dat ik 't Beest zou gelezen hebben zonder je inzending, en dat zou spijtig geweest zijn, want 't is een keigoede strip. Blij om te horen! Quote Link naar bericht
esteban² Geplaatst: Donderdag om 22:57 Share Geplaatst: Donderdag om 22:57 Mooie finale. Terechte winnaar. Merci @Yncke! Quote Link naar bericht
Tweetie Geplaatst: Vrijdag om 09:07 Share Geplaatst: Vrijdag om 09:07 Op 17/2/2021 om 09:43, Ambreville zei: Bedankt Yncke, het was een leuk tournooi. Volgende keer wel iets waar meer tekeningen van Manara in passen Thema: "mooie mannen en vrouwen" Quote Link naar bericht
Stomp Geplaatst: Zondag om 09:03 Share Geplaatst: Zondag om 09:03 ik vond het fantastisch, bedankt Yncke!!! Quote Link naar bericht
kbellon Geplaatst: Zondag om 09:37 Share Geplaatst: Zondag om 09:37 Idem, heel fijn toernooi Quote Link naar bericht
Recommended Posts