Ga naar inhoud

de meest aangrijpende gefaalde of gemiste relaties


cinco

Recommended Posts

  • 2 months later...
1 minuut geleden, Dickerdack zei:

Tante Sidonie die Lambik nooit zal krijgen vanwege “Het tegenhoudende Testament”! 

CF867AC7-1518-49F9-AFE5-A191744DF4D2.jpeg

 

Al is de liefde wel geconsumeerd geworden volgens een niet nader bepaalde (alternatieve) toekomst.

 

afbeelding.thumb.png.4def4f7ce72e6a95700c5e407b00f6fb.png

 

Maar ja... Marc Verhaegen.

Hoe canon beschouwen de S&W franchisehouders die strips van hem nog?

Link naar reactie

Om over de lezers maar te zwijgen.

"Interpretaties" die te ver afwijken van het origineel worden vaak niet gesmaakt door het publiek (cfr. de financiële fiasco's van films zoals WW84 en de reacties op de jongste SW-films), en jaren later blijken die alleen maar een curiosum te zijn geweest.

Dat is vaak niet slecht, maar te veel voor een publiek dat er eigenlijk te veel mee bezig is, en tegen wie je kunt zeggen: "Get a life!"

Link naar reactie
6 uren geleden, cinco zei:

Maar ja... Marc Verhaegen.

Hoe canon beschouwen de S&W franchisehouders die strips van hem nog?

Tsja, die albums zijn in mijn denkraam niet

blijven hangen vrees ik... die namen zoveel afstand van alles wat daarvoor was  opgebouwd... Ongelooflijke Thomas heb ik nooit meer herlezen... En zo blijft Tante Sidonie toch t synoniem van de Onbeantwoorde Liefde ... 

Link naar reactie
5 uren geleden, cinco zei:

 

 

Al is er in de omstandigheden van deze tijd niet meer veel 'life to get' buiten fixaties op imaginaire werelden aangezien de echte wereld niet langer toegankelijk is.

 

Je kunt het ook anders zien: je hebt nu geen fictie nodig om in een bizarre wereld te leven.

Het is me trouwens opgevallen dat ik de laatste tijd opvallend veel non-fictie koop en lees in vergelijking met vroeger.

Link naar reactie
  • cinco changed the title to je zult je nooit compleet voelen: de meest aangrijpende gefaalde of gemiste relaties
  • cinco changed the title to de meest aangrijpende gefaalde of gemiste relaties

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...