Sssneraul Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 Pol Pel en Pingo bij de eskimo's (of was het pinguins) Zo ben ik als klein pikkie ooit in de val getrapt die "stripliefhebber" heet...... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr wat een heerlijke verslaving Quote Link to comment
Hounddog Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 Hmm ja, Pol, Pel en Pingo. Dat was ook mijn strip start. En dat haalt nog wat magische herinneringen bij mij naar boven. Quote Link to comment
Guest Bilal Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Suske en Wiske, zelfs de klassiekers van Vandersteen geven mij niet meer een zelfde gevoel als toen ik ze als kind voor het eerst las. Ultimate Spider-Man en Daredevil, nadat ik hier aan begon was er geen weg terug meer: De comics spelen sindsdien een grote rol in mijn leven. Quote Link to comment
sanderg Posted August 1 Share Posted August 1 Thorgal... zonder twijfel.. wat zou ik dat graag nog eens lezen zoals de eerste keer Quote https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg Link to comment
Ambreville Posted August 1 Share Posted August 1 De dorpsgek van Schoonvergeten! Met een gevecht tussen Asterix , Lanfeust, de gezellen van de Schemering van Bourgeon en de Dark Phoenix saga van John Byrne voor de tweede plaats. Quote Link to comment
Willem Posted August 2 Share Posted August 2 Guust Flater, Destijds echt uitkijken naar het volgende album en dan de stad in naar de stripboekenwinkel en dan van mijn zakgeld het nieuwste deel mogen kopen. Quote Link to comment
Recommended Posts