Ga naar inhoud

Het ABC van de Strip: Crowdfunding


Lük Bey

Recommended Posts

35 minuten geleden, Lük Bey zei:

Het boek lag er nog niet (ik had gehoopt daar een fotootje van te nemen), maar wordt wel 'elk moment' verwacht.

 

 

Komt hij ook in bijvoorbeeld Standaard Boekhandel te liggen?

 

38 minuten geleden, Lük Bey zei:

Volgende week nog eens checken alvorens mijn vijf minuten in België weer om zijn.

 

Never really here... always a passing memory...

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Het album ligt sinds vorige week in de winkel! Kan ik eindelijk deze recensie even delen (klik op foto).

 

De enige tot hiertoe, en uit mei alweer (dat was de crowdfundingversie). De recensent heeft een paar bedenkingen die ik wel verwachtte, het album is inderdaad echt wel gericht op stripliefhebbers. Maar daar zitten er hier naar het schijnt wel een paar van.

 

het-abc-van-de-strip.jpg

 

Link naar reactie
7 minuten geleden, Lük Bey zei:

Het album ligt sinds vorige week in de winkel! Kan ik eindelijk deze recensie even delen (klik op foto).

 

De enige tot hiertoe, en uit mei alweer (dat was de crowdfundingversie). De recensent heeft een paar bedenkingen die ik wel verwachtte, het album is inderdaad echt wel gericht op stripliefhebbers. Maar daar zitten er hier naar het schijnt wel een paar van.

 

 

Ik was effe jouw overzicht als auteur/medewerker via stripinfo aan het checken. Kinderen Baas van Jommeke staat daar ook tussen??

 

https://www.stripinfo.be/auteur/index/15126_Bey_Luk/jaar

Link naar reactie
2 hours ago, cinco said:

Ik was effe jouw overzicht als auteur/medewerker via stripinfo aan het checken. Kinderen Baas van Jommeke staat daar ook tussen??

 

Haha, nee, dat zal Luc De Ryck zijn (met een 'c'): de burgemeester van Temse, stripliefhebber en naar ik meen bevriend met Jef Nys. Waarschijnlijk heeft die op één of andere manier zijn medewerking verleend.

 

(De beslissing om de Wilfordkaai in Temse te herinrichten, die kwam dan wel weer van mij.)

Link naar reactie
  • 1 month later...

Ik ben inmiddels al sinds juli op de baan, en het duurt nog enkele weken voordat ik weer thuis kom. Momenteel zit ik een maand in de Provence in een huis zonder internet (aan een nieuwe strip begonnen!), dus online kom ik maar sporadisch.

 

Maar het 'ABC van de Strip' ligt intussen al bijna twee maanden in de winkel, en er is zowaar een (tamelijk positieve) recensie van verschenen op de Stripspeciaalzaak. 

 

242175315_326184862616924_52062023076325

 

 

Link naar reactie
11 uren geleden, Lük Bey zei:

Ik ben inmiddels al sinds juli op de baan, en het duurt nog enkele weken voordat ik weer thuis kom. Momenteel zit ik een maand in de Provence in een huis zonder internet (aan een nieuwe strip begonnen!), dus online kom ik maar sporadisch.

 

Maar het 'ABC van de Strip' ligt intussen al bijna twee maanden in de winkel, en er is zowaar een (tamelijk positieve) recensie van verschenen op de Stripspeciaalzaak. 

 

242175315_326184862616924_52062023076325

 

 

Ha, dat is een Geert Deweyer parodie niet?

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
On 10/14/2021 at 9:04 AM, Yncke said:

Lekker Kulderzipken-sfeertje in die tekening. (En nu ga ik even opzoeken waar "Karel ende Elegast" weer over ging. )

 Ja, of wachten tot het af is. Bedoeling is nog eens in de stijl van 'Canterbury' te werken (maar dan met een dik decennium meer métier) en misschien probeer ik er nog eens een crowdfunding aan te koppelen. Dat zal dan voor ergens begin volgend jaar zijn, als ik tegen dan genoeg materiaal heb om mensen te overtuigen.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...