Ga naar inhoud

je favoriete chips-smaken


cinco

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Omdat ik chips probeer te vermijden, koop ik er zelf bijna geen meer.  Brengen ze toch wel 3 zakken voor mij mee zeker? Om eens te proeven ... they know me ... Helaas, tegenvallers.

 

ROUGHREAL_PICANTEFUERTE.png

ROUGHREAL_SPICYCAJUN.png

image.thumb.png.b8090a4167127cec88068f1f71b709c0.png

 

Alle drie de smaken hebben last van een overheersende aangebrande chips-smaak, een beetje als home-made frieten die veel te ver gegaan zijn en al meer bruin dan goud zien.  Picante Fuerte en Spicy Cajun zijn zodanig zwaar gekruid dat het na amper twee chipkes al tegensteekt, 't is ook geen lekkere kruiding. En niet echt zo pikant.  Sweet Chili komt er als beste uit, die zijn luchtiger van smaak ... maar doen dan weer niet denken aan de naam.  De chili kan je er met wat verbeelding uithalen, het sweet-gehalte is afwezig.  Damn good chips? Meh.

 

'k Heb de schuldigen laten proeven, ze moeten ze ook niet hebben. 😛 Pas na die vaststelling heb ik gezegd dat ze ook mijn ding niet zijn.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Niet zo pikant, wel gewoon veel te zwaar seasoned.  Alsof je een koffielepel gemengde kruiden in je mond zou steken, heb er haast instant genoeg van.  Enfin, vindekik he. :)  Doorgaans zit ik wel in team pikant, maar de smaak moet er dan ook wel zijn.  Dat is vaak niet het geval.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
24 minuten geleden, esteban² zei:

Nog mensen die minder lekkere (of minder favoriete) chips kochten omdat daar grotere of speciale flippo's in zaten? *steekt hand op* Zo ben ik van Smiths naar Croky gegaan toen die met The Simpsons afkwamen, ook al at ik liever Smiths. :) 

 

Ik herinner me die van de Looney Tunes, maar ik weet niet meer in welke zakken die zaten.

Link naar reactie
  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 7 months later...
On 5/9/2022 at 8:09 PM, esteban² said:

Heerlijke combo's!

 

image.thumb.png.b5d4e06ba2536f678a874249393e5e8d.png

image.thumb.png.fe7670e3babed59424893c45583c5cfb.png

 

Nuja, de allerlaatste zou ik stiekem nog proeven. :D 

 

Chicken & Waffles is een echt gerecht in Amerika, dus die chips zou wel kunnen bestaan. Ik heb het wel eens geprobeerd en dat was lekker. 

 

Ik heb vorige week in de supermarkt hier nog eens twee smaken zien staan die me intrigeerden. Bij de eerstvolgende gelegenheid probeer ik ze eens uit:

344777611_633693021990939_5947203611183492554_n.thumb.jpg.a5ebd233885a9ec9c4d0d5a74382c2b8.jpg

 

- Belegen kaas & zwarte truffel

- Geitenkaas & gekarameliseerde ui

Link naar reactie
  • 3 months later...
  • 5 weeks later...
  • 1 month later...

Eigenlijk is het eigenaardig dat de kleurcode voor paprika-chips blauw is en die voor zoute chips rood aangezien rood logischer was geweest voor paprika.

En dan kwam bolognese in de groene verpakking als derde smaak.

Ik herinner me wel niet meer wat de vierde smaak was die indertijd opgepikt werd door de merken.

Na rood, blauw en groen komt logischerwijs geel, dus pickles zou ik gokken.

 

chips90022-600x437.thumb.jpg.f7e9d7832925b7ac2991085c74d21b4a.jpg

Link naar reactie

Pringles, af en toe toch. Maar dat durf ik eigenlijk geen chips te noemen.

oven gebakken, met kruiden en zeezout.

dat soort smaakt vaak stukken beter, maar is vaak ook duurder.

als ik meer te besteden heb (voor snacks) ga ik dan al gauw voor noten i.p.v. chips. 

Chips neem ik vaak mee als ik boodschappen ga doen op een lege maag.

impuls koopgedrag.

 

Let’s get together and feel alright. 
de associale associator! 

Link naar reactie

De smerigste die ik ooit proefde was een mix van:

Salt, Vinegar and pickles. 

(Zout, Azijn en augurk)

 

om de smaak proberen te omschrijven : mcdonalds patat die een lange tijd, tussen de kussen van een autostoel heeft gelegen.

Let’s get together and feel alright. 
de associale associator! 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...