Olsimar Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 Heb ik alleen vandaag tig meldingen gekregen van nieuwe post's terwijl ik die eerder nooit kreeg? Of heb ik iets gemist? Quote Link to comment
Yncke Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 Beginnen met de meest voor de hand liggende vraag: heb je met je instellingen geëxperimenteerd? Quote yncke.be Link to comment
Olsimar Posted April 23, 2013 Author Share Posted April 23, 2013 Neen. En ik kreeg dus gisteren 8-10 mails met je dagelijkse meldingenoverzicht? Quote Link to comment
Olsimar Posted April 23, 2013 Author Share Posted April 23, 2013 Ik heb betreffende onderwerpen ontvolgd, zal wel aan mij liggen... Quote Link to comment
Yncke Posted April 23, 2013 Share Posted April 23, 2013 Ik heb betreffende onderwerpen ontvolgd, zal wel aan mij liggen... Was alles maar zo gemakkelijk op te lossen. Quote yncke.be Link to comment
Bonte Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 Neen. En ik kreeg dus gisteren 8-10 mails met je dagelijkse meldingenoverzicht? iedere keer dat je kijkt naar een thread kun je weer een melding krijgen maar dat loopt niet altijd zoals je zou verwachten, het systeem vind ik ook niet echt handig maar ik kan er niet veel aan veranderen. :-( Quote Link to comment
Recommended Posts