cinco Geplaatst: 5 april Share Geplaatst: 5 april 7 minuten geleden, Omzeep zei: Ergens heb ik 'De Krimson-Crisis' nog liggen, die ik door dit topic nog wel eens wil lezen. Deze sprak me als klein manneke destijds toch het meeste aan. Had gedacht dat ie meer zou voorkomen in de top-10's. Dat is waar die Urbanus-cameo in zit. De huidige cover van dat album is niet slechts een beetje aangepast zoals andere covers, maar volledig herwerkt. Quote Link naar bericht
Omzeep Geplaatst: 5 april Share Geplaatst: 5 april 3 uren geleden, cinco zei: Dat is waar die Urbanus-cameo in zit. Ja klopt, weet ik ook nog. En volgens mij was het ook mijn eerste kennismaking met Eddy Wally Quote Link naar bericht
Lük Bey Geplaatst: Woensdag om 09:44 Share Geplaatst: Woensdag om 09:44 Op 13/3/2021 om 03:18, Hamirubi zei: 1. De Slimme Slapjanus 2. De Circusbaron 3. De Speelgoedzaaier 4. De Tamtamklopper 5. De Koperen Knullen 6. De Averechtse Aap 7. De Kaartendans 8. De Spokenjagers 9. De Straatridder 10. De Vergeten Vallei (in albumversie met Toffe Tiko) Dat is de meest schizofrene top tien die ik al gezien heb Ongeveer de helft zou in mijn eigen top tien wel kunnen gestaan hebben, de andere helft helemaal aan het andere eind. Alhoewel ik de Vergeten Vallei inderdaad bst OK vond. 'Het Vliegende Hart', een ander kortverhaal dat in de officiële lijstjes altijd ergens onderaan bengelt, is ook wel fijn om nog eens te lezen als je van die vroege stijl houdt. Quote Link naar bericht
Recommended Posts