Ga naar inhoud

Show your world


Waldorf

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

IMG_4518.thumb.jpg.1937f36912587f89647b7115c0cee065.jpg

 

Deze zag ik zondag op de Expo Mahy, en ik moest meteen aan Guust Flater denken. Volgens het bordje was dit ook echt de inspiratie voor Franquin voor de wagen van Guust, en niet de Fiat, zoals sommigen beweren. Jammer genoeg vergat ik merk en type te noteren.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
41 minuten geleden, Waldorf zei:

IMG_4518.thumb.jpg.1937f36912587f89647b7115c0cee065.jpg

 

Deze zag ik zondag op de Expo Mahy, en ik moest meteen aan Guust Flater denken. Volgens het bordje was dit ook echt de inspiratie voor Franquin voor de wagen van Guust, en niet de Fiat, zoals sommigen beweren. Jammer genoeg vergat ik merk en type te noteren.

 

Dat is een leuk toeval, @Waldorf! Ik was daar zaterdag en ik stond ook aangenaam verrast te kijken naar dit wagentje (naar de rest ook, hoor 😇) en het bijhorende verhaaltje; ik veronderstelde ook dat een Fiat aan de basis van Guust z'n auto lag. Een ideaal wist-je-datje voor op de reep dus. Ik was al zinnens het gisteren te posten maar een belachelijk lang uitgelopen vergadering stak daar een stokje voor. Enfin, het is dus blijkbaar een Philos :).

 

Philos.thumb.jpg.1d2bbbc44a4ca2372a9b52c8b71fc75d.jpg

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
3 uren geleden, Yncke zei:

De A19 Ieper-Kortrijk, de E40 Veurne-Brugge... In West-Vlaanderen is 't waarschijnlijker dat ze trajectcontrole installeren dan dat ze verlichting plaatsen.

In de buurt van Kortrijk zijn momenteel zelfs de richtingaanwijsborden op de autosnelwegen niet verlicht. En aangezien dat daar een kluwen van knooppunten is, is het daar onmogelijk om niet verkeerd te rijden als je daar midden in de nacht als vreemde komt.

Link naar reactie
  • 1 month later...

Lissabon!

 

-> Mooie, kleurrijke stad die nog verrassend authentiek aanvoelt. Veel te zien en uiteindelijk was een weekend wat te kort.

-> Een typische cervejeria in Lissabon; een bierlijst zo lang als mijn wijsvinger maar uiteindelijk is er alleen maar Superbok beschikbaar. Jaja, je kan ook cocktails en wijn bestellen maar wijn ben ik na twee glazen al beu en niets roept "ik ben een toerist met teveel geld" dan een verbrande bleekscheet met een caipirinha.

-> Portugese keuken: ik had me verwacht aan kruiden uit alle hoeken van de wereld en avontuurlijke gerechten, wat ik kreeg was ei en witvis. En een cholesterol waarmee je een dijk in Pepinster kan bouwen.

-> Desserts had je dan weer in alle varianten van "zoet en rijkelijk" tot "wenst u daarbij één of twee spuiten insuline, meneer?". Pastel de nata is bij ons bekend als eiertaart maar als het nog wat warm is en de vulling vloeibaar, is het echt wel de max. Alsook, van de lekkerste appelsienen die ik ooit gegeten heb.

-> Ga ik terug? Zeker! Ik neem de volgende keer wel mijn kruidenrek mee en zet thuis alvast de trappist gereed. 

IMG_20220219_103124_hdr.jpg

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...