Aleksandr Geplaatst: 8 december 2020 Share Geplaatst: 8 december 2020 het is al lang geleden dat ik nog een Jimmy heb gelezen maar ik dacht dat ze alles hadden moeten achterlaten tijdens hun vlucht richting Belgenland dat moet dan 1959 ofzo geweest zijn mits Congo onafhankelijk is geworden in 1960 vandaar misschien die oudere wagens vandaag zullen ze daar nog wel met mijn Toyota Corolla rijden die hier niet meer door de keuring kwam Quote Link naar bericht
Lük Bey Geplaatst: 9 december 2020 Share Geplaatst: 9 december 2020 In Kongo ben ik allang niet meer geweest (dat heette toen nog Zaïre) maar wel in verschillende andere Afrikaanse landen, en ik kan bevestigen dat er geen tekort is aan Toyota's. En daar zitten inderdaad ook voormalige Belgen tussen. Quote Link naar bericht
cartoonesk Geplaatst: 16 december 2020 Auteur Share Geplaatst: 16 december 2020 Is dit ook een Jeep Willys? (De onnoembaren) Quote Link naar bericht
cartoonesk Geplaatst: 16 december 2020 Auteur Share Geplaatst: 16 december 2020 Thanx! Quote Link naar bericht
Tanuki Geplaatst: 16 december 2020 Share Geplaatst: 16 december 2020 Op 9/12/2020 om 08:16, Lük Bey zei: In Kongo ben ik allang niet meer geweest (dat heette toen nog Zaïre) maar wel in verschillende andere Afrikaanse landen, en ik kan bevestigen dat er geen tekort is aan Toyota's. Er is een reden waarom rebellen/terroristengroepen wereldwijd kiezen voor het betrouwbaarste merk. Niet kapot te krijgen en blijft rijden, in alle omstandigheden. Quote Link naar bericht
cartoonesk Geplaatst: 16 december 2020 Auteur Share Geplaatst: 16 december 2020 Vitamitje heeft door de jaren heen verschillende looks gehad. Quote Link naar bericht
Hardcover Geplaatst: 19 december 2020 Share Geplaatst: 19 december 2020 Voertuigen in de Klare Lijn... Quote Link naar bericht
Aleksandr Geplaatst: 19 december 2020 Share Geplaatst: 19 december 2020 die bovenste lijkt me zo een Daf-ding, maar de onderste? Mercedes met schoonmoederzit Quote Link naar bericht
fazerco Geplaatst: 19 december 2020 Share Geplaatst: 19 december 2020 Dit zijn Dafjes. Quote Link naar bericht
Aleksandr Geplaatst: 20 december 2020 Share Geplaatst: 20 december 2020 euh, zeker wel, maar met Daf-ding bedoelde ik het kleine voertuig aan het kanaal (foto 1), het kaki geval in foto2 is duidelijk iets Amerikaans en dus vermoedelijk een Chevrolet of GMC CCKW 6x6 Jimmy, ofso Quote Link naar bericht
cartoonesk Geplaatst: 20 januari Auteur Share Geplaatst: 20 januari Deze is grappig! Quote Link naar bericht
Aleksandr Geplaatst: 24 januari Share Geplaatst: 24 januari ik had ooit een lief en die reed met een-toen-nog-Duitse Opel Quote Link naar bericht
Recommended Posts