Ga naar inhoud

[Eerste Ronde (12)] landschap 40 vs. landschap 12


Yncke

Welke van deze landschappen vind jij het bekoorlijkste, het indrukwekkendste, het aangrijpendste, ...?  

61 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke van deze landschappen vind jij het bekoorlijkste, het indrukwekkendste, het aangrijpendste, ...?


Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen

  • Log in of registreer om te stemmen op deze poll.
  • Poll closed on 10-12-20 at 08:00

Recommended Posts

Welke van deze landschappen vind jij het bekoorlijkste, het indrukwekkendste, het aangrijpendste, ...?

Kortom, welke van deze twee landschappen verdient het voor jou om dit duel te winnen?

 

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

 

Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. 

In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.

Dus ook de indiener mag zijn of haar landschap zoveel als nodig uitleggen en verdedigen.

 

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af.

 

 

A

 

Tardi.jpg.f817bba4e1531d824b07e0b0bf9940

Dan nomineer ik Tardi nog.
Niemand kan immers stadslandschappen tekenen zoals hij..

 

sanderg

 

 

B

 

WitteDuisternis.jpg.4758c81850fc20edc31e

De rode ridder - de koningmaker

 

Prologtec

Link naar reactie
  • Yncke pinned this topic
  • Yncke unpinned this topic
4 uren geleden, Ambreville zei:

Die brengt inderdaad een onheilspellende sfeer goed over.

 

Het probleem is dat je dat Biddeloo niet goed weet of dat de beodeling is. Door dat gebruik van kopieën (en hij deed ook iets met in inkt gedrenkte doeken denk ik, om diepte te creëren), zien bijna alle landschapsprentjes en kastelen er 'onheilspellend' uit, ook als ze dat niet per se moeten zijn. 

Link naar reactie

Een mottig ingekleurd gefotokopieerd prentje en een overgetekende foto. Ik ga voor Tardi want dat ding van Biddeloo verdient het niet mee te doen aan dit toernooi (waarom is een deel van de lucht tussen de stammen van de bomen op de rechteroever groen? Hetzelfde doet zich aan de linkerkant voor maar daar kan je nog denken dat dat bladeren moeten voorstellen)

Ik herinner me een nuttige tekentip van Tardi voor het tekenen van huizen: trekt de omtreklijnen met de lat en doe al de rest met de hand.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...