Ga naar inhoud

Wat wil je op jouw pizza?


cinco

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
1 uur terug, Tanuki zei:

Een tijdje geleden eens een "verse" pizza-van-de-Colruyt opgewarmd en wel, die zijn eigenlijk niet slecht, zeker als je beseft dat de prijs nog geen twee euro is.

afbeelding.png

Ik heb hetzelfde geprobeerd met hun 4 kazen pizza, maar die was redelijk smaakloos jammer genoeg. De andere zijn inderdaad beter.

Maar de 4 kazen van het huismerk van delhaize is dan weer echt lekker :D Wel eerder 4 ipv 2 euro, maar valt allebei goed mee van prijs.

Link naar reactie
  • 6 months later...
2 uren geleden, Waldorf zei:

Pizza, chicago style. Voor mensen die het verschil tussen quiche en pizza niet kennen, zo te zien. Nooit gegeten.

 

Deep Dish Pizza uit Chicago.

Wanneer je in de Windy City bent, bezoek dan een sports bar en bestel deep dish met craft beer.

 

Een schande voor pizza-puristen, ongetwijfeld, maar eens je het hebt geproefd... héérlijk.

Het geheim zit 'm volgens mij in de maïsbodem.

Link naar reactie
Op 7/7/2021 om 11:46, Hamirubi zei:

 

Deep Dish Pizza uit Chicago.

Wanneer je in de Windy City bent, bezoek dan een sports bar en bestel deep dish met craft beer.

 

Een schande voor pizza-puristen, ongetwijfeld, maar eens je het hebt geproefd... héérlijk.

Het geheim zit 'm volgens mij in de maïsbodem.


Een soort quiche-deeg vol spaghetti-saus dan? :) 

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

image.thumb.png.c709775744fbbe0e796146a33084c9f5.png

 

De Frikan’Belge bestaat uit vers pizzadeeg belegd met tomatensaus, de signature kruidenmix van Domino’s Pizza, mozzarella en uiteraard… stukjes curryworst (of frikandel, zoals sommigen de frituursnack noemen), ui en een swirl van mayonaise en curryketchup. Spijtig nieuws dus voor wie z’n curryworst speciaal steevast met tomatenketchup bestelt.

 

Jaja, de ideetjes raken op, denk ik. :)   Blijkbaar hadden ze vorig jaar een Vol-au-vent pizza?  In drie varianten dan nog.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...