Ga naar inhoud

Graag jullie mening over hoe we moeten reageren op prijsreacties


Bonte

Wat te doen met een prijsreactie op een Te Koop bericht?  

54 leden hebben gestemd

  1. 1. De mods moeten...

    • prijsreacties toelaten, zelfs tegen de zin van de topic starter die verder geen verhaal heeft.
      29
    • prijsreacties niet toelaten. Deze worden verwijderd en bij herhaling kan een tijdelijke ban volgen.
      8
    • prijsreacties toelaten maar wel verwijderen als de topic starter dit vraagt.
      18


Recommended Posts

10 uren geleden, kbellon zei:

Oei vreemd. Ik dacht dat ik hier gisteren op geantwoord had welke strip het was. Misschien is dit dan verwijderd?  

Ik zie niet in waarom, maar in that case zal ik het maar niet opnieuw posten.

 

Het ging om 'Het Beest', de speciale stripweb uitgave. Zie eerder in deze draad.

Link naar reactie
  • 1 month later...

We hebben beslist om de huidige regeling grotendeels verder te doen. Zijnde "prijsreacties toelaten maar wel verwijderen als de topic starter dit vraagt."

 

Verkopers kunnen dit zelf melden in hun post of na verwijdering via een mod zal die de melding er zelf bijplaatsen. Die prijzen kunnen wel nog besproken worden in een topic in algemeen.

 

Het is altijd de bedoeling geweest om goedkoop wat strips te kunnen verhandelen dus we hebben geen probleem in het bespreekbaar maken van die prijzen maar het mag ook geen spelletje worden, we denken dat dit een aanvaardbare oplossing is voor elke partij.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...