dirk (monsieur toupet) Posted May 1, 2013 Share Posted May 1, 2013 Een speciale editie: Zonderongelukken, de voorstelling van het langverwachte stripalbum De Pierkes http://www.gentsestripbeurs.be/ Quote Link to comment
dirk (monsieur toupet) Posted May 1, 2013 Author Share Posted May 1, 2013 Nog even aanstippen dat ik de cover voor deze beurs mocht tekenen. En ik tekende ook 3 p in het album De Pierkes (Pierke meets Lieven Bauwens!). Natuurlijk ben ik op 12 mei van de partij. Ook met mijn eigen b®ollenwinkel: - Hokus, pokus, penalty! (kruisbestuiving humor, magie en voetbal) (45 p kleur, 6 euro) - Sirena (kruisbestuiving zwarte humor, mythologie en muziek) (88 poblong, zw/w, 8 euro) Quote Link to comment
Johan Posted May 2, 2013 Share Posted May 2, 2013 Ik heb eerst getwijfeld, maar ik kom toch -als vervanger van Ivan Bulté Quote Link to comment
Krimson Posted May 10, 2013 Share Posted May 10, 2013 En ? Wie gaat er allemaal Quote Link to comment
Swagman Posted May 10, 2013 Share Posted May 10, 2013 Moederdag............................... niet dus. Quote Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien. Link to comment
Veto Posted May 10, 2013 Share Posted May 10, 2013 Ik zal er zeker zijn ! Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
fozzie bear Posted May 10, 2013 Share Posted May 10, 2013 ik zal ook aanwezig zijn Quote Link to comment
Krimson Posted May 11, 2013 Share Posted May 11, 2013 Ik zit met hetzelfde probleem als Swagman , maar ik pak ze s'morgens mee naar een uitgebreid moederdagontbijt en hoop daarmee punten te scoren zodat ik in de namiddag nog eens mag langskomen Quote Link to comment
olli Posted May 11, 2013 Share Posted May 11, 2013 Helaas, helaas. Laatste wedstrijd van het seizoen, moederdag en volgende week de Oost-Nederlandse stripbeurs... In het najaar dan maar! (Is trouwens ook altijd best een eindje rijden..... Arnhem-Gent en terug!) Quote Link to comment
Jason Fly Posted May 11, 2013 Share Posted May 11, 2013 Zal er ook zijn! Heeft er trouwens iemand weet van de uren vd signeersessies? Meestal zijn er toch een aantal auteurs die tijdsintervallen opgeven, maar nu zie ik niets staan? Quote Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips... ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop Link to comment
Veto Posted May 12, 2013 Share Posted May 12, 2013 Was leuke en geslaagde beurs. Enkele 'Piet Pienters' gekocht, Vrije Vlucht van Lax (Het andere spoor), Autobio 1 en twee albums van 'Dwaze Monnik'. Verder nog een dédi gescoord van Patrick Van Oppen en Ivan Claeys in hun nieuwste 'Mr. Nobody'. Dit albums is vers van de pers, verscheen bij Hauwaert Uitgeverij (Etienne Hauwaert van Brabant Strip Magazine !). Ik was al fan van Mr. Nobody in P@per en ik was dan ook superblij dat er nu eindelijk een volledig album in de rekken ligt. @ Patrick Van Oppen : merci voor de heel knappe tekening van Mr. Nobody en hond ! Ik ben er echt blij mee ! Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
Daan Posted May 13, 2013 Share Posted May 13, 2013 Ik was al fan van Mr. Nobody in P@per 2 Quote Link to comment
pavano Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 Super! Nobody zal blij zijn als ik hem dat vertel. Quote Link to comment
Campesino Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 Super! Nobody zal blij zijn als ik hem dat vertel. Straks dan een andere Avatar? Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo ! Link to comment
pavano Posted May 16, 2013 Share Posted May 16, 2013 Misschien van iets waarvan ik ook nog graag een album zou willen Quote Link to comment
beus Posted May 16, 2013 Share Posted May 16, 2013 zit er eigenlijk een derde deel van de vries aan te komen? Quote Link to comment
pavano Posted May 17, 2013 Share Posted May 17, 2013 Sytse Algera werkt aan het scenario. Op dit moment ben ik met hem aan een strip voor de Nederlandse politie aan het werken. Als die klaar is begin ik aan De Vries 3. Quote Link to comment
Recommended Posts