Ga naar inhoud

šŸ˜  Mens erger je niet !


Recommended Posts

1 uur terug, Peter Motte zei:

Ā 

Het zou me niet verbazen als er tijdens de verkiezingen sterke verschuivingen komen.

Ā 

Ā 

Maar over welke verkiezingen hebben jullie het??

Ā 

De volgende in Belgiƫ zijn toch pas in 2024.

Meestal spelen vooral de elementen mee die zich het laatste half jaar voor verkiezingen hebben voorgedaan.

Ā 

Link naar reactie
2 hours ago, Peter Motte said:

Ā 

Da's volgens mij een verkeerde indruk die ontstaat doordat de groep waarmee ze zich identificeren, anders is dan die waarmee wij ons identificeren.

Een model opgesteld na jarenlang uitgebreid wetenschappelijk onderzoek door IBM is 'een verkeerde indruk'. /rolls eyes

Link naar reactie
1 uur geleden, Peter Motte zei:

Ā 

Ik kan je wel meer vertellen over stommiteiten die IT heeft opgeleverd.

Uit ervaring; het probleem is niet IT maar de mensen die zich willen bemoeien met IT zonder veel kennis. Dat zijn dezelfde kantoorklerken die afkomen met "een klein projectje" dat uiteindelijk bijna een jaar in ontwikkeling is en zoveel kost als een volledig gerenoveerde vierkantshoeve. Met zwembad en sauna.

Ā 

Link naar reactie
6 uren geleden, Peter Motte zei:

Ā 

"Niemand" is wat overdreven, maar ik zie het ook, en bij alle leeftijden.

Uiteraard bij wijze van spreken.Ā  Desalniettemin:Ā  Was het maar zo dat het een sterke overdrijving was.Ā  Helaas.Ā Ā Binnen de groepen waar ik het over had, (omgeving, buren, kennissen, familie, etc), ligt "niemand" vĆ©Ć©l dichter bij de werkelijkheid dan omgekeerd.Ā  De gepaste voorzichtigheid is zo goed als verdwenen.Ā  Vaak is dat ook onbewust.

STEUNACTIE šŸ€ #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
2 hours ago, IvoVWS said:

Uit ervaring; het probleem is niet IT maar de mensen die zich willen bemoeien met IT zonder veel kennis.

Ā 

En wat dan te denken van Tesla's die zomaar aannemen dat iedereen volgens de regels rijdt, waardoor ze zomaar links invoegen en dan in hun g*t worden gereden doordat ze niet hebben uitgekeken toen er iemand 5 km/u te snel aankwam?

Link naar reactie
4 uren geleden, cinco zei:

Ā 

Maar over welke verkiezingen hebben jullie het??

Ā 

De volgende in Belgiƫ zijn toch pas in 2024.

Meestal spelen vooral de elementen mee die zich het laatste half jaar voor verkiezingen hebben voorgedaan.

Ā 


Vergis je niet, Cinco.Ā  Met die verkiezingen is iedereen al volop rekening aan 't houden.Ā  En je hebt gelijk, meestal denkt de massa enkel nog aan de omstandigheden van de laatste maanden.Ā  Maar daar werkt iedereen al vroeg naartoe.Ā  Het zijn ditmaal ook heel andereĀ omstandigheden, waarbij de nasleep lange tijd zal duren en waarbij het niet eens zeker is of de constante aanwezigheid van "corona" verdwenen zal zijn tegen dan.Ā  Dit treft iedereen.Ā  Het ongenoegen en de ophef rond het zogenaamdeĀ blunder-parcour dat anderhalf jaar geleden begon, is helemaal nog niet gaan liggen.Ā  Zwaar in tegendeel.Ā  Toch wel anders dan anders.Ā  Helaas, want de grootste schreeuwers komen uit een richting waarvan ik hoop dat ze nooit de overhand krijgen.

Mijn vader, die niets met politiek te maken heeft en ook niet aan een partij gebonden is,Ā werd vlak na de laatste verkiezingen geraadpleegd op technisch vlak voor enkele dringende projecten binnen de gemeente.Ā  Grotendeels draaiend rond veiligheid.Ā  Uiteindelijk is de helft daarvan afgeblazen met maar als allergrootste reden:Ā  De volgende verkiezingen.Ā  Andere (absoluut niet belangrijke, maar wel sympathieke) zaken kregen toen alĀ voorrang, ook al worden die pas binnen twee jaar opgestart, omdat die op de lange baan meer gunstig zouden zijn om mee uit te pakken met zicht op een volgende termijn.Ā  En dat is geen veronderstelling, maar letterlijk de woorden van de twee mannen aan de top alhier.

STEUNACTIE šŸ€ #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
12 minuten geleden, estebanĀ² zei:

en waarbij het niet eens zeker is of de constante aanwezigheid van "corona" verdwenen zal zijn tegen dan

Ā 

In dat geval hoop ik dat ik hier nog wat interessante tips kan kriijgen...

Ā 

Ā 

Desnoods een eigen ijspaleis bouwen om in af te zonderen tot de wereld terug normaal is.

Ā 

castle.gif

Link naar reactie
25 minuten geleden, Peter Motte zei:

Ā 

En wat dan te denken van Tesla's die zomaar aannemen dat iedereen volgens de regels rijdt, waardoor ze zomaar links invoegen en dan in hun g*t worden gereden doordat ze niet hebben uitgekeken toen er iemand 5 km/u te snel aankwam?

Ik vermoed dat dit een nalatigheid van de vragende partij was. Alle software wordt getest en de acceptatiecriteria worden afgetoetst voor oplevering. En het is de vrager die beslist of het eindproduct wel acceptabel is.

Ā 

26 minuten geleden, Peter Motte zei:

En wat te denken van die neergestorte Boeing 737 MAX? Dat was ook een softwareprobleem. Ik denk niet dat het probleem is dat er zich mensen mee bemoeiden zonder kennis van IT, maar mensen zonder kennis van luchtvaart.

Softwareprobleem is wel een heel breed begrip, hĆØ. Het kan een fout in de programmatie zijn maar even goed een bug is het operating system, een cache miss of iemand die met de configuratiebestanden had zitten knoeien.

Ā 

Voor de grap zeg ik altijd dat IT alleen maar '0' en '1' kent en daar zit een grond van waarheid in. Dat is de verantwoordelijkheid van IT en niet meer. Wat die '0' en '1' moeten voorstellen, moet de klant komen uitleggen.

Link naar reactie
1 hour ago, estebanĀ² said:


Vergis je niet, Cinco.Ā  Met die verkiezingen is iedereen al volop rekening aan 't houden.Ā  En je hebt gelijk, meestal denkt de massa enkel nog aan de omstandigheden van de laatste maanden.Ā  Maar daar werkt iedereen al vroeg naartoe.Ā  Het zijn ditmaal ook heel andereĀ omstandigheden, waarbij de nasleep lange tijd zal duren en waarbij het niet eens zeker is of de constante aanwezigheid van "corona" verdwenen zal zijn tegen dan.Ā  Dit treft iedereen.Ā  Het ongenoegen en de ophef rond het zogenaamdeĀ blunder-parcour dat anderhalf jaar geleden begon, is helemaal nog niet gaan liggen.Ā  Zwaar in tegendeel.Ā  Toch wel anders dan anders.Ā  Helaas, want de grootste schreeuwers komen uit een richting waarvan ik hoop dat ze nooit de overhand krijgen.

Mijn vader, die niets met politiek te maken heeft en ook niet aan een partij gebonden is,Ā werd vlak na de laatste verkiezingen geraadpleegd op technisch vlak voor enkele dringende projecten binnen de gemeente.Ā  Grotendeels draaiend rond veiligheid.Ā  Uiteindelijk is de helft daarvan afgeblazen met maar als allergrootste reden:Ā  De volgende verkiezingen.Ā  Andere (absoluut niet belangrijke, maar wel sympathieke) zaken kregen toen alĀ voorrang, ook al worden die pas binnen twee jaar opgestart, omdat die op de lange baan meer gunstig zouden zijn om mee uit te pakken met zicht op een volgende termijn.Ā  En dat is geen veronderstelling, maar letterlijk de woorden van de twee mannen aan de top alhier.

Ik voorspel een overwinning van Vlaams Belang in Vlaanderen en de PTB in Walloniƫ. De huidige regering zal nog enkele jaren geconfronteerd worden met stijgende energieprijzen, mensen die geen renovaties meer kunnen betalen door exorbitante prijsstijgingen (terwijl het voor velen voorheen al onbetaalbaar was), co2 boetes/belastingen omdat je niet gerenoveerd hebt, extra belastingen om dat gratis geld van tijdens corona terug te betalen, ... Daar gaan geen wegenwerken of nieuwe straatlampjes tegenop kunnen

Link naar reactie

geweldig!

en dat waarschuwingsbordje moet dan zeker in het:

Nederlands (mijn taal)

Frans (half Africa's taal)

Duits (ook taal in Belgenland)

Engels (de Europese taal bij uitstek)

Arabisch (Maroq/Turq/Iraqi/Afgaan/etcetcetc)

Pools

Roemeens

Albanees

Russisch (voor al die andere Oostbloklanden)

vergeet ik nog een belangrijke?

Ā 

Link naar reactie
46 minuten geleden, Aleksandr zei:

geweldig!

en dat waarschuwingsbordje moet dan zeker in het:

Nederlands (mijn taal)

Frans (half Africa's taal)

Duits (ook taal in Belgenland)

Engels (de Europese taal bij uitstek)

Arabisch (Maroq/Turq/Iraqi/Afgaan/etcetcetc)

Pools

Roemeens

Albanees

Russisch (voor al die andere Oostbloklanden)

vergeet ik nog een belangrijke?

Ā 

Ā 

Je moet de multiculturele smeltkroes omarmen.

Echt, ik woon momenteel in een straat met mensen van diverse afkomst en de enige problematische personen in de buurt zijn enkele rasechte Vlamingen.

Link naar reactie
2 minuten geleden, cinco zei:

Ā 

Je moet de multiculturele smeltkroes omarmen.

Echt, ik woon momenteel in een straat met mensen van diverse afkomst en de enige problematische personen in de buurt zijn enkele rasechte Vlamingen.

Ā 

we wonen hier met 46 famillies in de wijk, waarvan slechts 38 van buitenlandse komaf,

het grappige is dat die inwijkelingen zelf ook niet overeen komen,

dat zijn de racisten

Ā 

zo spreken de Marokanen niet met mijn buurvrouw, want die is uit hetzelfde land maar ... Berbers, en dus een publieke dame, een slet, een dievegge, etcetcetc...

Ā 

de Turken vinden die Kurden nog erger dan de kruisridders,

dat zijn namelijkĀ  moordenaars, vouwendieven, kinderverkrachters, hondeneters, etcetcetcĀ  Ā Ā :lachuuh:

Link naar reactie
53 minuten geleden, Lamme Goedzak zei:

Ik voorspel een overwinning van Vlaams Belang in Vlaanderen en de PTB in Walloniƫ.

Ā 

De hoop (en overtuiging) dat de grootste roepers gewoon erg luid zijn en niet echt vertegenwoordigd in aantal in vergelijking met de resterende bevolking, blijft aan deze kant stilletjes leven.Ā  Alsook het feit dat VB nooit Ć©cht zal regeren, omwille van het feit dat ze gewoon haaks op de rest staan en samenwerking haast onmogelijk is, hoe groot ze ook worden.Ā  Fingers crossed.

Ā 

Wat walg ik ook van die partij.Ā Ā Figuren als Dries Van Langenhove doen mijn bloed koken.Ā  De content al gezien die hij via TikTok deelt?Ā  Zulke idiote ventjes met extreem bedenkelijke ideeĆ«n zijn ronduit gevaarlijk.Ā 

Als iemand uit de LGBT+ wereld in elkaar geslagen is door iemand met een andere huidskleur, misbruiken ze dat om hun welbekende kaart te trekken.Ā  Enkel en alleen omdĆ”t het inhaakt op de vreemdelingen-problematiek.Ā  Dan zijn we Ć©Ć©n van hen.Ā  In alle andere gevallen hoor je ze helemaal niet en als je ze dan toch hoort, gaat het haast keer op keer richting victim-blaming.Ā  Die Dries is, samen met enkele anderen uit die rechtse groep, trouwens (via TikTok bijvoorbeeld) actief bezig de LGBT+ community op zĆ©Ć©r denigrerende wijzeĀ aan 't afschilderen als een hoop losgeslagen psychiatrische patiĆ«nten die dringend aandacht en sturing nodig hebben.Ā  "Doe wat meer aan sport, leef gezonder.Ā  Blijf Vlaams.Ā  Zo krijg je de gekkigheid uit je hoofd."Ā  Letterlijk.Ā  Ik herhaal, letterlijk.Ā  De stemming rond Hongarije spreekt ook boekdelen.Ā  Zo'n fratsen halen ze wel vaker uit.Ā  Luister niet naar wat ze zeggen, kijk naar wat ze doen.

Ik haal nu het LGBT-voorbeeld aan, omdat dit het dichtst bij mezelf komt.Ā  Maar die hypocrieteĀ houding leeft daar op zowat alle mogelijke vlakken.Ā  Zelf ben ik bijvoorbeeld ernstig ziek, ongeneeslijk, so it seems.Ā  Ik heb daar absoluut niet voor gekozen.Ā  Werken is onmogelijk geworden.Ā  IkĀ ben daar heel lang beschaamd over geweest, waardoor ik tegen doktersadvies toch (deeltijds) bleef werken en mijzelf simpelweg nog meer naar de botten geholpen heb.Ā  En toch, ik voel mij daar nog steeds niet goed bij, om niet mee te draaien.Ā Ā In het systeem dat Van Grieken met vele overtuiging omschreef, zouden langdurig zieke patiĆ«nten als mij snel de dieperik in geraken en simpelweg afgestraft worden.Ā  Besef goed waar deze partij voor staat.Ā  In werkelijk elk mogelijk opzicht is hun visieĀ heel vaak volkomen onzinnig.Ā  VB aan de macht zou alleen maar mĆ©Ć©r miserie bezorgen.

Wat is dat ook, Vlaams Belang?Ā  Overal tegen zijn, om meestal Ć©Ć©n specifieke reden, is niet hetzelfde als een echtĀ programma hebben, met eventuele oplossingen.Ā  Hier en daar hebben ze wel eens een punt, het kĆ”n hoor.Ā  Maar daar staan geen haalbare of realistische uitkomsten tegenover,Ā laat staan dat er enig plan is omtrent de vele gevolgen.Ā  Roepen is makkelijk.Ā  Niet dat andere partijen het allemaal schitterend doen, maar dat is niet van ... belang.

Oei.Ā  Ik ben wat uitgeweken.Ā  Ahja, dit is tenslotte het ergernis-topic.Ā  Soms moet het er eens uit, I guess.Ā ;)Ā 

STEUNACTIE šŸ€ #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
7 minutes ago, estebanĀ² said:

Ā 

De hoop (en overtuiging) dat de grootste roepers gewoon erg luid zijn en niet echt vertegenwoordigd in aantal in vergelijking met de resterende bevolking, blijft aan deze kant stilletjes leven.Ā  Alsook het feit dat VB nooit Ć©cht zal regeren, omwille van het feit dat ze gewoon haaks op de rest staan en samenwerking haast onmogelijk is, hoe groot ze ook worden.Ā  Fingers crossed.

Ā 

Wat walg ik ook van die partij.Ā Ā Figuren als Dries Van Langenhove doen mijn bloed koken.Ā  De content al gezien die hij via TikTok deelt?Ā  Zulke idiote ventjes met extreem bedenkelijke ideeĆ«n zijn ronduit gevaarlijk.Ā 

Als iemand uit de LGBT+ wereld in elkaar geslagen is door iemand met een andere huidskleur, misbruiken ze dat om hun welbekende kaart te trekken.Ā  Enkel en alleen omdĆ”t het inhaakt op de vreemdelingen-problematiek.Ā  Dan zijn we Ć©Ć©n van hen.Ā  In alle andere gevallen hoor je ze helemaal niet en als je ze dan toch hoort, gaat het haast keer op keer richting victim-blaming.Ā  Die Dries is, samen met enkele anderen uit die rechtse groep, trouwens (via TikTok bijvoorbeeld) actief bezig de LGBT+ community op zĆ©Ć©r denigrerende wijzeĀ aan 't afschilderen als een hoop losgeslagen psychiatrische patiĆ«nten die dringend aandacht en sturing nodig hebben.Ā  "Doe wat meer aan sport, leef gezonder.Ā  Blijf Vlaams.Ā  Zo krijg je de gekkigheid uit je hoofd."Ā  Letterlijk.Ā  Ik herhaal, letterlijk.Ā  De stemming rond Hongarije spreekt ook boekdelen.Ā  Zo'n fratsen halen ze wel vaker uit.Ā  Luister niet naar wat ze zeggen, kijk naar wat ze doen.

Ik haal nu het LGBT-voorbeeld aan, omdat dit het dichtst bij mezelf komt.Ā  Maar die hypocrieteĀ houding leeft daar op zowat alle mogelijke vlakken.Ā  Zelf ben ik bijvoorbeeld ernstig ziek, ongeneeslijk, so it seems.Ā  Ik heb daar absoluut niet voor gekozen.Ā  Werken is onmogelijk geworden.Ā  IkĀ ben daar heel lang beschaamd over geweest, waardoor ik tegen doktersadvies toch (deeltijds) bleef werken en mijzelf simpelweg nog meer naar de botten geholpen heb.Ā  En toch, ik voel mij daar nog steeds niet goed bij, om niet mee te draaien.Ā Ā In het systeem dat Van Grieken met vele overtuiging omschreef, zouden langdurig zieke patiĆ«nten als mij snel de dieperik in geraken en simpelweg afgestraft worden.Ā  Besef goed waar deze partij voor staat.Ā  In werkelijk elk mogelijk opzicht is hun visieĀ heel vaak volkomen onzinnig.Ā  VB aan de macht zou alleen maar mĆ©Ć©r miserie bezorgen.

Wat is dat ook, Vlaams Belang?Ā  Overal tegen zijn, om meestal Ć©Ć©n specifieke reden, is niet hetzelfde als een echtĀ programma hebben, met eventuele oplossingen.Ā  Hier en daar hebben ze wel eens een punt, het kĆ”n hoor.Ā  Maar daar staan geen haalbare of realistische uitkomsten tegenover,Ā laat staan dat er enig plan is omtrent de vele gevolgen.Ā  Roepen is makkelijk.Ā  Niet dat andere partijen het allemaal schitterend doen, maar dat is niet van ... belang.

Oei.Ā  Ik ben wat uitgeweken.Ā  Ahja, dit is tenslotte het ergernis-topic.Ā  Soms moet het er eens uit, I guess.Ā ;)Ā 

Laat het er maar uit šŸ˜‹

Persoonlijk denk ik dat de meeste Vlaams Belang stemmers tegen de andere partijen stemmen. Maar ja die worden maar niet wakker. Ook niet vergeten dat hoewel er rascisten in die partij zitten er ook normale mensen inzitten die dat niet zijn. En soms hebben ze ook goede pinten.

Ā 

Wat langdurig zieken betreft, we moeten die als maatschappij natuurlijk ondersteunen maar laten we wel degenen uithalen die er misbruik van maken. 400000 langdurig zieken op een bevolking van 11 miljoen is niet normaal.

Link naar reactie

@Lamme Goedzak, @Aleksandr

Ā 

Ventileren, ventileren, wie z'n best doet zal het leren.Ā šŸŽµ

Ā 

Ik heb een Vlaams Belang aanhanger als schoonbroer, zo Ć©Ć©n die de typische retoriek altijd herhaalt.Ā  Dat begint meer en meer een probleem te worden.Ā  Al goed dat ik het maar laat gebeuren, voor de goede vrede, maarĀ 'k begrijp nu hoe zoiets een serieuze muur tussen mensen kan worden.Ā  Er zijn momenten waarop ik diens uitspraken niet meer kan verdragen.Ā  Al zeker niet in het bijzijn van kinderen.

Tegen andere partijen stemmen is zeker waar.Ā  Maar geen aanvaardbare reden.Ā  Want dan ga je -mijn inziens- ook akkoord met al wat niet door de beugel kan.Ā  Hitler had ook een handvol goede ideeĆ«n.Ā  De concentratiekampen, dat nemen we er dan maar bij?Ā  Zo vat ik die redenering van veel VB-stemmers wat op.Ā  En ja, ik stem ook voor een partij waarin niet alle standpunten mij kunnen bekoren.Ā  Die bestaat niet.Ā  Maar dat gaat dan meestal zaken van een hĆ©Ć©l andere orde.

STEUNACTIE šŸ€ #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Op een forum zoals het deze over politiek praten houdt altijd wat risico in, vind ik.

Want er zijn hier vast mensen van allerlei politieke strekking en zo zou verdeeldheid kunnen ontstaan terwijl het veel fijner is om te praten over de gezamenlijke interesses die we hier hebben en waarvoor we hier zijn.

Ā 

Zelf vind ik dat de taak van politiek in de eerste plaats is om mensen te verbinden en niet tegen elkaar op te zetten.

Al kan je natuurlijk stellen dat haast elke partij op Ć©Ć©n of andere manier op dit vlak in de fout gaat.

Ā 

Ā 

Ā 

Link naar reactie

Eens.Ā  Wat politiek op het forum betreft, ikĀ probeer er ook altijd omheen te praten.Ā  Soms lukt het eens niet.Ā  Zoals nu.Ā  Politiek is nu eenmaal te bepalend in een maatschappij, het valt niet altijd te vermijden.Ā  In de corona-thread, wat een totaal andere kwestie is, liepen de gemoederen ook al eens op.Ā  Mensen zijn het hier wel vaker niet eens, ook als het over strips gaat.Ā  Het hoeft echter geen probleem te vormen tijdens de meer luchtige en leuke onderwerpen. :)Ā 

STEUNACTIE šŸ€ #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
13 minuten geleden, estebanĀ² zei:

Mensen zijn het hier wel vaker niet eens, ook als het over strips gaat.

Ā 

Ja, maar als het over strips gaat, dan vind ik dat net interessant, al die verschillende meningen. :P

Soms zijn mensen zelfs nog te terughoudend om zich uit te spreken.

Ā 

Link naar reactie
10 hours ago, estebanĀ² said:

Tegen andere partijen stemmen is zeker waar.Ā  Maar geen aanvaardbare reden.

Daar heb je ergens wel gelijk in maar hoe kan je die nurken anders wakkerschudden. En ervoor zorgen dat ze beslissingen nemen ten goede van het volk ipv ten goede van een herverkiezing. Bijv. een "sociale" maatregel die mij mateloos irriteert is kindergeld. Ik ken een manager met een dikke pree. Vrouw is bankdirecteur dus ook geen laag inkomen. Wonen in mooie villa en gaan 3x per jaar op reis, naar mexico, malediven, enz. En krijgen voor hun 2 klein mannen kindergeld. Een andere alleenstaande ouder is kassabediende en kan amper een weekje naar zee. Of zelfs alleenstaanden zonder kinderen die via belastingen mee dat kindergeld van die rijke familie moeten meebetalen maar zelf enkel een weekendje weg kunnen permitteren. Waarom kan dat kindergeld bijv. niet degressief?! De eerste niks meer, de andere meer. Dat is sociaal maar ja dan moet je ballen hebben. En dan zwijg ik maar over die subsidies voor renovaties en elektrische wagens. Belastingen zorgen voor een herverdeling van de welvaart. Dankzij die subsidies van arm naar rijk.

Ā 

En nu weer in de goede geest. "Onmenselijk". Toffe strip! Maar 30ā‚¬ voor 104p?? Er liggen er naast met 250p voor 35ā‚¬.

Link naar reactie
17 uren geleden, estebanĀ² zei:

Wat is dat ook, Vlaams Belang?

Men had gehoopt dat met het aantreden van Van Grieken een andere wind door die partij zou waaien. Daar was 'm ook voor gekozen. Het feit echter dat figuren als DrieSS van Langenhove onderdak vinden bij die partij, bewijst echter dat het nooit zal veranderen en dat zelfs Van Grieken dat DNA er niet uit krijgt. Ik denk dat die mens oprecht gepoogd heeft iets te veranderen en dat met hem echt wel gepraat kan worden. De Dewinters en Van Langenhovens echter zullen ervoor zorgen dat dat nooit zal gebeuren.
En zo heeft elke partij wel z'n clans onderhuids. De Wever/Francken, De Croo/Rutten, ...

Ā 

Ā 

6 uren geleden, Lamme Goedzak zei:

Vreemd hoe het ergernis topic beter vult dan het leuke dingen topic.

Klagen doen we allemaal graag, of niet?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...