Ga naar inhoud

🍭 Food Nostalgia - Bring it back!


esteban²

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
7 uren geleden, esteban² zei:

image.png.2b0537fe67826fd6497676943796a694.png

 

Bestaan deze nog?  Nu, ze hoeven deze niet meer terug te brengen van mij.  Ik herinner mij vooral nog de banaan en de aardbei.  En deze zaten vaak in het zakje wanneer iemand verjaarde, maar ik vond het maar vieze dingen.

Hoe heet dit alweer? Of hoe heb je het alleszins teruggevonden 😛

Link naar reactie
  • esteban² changed the title to 🍭 Food Nostalgia - Bring it back!
  • 1 month later...

Misschien bestaat het poedersnoep nog steeds?

 

https://www.hetzoethoudertje.nl/snoep-per-stuk-poeder-snoep-p-1510.html

 

 

Ingrediënten: dextrose, suiker, citroenzuur, aroma's

 

Ik was dat echt compleet vergeten. Ik at dat wel graag.

 

Wat je ook nergens meer ziet in Vlaanderen: Bubblicious en rolletjes Hubba Bubba. Je had roze en blauwe. Ik kauw eigenlijk al jaren geen kauwgom meer.

 

Ik herinner me nog dat Oreo hier nieuw was 10 jaar geleden en de eerste maanden was het echt heel lekker (de original), maar toen veranderde het recept. Nu is de textuur echt verbrod.

Link naar reactie

Jazeker, je kan dat her en der nog vinden. :) (poedersnoep)  Onlangs ook ontdekt.  Wel niet meer het oude merk, denk ik.

 

Bubbilicious ligt bij mijn zus in de snoepkast.  Ik zal eens vragen vanwaar dat komt.  Hubba Hubba kan je ook nog vinden, bij Carrefour bijvoorbeeld.

 

Wat kauwgom betreft, in de vroege jaren 90 waren die met verzamestickers nogal in de mode.  Onze koelkast plakte daar vol mee.  Ik herinner mij vooral Alfred Jodocus Kwak, Tiny Toon en bovenal die cartoon-baby's met blote kont.  Iemand die daar nog iets kan van terugvinden?  Geen idee meer hoe die baby's genoemd werden.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Die stickers, ze hadden een vaste naam hoor, zijn niet verbonden aan tekenfilms of dergelijke.  En ze hadden niet allemaal een blote kont, denk ik.  Maar die zaten er zeker tussen.  Het was enkele jaren vóór bij ons sprake was van de Rugrats.

Mij al gek gezocht via google, maar niets kunnen vinden.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
  • 6 months later...
  • 1 month later...
Op 15/3/2022 om 22:13, cinco zei:

Waarom is dit sinds enkele maanden niet meer te vinden?

 

afbeelding.png.d5519477300ca6d6471cd6d78c413ef5.png

Dit was mijn favoriete Milka-koek en nu is-ie weg.


Bij AH liggen die nog hoor, Cinco. :) Ze staan tot morgen zelfs in promotie.

https://www.ah.be/producten/product/wi368687/milka-choc-en-choc-cakejes-met-chocolade

 

Bij Delhaize bv ook nog verkrijgbaar.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
58 minuten geleden, esteban² zei:


Bij AH liggen die nog hoor, Cinco. :) Ze staan tot morgen zelfs in promotie.

https://www.ah.be/producten/product/wi368687/milka-choc-en-choc-cakejes-met-chocolade

 

Bij Delhaize bv ook nog verkrijgbaar.

 

Ja, ik was enkele dagen in België afgelopen week en ik merk dat ze daar wel op verschillende plaatsen te vinden zijn.

Maar 'hier' in Nederland kom ik ze voorlopig (?) niet meer tegen. En dan heb ik het over onder andere de Jumbo.

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 2 months later...

image.png.700de7cc39e1e7eb0ec2304568334a44.png

 

Bring back de muizekes zoals ze ooit waren. 😢 Sinds die ooit van smaak en structuur veranderden, zijn die niet half zo goed meer.  De originele was mijn favoriete stukje chocolade ooit, maar de huidige versie?  Dat smaakt als eender welke andere praline-zeevrucht ofzo.  De "gouden" en stevigere binnenkant was véél beter, evenals de combo met die buitenkant.  De Bouchéekes anno 2022 don't even come close.  Why oh why?

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...