cinco Posted December 13, 2020 Posted December 13, 2020 Sla, tomaat, ajuin, augurk... mag er voor mij allemaal op. Gesmolten kaas mag, maar hoeft niet. Voor saus heb ik niet dadelijk een voorkeur. Het mag klassieke tomatenketchup zijn, maar een pikante saus wil ik af en toe ook wel. Quote
esteban² Posted December 13, 2020 Posted December 13, 2020 LOL - Nog ééntje? Tijd voor een food-subforum, denk ik. Hamburger van het kraam : Curryketchup en gebakken ajuin Hamburger in 't frituur : Bicky Burger met alles er op en er aan. 'n Lokale frituur doet daar ook sla op. Hamburger thuis : Curry of tomatenketchup met gedroogde ajuintjes en augurken. Maar sla, tomaten, vers gesneden ajuin en dan veel samoerai, tussen een vers gebakken broodje, is ook lekker. Sowieso eet ik het allemaal eerder zelden. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
cinco Posted December 14, 2020 Author Posted December 14, 2020 10 uren geleden, esteban² zei: Hamburger in 't frituur : Bicky Burger met alles er op en er aan. 'n Lokale frituur doet daar ook sla op. Dat gebeurt wel niet zo vaak, dat er nog sla tussen de Bicky gedaan wordt. Mij zou het zeker niet storen. Quote
Tanuki Posted December 14, 2020 Posted December 14, 2020 Op de markt: curryketchup en ajuin. In de frituur: Bicky cheese In de Quick: de supreme bacon Zelfbouw: ajuin, spek, kaas, augurk, ketchup Quote
Guest Kameraad Mauser Posted December 14, 2020 Posted December 14, 2020 In de frituur: bicky. Al eet ik dit zeer weinig. Bij een kraam op de markt - in mijn geval is dit meestal op een optreden of festival - ga ik dan nog liever voor een braadworst. Met mosterd en ajuinen. Al mogen ze daar ook nog komkommer en een pak andere groenten bijkletsen als die voorhanden zijn. DIY thuis: vanalles feitelijk. Net zoals op mijn broodjes en wraps. Quote
BobFish Posted December 14, 2020 Posted December 14, 2020 Cheddar, tomaat, ajuin, sla, spek, guacamole En de hamburger mag nog rood zijn vanbinnen (ik ga er wel vanuit dat we hier geen fastfood feedlot burgers eten!) West-Vlaams rood, dat is de stuff Quote Bob Fish's YouTube Bob Fish's Instagram Bob Fish's Leesgedrag
Guest Kameraad Mauser Posted December 14, 2020 Posted December 14, 2020 Mmmmm....rood vleesch.... Quote
esteban² Posted December 15, 2020 Posted December 15, 2020 Op 14/12/2020 om 11:02, Tanuki zei: In de Quick: de supreme bacon Ah, de Quick ... Toen ik een klein manneke was, gingen wij daar toch 2 tot 3 keer per maand heen. Ik ken de namen niet meer van wat ik daar doorgaans koos. Nu is er alleen een McDonald's in de buurt. Het is zeker een jaar geleden dat er nog iets van gegeten heb. Meestal kies ik een McWrap kip met honging en mosterd. Wat hamburgers betreft, heb ik het bijna altijd voor de speciallekes die (helaas) snel verdwijnen. De laatste jaren zijn er veel minder zotte uitstapjes onder de burgers, het zijn steeds dezelfde saaie vaste waarden op de menukaart, die verdwijnen en opnieuw verschijnen afhankelijk van 't seizoen. Enfin, ik voel mij sowieso altijd wat schuldig als ik daar gegeten heb. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
striphooligan Posted December 17, 2020 Posted December 17, 2020 Plakjes uitgebakken spek mmmmmmmmmm Quote
Hamirubi Posted December 18, 2020 Posted December 18, 2020 Op 13/12/2020 om 23:56, esteban² zei: Hamburger van het kraam : Curryketchup en gebakken ajuin Yes, sir! Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith.
esteban² Posted December 19, 2020 Posted December 19, 2020 Op 18/12/2020 om 03:41, Hamirubi zei: Yes, sir! Hamiruburger weet wat goed is. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
cinco Posted December 20, 2020 Author Posted December 20, 2020 Als de keuze er is, dan zal ik eerder voor een chickenburger gaan dan voor een gewone hamburger. Quote
cinco Posted December 21, 2020 Author Posted December 21, 2020 de Ellis hamburgers zijn ook erg aan te raden, ook al zijn ze wat prijzig Quote
BobFish Posted December 21, 2020 Posted December 21, 2020 18 uren geleden, cinco zei: Als de keuze er is, dan zal ik eerder voor een chickenburger gaan dan voor een gewone hamburger. Flauw. Quote Bob Fish's YouTube Bob Fish's Instagram Bob Fish's Leesgedrag
cinco Posted December 21, 2020 Author Posted December 21, 2020 3 minuten geleden, BobFish zei: Flauw. Ziet er toch goed uit. Quote
Waldorf Posted December 22, 2020 Posted December 22, 2020 20 uren geleden, cinco zei: Ziet er toch goed uit. Je koopt dat niet om naar te kijken, he. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
cinco Posted December 22, 2020 Author Posted December 22, 2020 3 minuten geleden, Waldorf zei: Je koopt dat niet om naar te kijken, he. En proeft ook goed. Maar via het forum kan ik enkel de ogen prikkelen. Quote
cinco Posted December 23, 2020 Author Posted December 23, 2020 Get your orange & teal meal experience today! Quote
cinco Posted January 6, 2021 Author Posted January 6, 2021 de trieste kleine hamburger van McDonalds Dit is hoe hij er zou moeten uitzien. Quote
esteban² Posted January 6, 2021 Posted January 6, 2021 Wat op zich eigenlijk ook al redelijk triestig is. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
kbellon Posted January 6, 2021 Posted January 6, 2021 Op 21/12/2020 om 13:13, cinco zei: de Ellis hamburgers zijn ook erg aan te raden, ook al zijn ze wat prijzig Oh ja, ze hebben één met warme blauwe kaas saus. Het moet je ding wel zijn, maar ik vind die overheerlijk. Quote
Waldorf Posted January 7, 2021 Posted January 7, 2021 8 uren geleden, kbellon zei: met warme blauwe kaas saus. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
BobFish Posted January 7, 2021 Posted January 7, 2021 11 uren geleden, kbellon zei: warme blauwe kaas saus Dit topic gaat eindelijk de goede kant op Quote Bob Fish's YouTube Bob Fish's Instagram Bob Fish's Leesgedrag
cinco Posted January 7, 2021 Author Posted January 7, 2021 45 minuten geleden, BobFish zei: Dit topic gaat eindelijk de goede kant op Welke plekken in Brussel kan je aanraden? Dan weet ik waar een hamburger try-out te doen als ik nog eens in de hoofdstad kom. Quote
BobFish Posted January 7, 2021 Posted January 7, 2021 6 minuten geleden, cinco zei: Welke plekken in Brussel kan je aanraden? Dan weet ik waar een hamburger try-out te doen als ik nog eens in de hoofdstad kom. Green Mango ! Laat me weten als je er komt, dan doe ik mee Quote Bob Fish's YouTube Bob Fish's Instagram Bob Fish's Leesgedrag
cinco Posted January 7, 2021 Author Posted January 7, 2021 1 minuut geleden, BobFish zei: Green Mango ! Laat me weten als je er komt, dan doe ik mee Wow, dat zijn serieuze burgers. Quote
BobFish Posted January 7, 2021 Posted January 7, 2021 ’t zal wel zijn ! Da's hier gene kattepis in Brussel ! Quote Bob Fish's YouTube Bob Fish's Instagram Bob Fish's Leesgedrag
kbellon Posted January 8, 2021 Posted January 8, 2021 Op 7/1/2021 om 12:16, BobFish zei: Green Mango ! Laat me weten als je er komt, dan doe ik mee Insgelijks. Elke kans om een gourmet burger te eten is er eentje om te grijpen Quote
kurisu74 Posted January 9, 2021 Posted January 9, 2021 Ik eet alleen veggieburgers (liefst de Beyond) met sla, tomaat, augurk of jalapeno, gebakken ajuin, kaas, en als saus graag iets zoals de Dallas saus van Brussels Ketjep of de Burger saus van Heinz (die ik nergens meer vind). Op locatie, liefst Hard Rock Café of Ellis Burger. Quote
BobFish Posted January 13, 2021 Posted January 13, 2021 Een hamburger is toch altijd genieten hoor Quote Bob Fish's YouTube Bob Fish's Instagram Bob Fish's Leesgedrag
Bart 01 Posted March 12, 2021 Posted March 12, 2021 Ik heb ooit eens een home made burger bar gedaan op een feestje in onze tuin. De meest populaire burger was de Donald Trump Burger. De hamburger insmeren met een spicy marinade van mosterd en tabasco chipotle en grillen. Onderste broodje insmeren met een hamburgersaus bestaande uit: ijsbergsla, mayonaise, ketchup, tabasco green pepper, worchestersaus en brandy. Hamburger er op en daar boven in duvel geglazuurde uiringen. Vervolgens sneetje cheddar en flinterdun gegrild spek. Bovenste broodje insmeren met ketchup, augurken en optioneel chilipepertjes. Amazing! Quote
Hamirubi Posted March 12, 2021 Posted March 12, 2021 In Duvel geglazuurde uiringen? Please, enlighten me! Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith.
Bart 01 Posted March 12, 2021 Posted March 12, 2021 Avec Plaisir. De ajuin in ringskes snijden, opbakken in boter tot ze glazig zien en een flesje duvel (minus slokje voor de chef) bijgieten. Op een laag vuurtje wachten en roeren tot alles verdampt is en de ajuintjes zijn perfect bruin. Werkt ook met Omer Quote
cinco Posted March 12, 2021 Author Posted March 12, 2021 52 minuten geleden, Bart 01 zei: minus slokje voor de chef Quote
Hamirubi Posted March 13, 2021 Posted March 13, 2021 8 uren geleden, Bart 01 zei: Avec Plaisir. De ajuin in ringskes snijden, opbakken in boter tot ze glazig zien en een flesje duvel (minus slokje voor de chef) bijgieten. Op een laag vuurtje wachten en roeren tot alles verdampt is en de ajuintjes zijn perfect bruin. Werkt ook met Omer Sir, you are a gentleman and a scholar. Geen idee dat dit kon. Mijn fantasie slaat misschien op hol. Maar dit weekend probeer ik eens met een roodbruin bier en rode ajuin. Dat moet ook wel lukken. We hebben net rundshamburgers in huis. BMI +3! Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith.
Bart 01 Posted March 13, 2021 Posted March 13, 2021 Ik bedenk nu wel dat ik wel voor veel hamburgers ajuin gemaakt had destijds. Misschien toch meer dan 1 slokje voor de chef nemen als je maar voor een hamburger of vier ajuin maakt. Het lijkt me zelfs dat ze met bruin bier nog beter zouden moeten karameliseren. Quote
cinco Posted March 13, 2021 Author Posted March 13, 2021 1 uur terug, Bart 01 zei: Misschien toch meer dan 1 slokje voor de chef nemen Quote
Waldorf Posted March 15, 2021 Posted March 15, 2021 In Duvel geglazuurde uien! Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
Recommended Posts