Ga naar inhoud

Hoe gaan we hier met elkaar en kritiek om?


JPAR

Recommended Posts

2 minuten geleden, acor zei:

Jij trekt een beerput open en begint mij hier te beschuldigen van wel heel serieuze zaken. Over de RR-site: wie niet rechtstreeks betrokken was, weet niet wat er achter de schermen allemaal gebeurde. Uiteindelijk bleek ik maar een radertje te zijn in het geheel die door anderen slim gemanipuleerd was, maar het was gewoon veel makkelijker om alles op mij af te schuiven. Zoals gezegd: je hebt totaal geen benul waarover je spreekt. Die zaak is trouwens voorgoed begraven. Maar ja ... liever met modder gooien, niet? 

 

En mij beschuldigen van een zaak waarvan ik niet eens weet wat er gebeurd is ... mooi. Wie begint dit topic? Wie werpt stenen? Als @Bonte en @Yncke mijn IP-adres willen om te vergelijken met die anonieme account, laat maar komen.

 

Raar toch dat jij dit topic begint en meteen de scheldende Hollander weer opduikt? Spelen jullie onder één hoedje? Ben jij wel zuiver op de graat? Ik betwijfel het als ik je verdachtmakingen bekijk. Je bent er duidelijk op uit om mij hier weg te krijgen.

Sarcasme aan: Tuurlijk. Mijn intentie is vanaf het begin ervoor zorgen dat jij hier niet meer welkom ben. In alles wat ik heb geschreven is te lezen dat dat mijn doel is. Sarcasme uit.

 

In heel deze discussie heb ik alleen gevraagd om respectvol met elkaar om te gaan en dat er opgetreden wordt tegen mensen die willens en wetens aan het klieren zijn. Als dat betekent dat Paul moet vertrekken dan is dat voor mij prima. Ik win er niks bij of hij er wel of niet is. Maar als dat gebeurt moeten anderen ook zo aangepakt worden en dat gebeurt nog niet. Daar gaat het mij om.

Link naar reactie
Zojuist, JPAR zei:

Sarcasme aan: Tuurlijk. Mijn intentie is vanaf het begin ervoor zorgen dat jij hier niet meer welkom ben. In alles wat ik heb geschreven is te lezen dat dat mijn doel is. Sarcasme uit.

 

In heel deze discussie heb ik alleen gevraagd om respectvol met elkaar om te gaan en dat er opgetreden wordt tegen mensen die willens en wetens aan het klieren zijn. Als dat betekent dat Paul moet vertrekken dan is dat voor mij prima. Ik win er niks bij of hij er wel of niet is. Maar als dat gebeurt moeten anderen ook zo aangepakt worden en dat gebeurt nog niet. Daar gaat het mij om.

Sarcasme?

 

Er is een verschil tussen een steek onder water uitdelen en mensen beginnen uitschelden. Een groot verschil. Jij moet wel gigantisch lange tenen hebben.

 

Jij bent hier actief aan het pleiten om mij buiten te gooien. Is dat respectvol omgaan? Na zijn vertrek was de rust weergekeerd en jij begint de boel weer op te poken. Vind je dat normaal? Dat is ook 'klieren'. Volgens jouw definitie vraag je dus ook om je eigen verwijdering. Dan moet jij ook zo aangepakt worden, toch?

Link naar reactie
3 minuten geleden, acor zei:

Zoals gezegd: wie begint hier? Samen aan het spannen met Paul, dat is nu wel duidelijk. 

Oja, nu ben jij de zielepiet en het slachtoffer. En ik speel onder een hoedje met Paul. Ik kom hier al heel lang. Peter weet ook prima wie ik ben en dat ik er niks meer of minder om heb of Paul hier is. Jij bent gewoon de hele tijd vervelend aan het doen. Ik heb je daar eerder naar gevraagd waarom. En je gaat maar door. Dat helpt niet om tot een oplossing te komen. Maar als ik het tegen je zeg is het je nog steeds niet duidelijk. Integendeel. Nu richt je je pijlen op mij om maar zelf geen verantwoordelijkheid te nemen. Je doet maar. Het maakt mij niet meer uit. Het is nu aan Peter om te beslissen. En anders vertrek ik. Ook prima. Als dat is wat hij wil.

Link naar reactie
1 minuut geleden, JPAR zei:

Oja, nu ben jij de zielepiet en het slachtoffer. En ik speel onder een hoedje met Paul. Ik kom hier al heel lang. Peter weet ook prima wie ik ben en dat ik er niks meer of minder om heb of Paul hier is. Jij bent gewoon de hele tijd vervelend aan het doen. Ik heb je daar eerder naar gevraagd waarom. En je gaat maar door. Dat helpt niet om tot een oplossing te komen. Maar als ik het tegen je zeg is het je nog steeds niet duidelijk. Integendeel. Nu richt je je pijlen op mij om maar zelf geen verantwoordelijkheid te nemen. Je doet maar. Het maakt mij niet meer uit. Het is nu aan Peter om te beslissen. En anders vertrek ik. Ook prima. Als dat is wat hij wil.

Jeezes ... volgens mij wentel jij je in de rol van zielenpiet en slachtoffer. Meteen Bonte onder druk zetten en refereren naar het feit dat jullie kennissen zijn. Drama Queen in 't kwadraat 🙄🙄🙄

 

De hele tijd ... ik reageer gewoon op dit topic. Je kreeg een antwoord op het woord 'tissue', maar dat vond je niet voldoende. Idem voor Paul.

 

Volgens mij slaat die lockdown wel heel hard toe bij jullie. Lees eens een strip om je humeur wat op te beuren.

 

Link naar reactie

Helaas weer een discussie met alleen maar verliezers.

@Acor en @JPAR Ik wens jullie de wijsheid toe om op je handen te blijven zitten als je wil reageren op dit topic.

 

Verder iedereen Fijne Feestdagen en alle goeds voor 2021. Laten we er, ondanks Corona, weer een mooi stripjaar van maken.

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
Zojuist, Rik zei:

Helaas weer een discussie met alleen maar verliezers.

@Acor en @JPAR Ik wens jullie de wijsheid toe om op je handen te blijven zitten als je wil reageren op dit topic.

 

Verder iedereen Fijne Feestdagen en alle goeds voor 2021. Laten we er, ondanks Corona, weer een mooi stripjaar van maken.

Ik zal de batterijen uit mijn klavier halen. :e007:

Link naar reactie
9 minuten geleden, Rik zei:

Helaas weer een discussie met alleen maar verliezers.

 

Ja, dat is zo. Je kunt je in zulke omstandigheden soms nauwelijks tot helemaal niet verdedigen, omdat te veel mensen halverwege reageren zonder de achtergrond voldoende te kennen.

Link naar reactie

Ik denk dat er nu voldoende is gezegd over dit onderwerp. Ik heb nog een fonduepot klaar te zetten en straks nog een nachtshift te kloppen.

 

Dank aan diegenen die een positieve bijdrage hebben geleverd aan dit onderwerp. De anderen... er is vannacht een kinneke geboren op aard'. Hij heeft een sekte opgericht die eeuwen later verantwoordelijk was voor enkele oorlogen en genociden omdat hij heeft gezegd uw naasten te beminnen zoals uzelf. Neem daaraan een voorbeeld.

 

Vrolijke Kerst iedereen.

 

afbeelding.png

Link naar reactie
  • Tanuki locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...