Ga naar inhoud

Beschikbaarheid


Timhardt

Recommended Posts

Het is soms toch een probleem, ook bij manga.

 

Zo zou ik graag dragonhead lezen ,maar het vinden is iets anders. Ook 2001 nights staat op mij lijstje, maar hetzelfde verhaal. Video girl ai, hetzelfde. Planetes ook al.

 

Niet op archonia, niet op bookdeposito. Kan ik nog ergens anders zoeken? Hebben jullie soortgelijken problemen? Welke reeksen?

 

Gelukkig is er op het einde van het jaar vinland saga, dat ook al lang op mijn lijstje staat.

Link naar reactie

Niet alleen bij manga inderdaad.

 

Zelf heb ik er nog geen last van, want als beginnend manga-lezer zijn er genoeg goede reeksen die wel beschikbaar zijn. Maar ik heb al wel gemerkt dat sommige reeksen uit het 'Top Picks'-topic niet meer te bestellen zijn. Ik kijk uit naar de Lone Wolf and Cub omnibussen, afgaande op het enthousiasme hier op 't forum. :e002:

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
Gast bazarov

Die TPB staat er niet meer tussen op BookDepo of Amazon. Bij VIZ zelf wel maar is die wel beschikbaar?

Soit, anders koop ik die VizBig bundels wel en is vol 1 dan een miskoop geweest...

 

1421519127.jpg

Link naar reactie
Gast Natte aap

als je enkel nog vol1 hebt gekocht, zou ik niet twijfelen en voluit voor die vizbig gaan. Mooie uitgave en groter dan die kleine kutboekjes :)

 

En als je ziet dat die 2 al voor een aardige duit verkoopt, krijg je die 1 ook nog wel verkocht hoor.

Link naar reactie

Ik kan maar niet komen aan Lone Wolf and Cub nummers 6, 7, 9, 12 t/m 17 en 27....... :e001:

Misschien een idee om al mijn boeken te verkopen en dan binnenkort de grotere boekjes kopen die binnenkort in de winkels liggen? Zonde maar ja, ben al een jaar of wat op zoek naar de ontbrekende delen. 

Link naar reactie

Ik kan maar niet komen aan Lone Wolf and Cub nummers 6, 7, 9, 12 t/m 17 en 27....... :e001:

Misschien een idee om al mijn boeken te verkopen en dan binnenkort de grotere boekjes kopen die binnenkort in de winkels liggen? Zonde maar ja, ben al een jaar of wat op zoek naar de ontbrekende delen. 

 

27 heb ik dubbel. Die was enkele jaren terug ook al moeilijk te krijgen, en door een flater van mijnentwege heb ik die tweedehands tweemaal duur betaald.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Jullie weten dat jullie reacties mijn verwachtingspatroon almaar doet stijgen he?!

 

 

mij werd de reeks aangeraden door iemand die nausicäa de max vond. De eerste 2 delen van lone wolf en cub vond ik maar zozo, maar daarna vertrekt de trein en laat je niet meer los tot het einde!

Link naar reactie
Gast Natte aap

als je het niet absoluut geweldig vindt, wordt je uit de club gezet, zo simpel is dat :)

 

Neem je tijd om het te lezen, laat je meevoeren op het ritme en dan zal je wel zien wat je er van vindt.

Link naar reactie

Ik wil het ook rustig aan doen om er goed van te genieten. Het is een avontuur van jewelste (28 boeken!). Een aantal jaar geleden heb ik de eerste 2 boeken gelezen en daar genoot ik al intens van dus het zal vast goed komen. I'm a sucker for everything samurai in feudal Japan! 

Link naar reactie

Ik wil het ook rustig aan doen om er goed van te genieten. Het is een avontuur van jewelste (28 boeken!). Een aantal jaar geleden heb ik de eerste 2 boeken gelezen en daar genoot ik al intens van dus het zal vast goed komen. I'm a sucker for everything samurai in feudal Japan! 

Dan is lone wolf echt wel de reeks die alles overklast. Net een half trapje lager: vagabond en blade of the immortal.

Ik hou van die drie reeksen echt intens, van alles eigenlijk, zonder een zwak moment

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...