Diogenes Posted May 7, 2013 Share Posted May 7, 2013 Ik heb na veel wikken en wegen besloten binnenkort toch de andere 12 delen van De Kronieken van de Zwarte Maan aan te schaffen (Yncke doet een vreugdedansje ) maar dat is nogal een lijvig werkje zo bij elkaar. Ik zou ze dus liever in plaats van allemaal in één keer per cyclus aanschaffen. Maar ik kan nergens iets over cycli vinden. Dus is het onderverdeeld in cycli? En zo ja welke albums beslaan die? Quote Denk ik om te bewijzen dat ik ben? Link to comment
Yncke Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 Kronieken van de Zwarte Maan dateert van voor dat cycli in de mode waren. Tenminste, als er een cyclus in zit, heb ik daar al altijd totaal overgekeken... Quote yncke.be Link to comment
Timhardt Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 kronieken van de zwarte maan kent geen cyclus. Gewoon een trip van 12 delen waar je zeker vanaf deel 5 doorzoeft! Quote Link to comment
Diogenes Posted May 8, 2013 Author Share Posted May 8, 2013 Bugger! Pre comicbook store visit: Income: 100% Post comicbook store visit Income: 0% Quote Denk ik om te bewijzen dat ik ben? Link to comment
Timhardt Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 ach, komkom: bekijk het zo: je gaat eens iets deftigs lezen! Quote Link to comment
alexjodo Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 Nu zijn ze in het frans aan een nieuwe cyclus begonnen. Met een andere tekenaar. Angleraud dacht ik. Quote Link to comment
Timhardt Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 dat is zo. 't is gevaarlijk denk ik. een reeks die 2 decennia overspant en afsluit op een geweldige manier. en dan toch een doorstart maakt. ik weet het niet. ieder moet het voor zich weten, maar ik ga dat niet volgen. Quote Link to comment
Recommended Posts