Ambreville Geplaatst: 10 januari Share Geplaatst: 10 januari Nadat de uitgeverij van Raphaël Wacker de afgelopen dagen op diverse plaatsen opdook, is het misschien nuttig om haar haar eigen aankondigingsdraadje te geven. Deze is heet van de naald. Er komt een zwart-wit integrale van De Sliert aan. Quote Link naar bericht
cinco Geplaatst: 10 januari Share Geplaatst: 10 januari zo te zien ook veel Robbedoes-goodness Quote Link naar bericht
cinco Geplaatst: 10 januari Share Geplaatst: 10 januari Keizerin Charlotte heb ik nog niet gelezen, maar nu ik het zo in zwart-wit zie op die site spreekt het mij toch wel aan. Quote Link naar bericht
Waldorf Geplaatst: 11 januari Share Geplaatst: 11 januari Ik ben sinds de Robbedoezen van Tome & Janry ook beginnen kopen bij Black&White. Prachtige uitgaves. Keizerin Charlotte had ik eerst laten liggen, maar uiteindelijk overstag gegaan. Deel 1 is uitverkocht. Quote Link naar bericht
cinco Geplaatst: 11 januari Share Geplaatst: 11 januari Het Frans kan toch wel een barrière zijn voor de inhoud van de bijgevoegde dossierpagina's. Ik heb ooit et Franquin crea la gaffe doorlezen en er waren toch wel passages die verloren gingen doordat ik alleen maar op schoolse kennis van Frans kon terugvallen. Desondanks blijft het met voorsprong het meest interessante boek over strips dat ik ooit gelezen heb. Numa Sadoul die samen met Franquin in zulk detail gans zijn oeuvre doorloopt, een indrukwekkend en verhelderend werk. Quote Link naar bericht
BobFish Geplaatst: 11 januari Share Geplaatst: 11 januari 20 minuten geleden, cinco zei: Numa Sadoul die samen met Franquin in zulk detail gans zijn oeuvre doorloopt, een indrukwekkend en verhelderend werk. Daar moet ik dus voor opletten ! Thx voor de interessante tip. Quote Link naar bericht
cinco Geplaatst: 16 januari Share Geplaatst: 16 januari Ondertussen heb ik het eerste deel van Keizerin Charlotte gelezen. Toch nog even mijn blik werpen op die extra content van de Editions Black & White website. Quote Link naar bericht
cinco Geplaatst: 16 januari Share Geplaatst: 16 januari Ik had er beter nooit van geweten, van die Black & White Editions. Te veel verleiding om te weerstaan. (en toch moet ik ze weerstaan ) Quote Link naar bericht
Ambreville Geplaatst: 15 februari Auteur Share Geplaatst: 15 februari Unboxing momentje met een stevig wow-gevoel. Quote Link naar bericht
cinco Geplaatst: 15 februari Share Geplaatst: 15 februari 9 uren geleden, Ambreville zei: Unboxing momentje met een stevig wow-gevoel. Welke albums van die B/W editions heb je tot nu toe? Quote Link naar bericht
lukoste Geplaatst: 15 februari Share Geplaatst: 15 februari Misschien wel allemaal? Ik heb ooit een reper ontmoet die ALLE mogelijke luxes in het Nederlands aan het verzamelen was. Ik kan me niet herinneren hoeveel hij er nog niet had, maar dat viel best mee. ALLEMAAL hè, eender welke reeks, eender welke uitgever! Quote Link naar bericht
Ambreville Geplaatst: 15 februari Auteur Share Geplaatst: 15 februari 19 minuten geleden, lukoste zei: Misschien wel allemaal? Ik heb ooit een reper ontmoet die ALLE mogelijke luxes in het Nederlands aan het verzamelen was. Ik kan me niet herinneren hoeveel hij er nog niet had, maar dat viel best mee. ALLEMAAL hè, eender welke reeks, eender welke uitgever! Helemaal niet. Het zit wat verspreid. De Jeremiahs, Dodier, aouamri, de Hardy’s, de Charlottes, Hoop in Bange dagen, de sterns, de soda’s, de marsipulami, Karmalla Krim, les indes four es en de Lucky Luke’s. Ik volg geen uitgevers of formaten. Enkel mooie boeken. Die van Bd Empher zijn soms nog decadenter de meeste zijn met een dedi in. Eind 2020 heb ik bij hun nog een loterij gewonnen voor een luxe van Hardy met een origineel aquarel in. Die staat hier nu dubbel, want de tekeningen zijn uiteraard uniek. Quote Link naar bericht
cinco Geplaatst: 16 februari Share Geplaatst: 16 februari 11 uren geleden, Ambreville zei: H De Jeremiahs, Dodier, aouamri, de Hardy’s, de Charlottes, Hoop in Bange dagen, de sterns, de soda’s, de marsipulami, Karmalla Krim, les indes four es en de Lucky Luke’s. Vooral de Charlottes, Hoop in Bange Dagen en de Soda's zou ik wel smaken. En Atom Agency zou er dan ook nog bij mogen. Ik zou kunnen zeggen, ik neem er eentje. Eén van die Soda's is € 139,00. Dat valt in vergelijking met de anderen nog mee. Maar eens je begint... En die Keizerin Charlotte albums... ook verleidelijk. Quote Link naar bericht
Ambreville Geplaatst: 16 februari Auteur Share Geplaatst: 16 februari Hoop in Bange Dagen is een heel mooie. Dat is zo tweekleurig gedaan ipv Zwart-Wit. Dat werkt wel heel mooit voor die serie. Soda is ik meen uitverkocht. Soms kan je de uitverkochte nog vinden bij Forbidden Zone en Skull in Brussel. Quote Link naar bericht
cinco Geplaatst: 16 februari Share Geplaatst: 16 februari 9 minuten geleden, Ambreville zei: Soda is ik meen uitverkocht. Soms kan je de uitverkochte nog vinden bij Forbidden Zone en Skull in Brussel. Ah, épuisé betekent uitverkocht. (mijn Frans is maar matig) Net het belangrijkste woord van de pagina dat ik niet kende. https://www.editions-blackandwhite.com/produit/soda-tu-ne-buteras-point/ Quote Link naar bericht
cinco Geplaatst: 16 februari Share Geplaatst: 16 februari En nooit iets Lanfeustgerelateerd in deze vorm uitgekomen? Quote Link naar bericht
Ambreville Geplaatst: 16 februari Auteur Share Geplaatst: 16 februari 2 uren geleden, cinco zei: En nooit iets Lanfeustgerelateerd in deze vorm uitgekomen? Wacht maar. Ik ga mijn fototoestel bovenhalen Quote Link naar bericht
Ambreville Geplaatst: Maandag om 19:21 Auteur Share Geplaatst: Maandag om 19:21 Er is een 'soft-preorder' voor Wanted. Je kan aan Raphaël Wacker als je voorkeur nr doorgeven. Btw. 66 is al weg. Quote Link naar bericht
Recommended Posts