Ga naar inhoud

🎬 sterke momenten in films


cinco

Recommended Posts

1 minuut geleden, esteban² zei:


Veel scenes die in mijn hoofd opkomen, maar ze zijn allen heel spoilerig.  Daarom post ik ze beter niet.

 

Je kan ze spoilertaggen.

 

De opening van Melancholia die ik ook al eens in de At Night-thread heb gepost is ook zo een sterke visuele scène die me nu weer te binnenschiet.

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Destijds gezien op 't Filmfestival van Gent, want ongetwijfeld mijn most anticipated film van dat jaar.  Carrey is dan ook mijn favoriete acteur en Winslet één van mijn favoriete actrices.  Zo vlak na een heel lange, veel te drukke en vrij vermoeiende dag op FACTS was dat toch wel een minder goed idee, zo bleek.  We moesten ook constant hollen om overal op tijd te geraken.  Mijn filmpartner viel constant in slaap en begreep er niets meer van.  En ik had het zelf ook een beetje moeilijk om nog helemaal 100% mee te zijn.  Maar 'k wist wel al dat ik het geweldig vond.  Vanaf het moment dat deze te koop was, de Collectors Edition in huis gehaald en herbekeken. :) 

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
Op 29/1/2021 om 23:28, esteban² zei:

Carrey is dan ook mijn favoriete acteur

 

 

Ja, kon ik afleiden van hoe je hem in die Kick-Ass post verdedigde. :P

 

Naast Eternal Sunshine vond ik hem ook heel sterk in The Truman Show, en The Mask is ook zo een film die ik altijd wel weer opnieuw kan kijken.

 

 

Link naar reactie

Het oorspronkelijke script was al klaar in 1991, het heette The Malcolm Show.  Het basis-idee was volgens Andrew Niccol (Gattaca, Lord of War) geïnspireerd door een Twilight Zone episode van eind de jaren 80.  The Truman Show werd van eind 1996 tot de lente van 1997 gefilmd.  Big Brother kwam pas in 1999.  Enigszins profetisch, ja. :) 

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...