Ga naar inhoud

Zondag 8 September Stripbeurs Sint-Pauwels Met Excl Vandersteen Uitgave-Update.


vik

Recommended Posts

btw,

-alle albums die worden opgestuurd (vooral naar onze nederlandse vrienden) zijn klaar en gaan volgende week (maandag/dinsdag/woensdag, hangt af wanneer er tijd is) op de post.

-alle bestelde albums met optie "ophalen" zijn afgehaald.

 

Dus iedereen zal dit kleinnood hebben ten laatste tegen vrijdag. :e002:

Link naar reactie

Ik vind het trouwens jammer dat ik wordt afgeschilderd als de enige die kritiek zou hebben. Ook Theoak en Zippo hebben kritische geluiden laten horen. Voor de duidelijkheid: Het is een mooie uitgave. Het is alleen niet wat ik ervan verwacht had. Zeker niet als zou blijken dat de stroken ingescand zijn uit de uitgave Alle Aankondigingen en niet uit de kranten waarin ze oorspronkelijk verschenen. Dan zou het gaan om scans van kopietjes ...

Link naar reactie

Ik zag een advertentie op marktplaats waarin staat dat er door een Nederlandse stripboekenverkoper ook een groot aantal zullen worden verkocht. Botst dat dan niet met de uitlevering van de Vlaamse editie naar Nederlandse verzamelaars?

De albums zijn genummerd en de nummers 151 tot 300 zijn voor de Nederlandse markt.

Dat staat ook in de albums vermeld.

Link naar reactie

Ik heb overigens geen kritiek op het album, want dat heb ik nooit in handen gehad.

 

Het kan wel zijn dat de nummers 151 t/m 300 voor de Nederlandse markt zijn bestemd, maar als vanuit België de nrs. 1 t/m 150 ook aan Nederland worden geleverd, dan vraag ik me af hoe blij de Nederlandse verkoper daar mee zal zijn.

Link naar reactie

Vind het wat spijtig dat Vik hier wat "neergesabeld" wordt. Ik ken hem als echte stripliefhebber die het fijn vindt om zelf iets te kunnen uitgeven. Ik ben er zeker van dat hij veel tijd heeft gestoken in dit werk. Uiteraard wil hij dit verkocht krijgen. Wat is er mis met al een fotootje te posten en tegelijk wat mensen naar die stripbeurs te proberen krijgen?

Je hoeft dit toch helemaal niet te kopen op basis van een foto als je dat niet wil, en op de stripbeurs (waar ik overigens niet was) neem ik aan dat je het album toch kon inkijken? 

Op deze manier fnuik je gewoon de zin van de mensen om nog 'ns zulke initiatieven te nemen (laat staan van die hier aan te kondigen op de reep...).

Voor alle duidelijkheid: ondanks dat ik Vandersteen-liefhebber en me zelfs gerust Vandersteen-verzamelaar mag noemen, interesseerde een album met enkel aankondigingen (wat toch zeer duidelijk was dat het daarom ging) me eigenlijk niet, en zeker niet in HC tegen die prijs. Dus heb ik het ook niet gekocht. 

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Nogmaals voor de duidelijkheid: Het is een mooie uitgave. Het is alleen niet wat ik ervan verwacht had. Heeft er iemand een idee of deze stroken ingescand zijn uit de uitgave Alle Aankondigingen of rechtstreeks uit de kranten waarin ze oorspronkelijk verschenen zijn? Dan zou het gaan om scans van kopies.

Link naar reactie

Indien er nog mensen deze schitterende uitgave wensen waar iedereen (behalve onze anonieme gast) tevreden van is, nu zondag op de ledendag van brabant strip tijdens de opendeurdagen van wilrijks stripcentrum zal hjj nog te krijgen zijn.

De Vlaamse versie (1-150) is bijna uitverkocht.

Link naar reactie

Nogmaals ... Het is een mooie uitgave en zeker een aanrader voor de mensen die de uitgave 'Alle Aankondigingen' nog niet in hun bezit hebben. Voor hen is dit een nieuwe mogelijkheid om de aankondigingsstroken die niet gepubliceerd werden in de albums toe te voegen aan hun verzameling. Wel jammer Vik, dat je geen antwoord geeft op mijn vraag.

Link naar reactie

En toen bleef het stil?

 

Inderdaad. Hoe denk je dat dit aankomt bij Vik?

Ik ken Vik al jaren (Sfefan ook trouwens, die kent Vik nog beter). We bezochten samen de Zythos Bierbeurs, New York ComicCon, metalfestivals...

Vik heeft die uitgave geregeld uit liefde voor de historieke waarde van het stripverhaal in de lage landen. En om andere stripliefhebbers te laten delen in deze uitgave. Voor het geld wordt dit niet gadaan.

Als je na al die moeite op een beetje bemoediging gerekend had, maar dan dergelijke kritiek moet aanhoren... Zoiets is dodelijk voor oprecht gemeend initiatief!

Een treffend voorbeeld: er bestaat een zekere A. uit T.

In het 50 jarige jubileumjaar van de Rode Ridder website slaagde hij erin een dermate pestgedrag jegens mij (ik was een der drie beheerders) te vertonen (nadat hij vroeger reeds door de andere medewerkers verbannen was, maar doodleuk steeds andere aliassen te gebruiken), en samen te spannen met een door iedereen uitgespuwde forumheks, en na zelfs Hec Leemans te contacteren en te betrekken in zijn meningsverschil dat ik blijkbaar het recht niet had om het tekenwerk van Claus gedetailleerder te vinden dan dat van Hec, enzovoort...

Wel, ik had ook geen zin meer om te reageren. Als je passie en werk in dergelijke mate worden aangevallen en het op een persoonlijke aanval jegens mij uitdraait (volgens anderen gebeurde dat uit jaloezie), dan zakt de grond onder je voeten weg.

Niet alleen dat: mijn boezemvriend Karel Biddeloo mag gelukkig zijn dat hij, met zijn persoonlijke grote appreciatie voor de RR.be site, dit niet meer moest meemaken.

Die persoon is soms op dit forum actief, en moest Karel weten welke avatar hij gebruikt, hij zou zich omdraaien in zijn graf.

Akkoord, de situatie met Vik is niet van dergelijke dramatiek. Maar het schetst wel hoe negatieve commentaar kan evolueren.

Is het te visionair om de vergelijking te trekken naar het tegenwoordige "zinloze" geweld in onze maatschappij?

Toch in het vervolg maar beter niet iemands werk eenzijdig aan te vallen? Wat iemand doet uit passie verdient beter.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Martin toch, als je alle vuile was uit het verleden boven wilt halen: ik heb alles bewaard, inclusief screenshots van zaken die je snel verwijderd hebt. Wil je nu per sé oude koeien uit de sloot halen? Goed, indien je dat wenst dan trek ik jouw beerput wel open. Let wel, er zit heel veel bagger in die beerput. Blijkbaar ben je er nog steeds van overtuigd dat ik jou neer wilde halen... Hoe je daar al die jaren al zelf al in gelooft, ik weet het nog steeds niet. Zalig de armen van geest die zich willen blijven wentelen in een slachtofferrol zeker... Trouwens, Hec Leemans heb ik indertijd nooit gecontacteerd. De man reageerde zelf op verwijten die jij hem maakte op roderidder.be . Misschien was je dat gedeelte even vergeten.

 

Laat die oude koeien toch in de sloot, man. Je besefte zelf maar voor de helft wat er achter je rug aan het gebeuren was, maar blijkbaar was het makkelijker om mij als zondebok te kiezen. Ik bevond me bij wijze van spreken vlak in je gezichtsveld. Blijkbaar voel je jezelf geroepen om die ganse historie om de zoveel maanden weer op te rakelen. Arme jij, de duts die niemand wil of kan begrijpen.

 

Ik weet eigenlijk niet of je rijp bent voor een gesticht of niet, maar een feit is dat je lijdt aan waandenkbeelden. Jaloezie? Waarop zou ik jaloers moeten geweest zijn? Contacten met striptekenaars? Die heb ik niet. Jij wel, beweerde je toch. 

 

Ik heb een rol gespeeld in het stopzetten van het forum, dat is waar. Maar mij als degene brandmerken die de ganse boel neergehaald heeft is toch iets te veel eer. Het volledige verhaal is bijlange niet hetgene jij vertelt of zelf gelooft. Bekijk misschien zelf even je dubieuze rol in het geheel en je relatie met 'de forumheks' waar je enkele maanden voordien nog beste vriendjes mee was. Zij is er op slinkse wijze in geslaagd om mij voor haar kar te spannen. Met jou heb ik nooit een probleem gehad; jij dacht en denkt echter nog steeds van wel. Tja...

 

Stap eens met je beide voeten binnen in de echte wereld, blijf niet meer hangen in het verleden... En ga door met je leven. Je kan er alleen maar gelukkiger door worden.

 

Getekend, A. uit T

 

Trouwens, wat Vik betreft: die jongen levert goed werk als stripliefhebber die zijn passie met anderen wil delen.

Link naar reactie

Hier worden zaken met de haren bijgetrokken die niets met dit topic te maken hebben. Gelieve die discussie niet of elders te voeren.

 

Gast had een vraag/kanttekening over de inhoud van het album, en ik heb wat vraagtekens geplaatst bij de wijze van verspreiding. De ene vraag is wat beter beantwoord dan de andere, maar ik geloof niet dat iemand hier denkt dat deze uitgave er is gekomen vanwege persoonlijk gewin, of vanwege andere redenen dan liefde voor de striphobby. Standaard is nu eenmaal een dure partner om zaken mee te doen voor wat betreft dit soort uitgaven, dat is helaas een feit.

 

Als de verzamelaars van SenW blij en tevreden zijn met deze uitgave dan is de missie geslaagd. Dat nooit iedereen tevreden is te stellen is van alledag.

Link naar reactie

goed idee.

wat betreft over die forumheks: zij kon iedereen beïnvloeden, met inbegrip van acor en mezelf. ik heb nooit iets verkeerd gedaan jegens haar. ze is hier wel op haar bezoek (op mijn uitnodiging, ik had eerder al een interview met haar gedaan over karel biddeloo) aan ons onvoorstelbaar dronken geworden (ze ging zelf de flessen halen uit mijn kelder!). ik bood haar aan in de logeerkamer te laten slapen, maar dat sloeg ze af. (hehe, ik ben wel degelijk getrouwd, he. met een finse deerne dan nog wel).
ze racede naar huis... en belde me midden de nacht op dat ze 250 kilometer gedaan had over haar verplaatsing van sint-niklaas naar de rand van antwerpen waar ze woont. echt waar! enkele weken daarna vermeende ze dat ik achter haar rug roddelde over dat feit. wat ik duidelijk NIET gedaan heb. niemand kan zeggen dat ik hem of haar over die feiten ingelicht heb!
trouwens, alles wat ik hier schrijf is echt waar, ik verspil mijn energie niet aan leugens...
tot dusver dit antwoord van mij, onder de noemer 'als het lachwekkend is, zeg het dan', er wordt al weinig genoeg gelachen in deze wereld!

de miserie die acor begon tussen hem en mij is inderdaad niet geschikt om er dieper op in te gaan, dus laat ik het hierbij. acor mag me steeds contacteren voor een gesprek. daar wil ik zelfs tot brugge voor komen. de afstand tussen torhout en brugge moet hij zelf maar... euh... overbruggen.

ik heb wel een paar verontruste berichtjes gekregen van forumers die begaan zijn met hec leemans. het siert hen dat zij de moeite willen nemen om meer duidelijkheid te creëren.
daarom, voor hen, en voor alle anderen die stilzwijgend verontrust zijn over hec:
1. ik bracht claus, doorheen een echte wervelstorm met rode ridder allures, naar het evenement in west-vlaanderen, waar hij gekroond werd tot 'beste tekenaar van paarden'. deze kroon wordt elk jaar uitgedeeld. een paar jaar voordien kreeg hec deze kroon.
2. zoals steeds was het mij in grote mate te doen om een gedegen artikel over rode ridder feiten op onze rode ridder website (onze= scaramanga, cornelis, en ik) roderidder.be (door standaard uitgeverij destijds als enige stripwebsite bestempeld die beter was dan hun eigen stripwebsites).
daarom ga ik, eens ter plaatse, samen met claus alle tentoongestelde tekeningen af.
3. het valt me bij vergelijking tussen de tekeningen van claus en hec op dat de tekeningen van claus meer gedetailleerd zijn (wat niet noodzakelijk betekent dat ze beter zijn). ik vermeld die gedachte in mijn verslag op de website.
4. claus laat zich ontvallen dat hij het jammer vindt dat hec een paar jaar geleden (tijdens de bekroning voor hec) geen woord over claus gezegd heeft... terwijl claus toen reeds ALLE tekeningen maakte, met inbegrip van die van paarden, maar met enige uitzondering die van rooie zita (haha, hier zit onontgonnen terrein voor kritikasters).
ik voeg, na geduldige overweging - want ik wil niemand kwetsen - deze ontvalling van claus in mijn verslag. temeer omdat claus zich zeer zelden gevoelig vertoont, en dit een vrijwel uniek moment was.
5. diezelfde nacht (naar mijn gewoonte, trouwens, ik werd niet voor niets de 'razende reporter' genoemd door karel biddeloo) maak én publiceer ik het artikel.
6. ik stuur meteen een kopie daarvan naar hec. waarom? ten eerste omdat het mijn gewoonte is alle partijen zelf in te lichten, en ten tweede omdat ik wou dat hec dit zo snel mogelijk las, en hem de mogelijkheid wou bieden hier op onze website op te reageren.die bleek tot mijn verbazing nog steeds wakker.
7. hec reageert meteen op mijn email aan hem. hij heeft moeite met de uitspraak over hem door claus. er volgt een omstandige uiteenzetting, met als besluit dat claus eigenlijk dankbaar moet zijn tegenover hec. na kennisname van de inhoud van zijn mail, deel ik de mening van hec.
8. hec vraagt om zijn reactie onder ons te houden. ik reageer meteen met de boodschap dat ik dit ga respecteren en het artikel ga aanpassen, ergo: die bemerking verwijderen. Om dat terdege te kunnen doen verwijder ik het hele artikel opdat ik het de volgende morgen in alle rust tot optimale leesbaarheid kan kneden.
9. kort voordien had ik de leiding van het forum afgegeven (je kan nu eenmaal niet bijna alles blijven doen op publicatiegebied, weet je hoeveel energie dat kost?). vandaar dat ik de kopie van dat artikel naar dat forum niet kon verwijderen omdat ik de recentste code daartoe niet meer had. ik email de forumverantwoordelijke over mijn verzoek dat van het forum te verwijderen. het artikel blijft VIA het forum toch nog tot de volgende middag leesbaar.
10. acor kan dit dus lezen, en reageert met allerlei dreigementen, zoals: hij had een screenshot van dat artikel genomen en ging dat naar hec sturen... terwijl hec dus dat artikel allang gelezen had. acor had ook bezwaren dat dit artikel "mysterieus verdween" en riep gekonkelfoes door mij uit.
acor blijft de komende dagen maar doorgaan. een van zijn uitspraken was dat ik "hec door het slijk sleurde".
ik kan nog meer details geven over acor, die dus eigengereid deze crisis deed ontstaan en dagelijks aanwakkerde, maar vanaf hier wordt het echt niet leuk meer.
acor kent deze details al jaren. maar hij weet ook dat ik, uit respect voor hec en claus, deze niet publiekelijk wou maken. daar heeft hij willens nillens dankbaar gebruik van gemaakt.

zo, ik hoop dat nu iedereen gerust is over hec, claus, en mezelf.
tja, acor heeft me hierboven nu eens teveel een nerd of sul of whatever genoemd. dus ik heb hierbij publiekelijk gemaakt wat er vier jaar geleden gebeurde. elke mens, ook ik, is menselijk, en heeft zijn grenzen of beperkingen.

wat ik wel jammer vind is dat ik als gevolg van bovenstaande gebeurtenissen een dubbelinterview geregeld had, maar.. (ja, allemaal nog die eigenste nacht zelve, met een nog steeds wakkere hec en via telefoon met nachtuil claus).
dat interview ging op de boekenbeurs plaatsvinden. dus: hec en claus, met mijzelf als interviewer. het enige punt dat vaststond was dat zowel hec als claus hun mening gingen geven over die paardentekeningen en over erkentelijkheden. voor de rest had ik andere vragen genoeg om dat interview te stofferen.
echter: vier dagen voor dat interview ontplofte de rode ridder website. naar mijn mening vooral door het gestook van acor. maar over dat laatste valt te praten. in brugge. voor mij kan dat niet snel genoeg gebeuren.

wasgetekend
m uit s
de razende reporter

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Zeg Martin, wat wil je nu eigenlijk bewijzen of bereiken? Die ganse zaak met Hec Leemans was je eigen schuld. Alle kromme redeneringen die je hierboven verkondigt zijn voor jouw eigen rekening. In je vorige bericht beweerde je nog dat IK Hec Leemans had gecontacteerd. Als je dingen verzint, zorg er dan wel voor dat ze een beetje in dezelfde lijn liggen van je nieuwe verzinsels. Dat komt in jouw geval iets geloofwaardiger over.

 

Punt twee: je artikel stond op de website, niet op het forum. Hec Leemans reageerde op dingen die jij over hem schreef als zou er onenigheid geweest zijn tussen hem en Claus. Citaat uit het artikel: " ... Ach... toen Hec drie jaar geleden de award kreeg heeft hij tijdens de uitreiking noch in de pers met een woord gerept over mijn inbreng... " verzucht Claus luidop. De frons op zijn voorhoofd verraadt dat hij er bedenkingen bij heeft. ... ... het wordt me duidelijk dat hij het langzamerhand tijd vindt dat hij op zijn strepen gaat staan." Hec Leemans vond het niet kunnen dat jij dingen verzon die nooit gebeurd waren. De man reageerde zelf. Het kan wel dat ik toen geschreven heb op het forum dat ik vond dat HL op de hoogte moest zijn van wat jij over hem schreef. Als journalist dien je een neutrale toeschouwer te zijn. Dat bleek allesbehalve uit jouw artikel. Ik vond het niet kunnen dat je zoiets schreef over de man. De man in kwestie dus ook niet. Maar als ik jouw redenering volg, dan mocht ik dat niet gemeld hebben. Tja...

 

Punt drie: je ganse verklaring over de zaak die je hierboven geeft is een totaal nieuw gegeven. Of ze klopt? Geen idee. Jij kan beweren wat je wilt. Wie ligt er na al die jaren nog wakker van? Jij blijkbaar wel. Wat levert het je op? Slapeloze nachten?

 

Punt vier: in de tijd waarin er duchtig verbannen werd en er geregeld dingen verschenen en verdwenen op de site en het forum was iemand die zich luidop vragen stelde bij wat er allemaal gebeurde blijkbaar ongewenst. Vrije meningsuiting werd niet op prijs gesteld. Er gebeurde daar heel veel achter de schermen, wat gevolgen had op het forum. Jullie hebben me verbannen, maar ik had inderdaad een tweede account voor het geval dat... Het merendeel van het team wist dat trouwens. Jij niet, zo bleek achteraf. Net omdat ik wist dat ik lastig was en verbannen ging worden werd die dubbele account aangemaakt.

 

Punt vijf: de forumheks waar alle miserie rond ontstaan is. Daar speel jij Martin een grote rol in. Dat is de oorzaak geweest dat je site en forum ten onder zijn gegaan. Jouw eigen privé-ruzie waar anderen in betrokken zijn geraakt. De hand in eigen boezem steken of durven steken... Je had binnen je team medestanders en tegenstanders, zo bleek achteraf. Sommigen hebben pas nadien vernomen welke voorhistorie er was. Het is natuurlijk eenvoudiger de schuld te steken op mij. Het enige wat mij te verwijten valt is dat ik verduidelijking vroeg bij wat er allemaal aan de hand was. Op het forum bleek dat veel forumleden hetzelfde dachten. Ik kreeg veel pm's binnen over de toestand van forumleden die BANG waren om verbannen te worden als ze zich gingen moeien. BANG om op een forum te zitten... stel je voor. Waar ben je dan nog mee bezig als je mensen angst aanjaagt?

 

Punt zes: in die tijd dacht jij blijkbaar ook al dat ik het op jou persoonlijk gemunt had. Toch heb jij in die tijd nooit enige moeite gedaan om mij te contacteren of dat zo was. Achter de schermen was je wel over me bezig, dat heb ik achteraf vernomen. Misschien had je dat vroeger beter wel gedaan. Het ging je jarenlang 'hartvreten' bespaard hebben. Na zoveel jaren heb je van mij blijkbaar je persoonlijke Bahaal gemaakt die jou tot in den treure toe wil blijven kwellen. Komaan zeg...

 

Punt zeven: ik ben slechts een van de oorzaken geweest waardoor roderidder.be verdwenen is. Ik heb er een klein aandeel in gehad door openheid te eisen t.o.v. de andere forumleden. Jullie noemden en noemen dat stoken en de boel verzuren. En ik kan je niet tegenspreken. Maar recht vragen op verduidelijking en eerlijkheid is naar mijn mening niet verkeerd. Het feit dat er niet gecommuniceerd werd leidde tot steeds grotere escalaties. Maar zoals gezegd, ik was slechts de druppel die de emmer deed overlopen waardoor de etterbuil barstte. Die etterbuil was reeds lang aan het groeien en dat was niet door mijn toedoen. Ik had er zelfs niets mee te maken. Het is natuurlijk makkelijker om de laatste druppel de schuld van alles te geven. Ik weet wel dat naar de buitenwereld toe ik beschouwd word als de grote schuldige van alles. Het zij zo. Ik weet wat er echt gebeurd is.

 

 

Wordt het voor jou niet eens tijd dat je de bladzijde omdraait en naar de toekomst kijkt? Wat levert al dat gekanker je nu eigenlijk op? Word je daar nu gelukkiger door? Hoeveel jaar is dat nu al geleden? Bij veel Rode Ridder-fans ben je nog steeds een gerespecteerde naam, de Razende Reporter. Buig je woede om naar iets positiefs. Steek je schouders onder nieuwe projecten. Zoek weer toenadering tot de oude teamleden die een nieuwe site met forum over RR opgericht hebben. Herneem je oude passie(s) en breng er weer vreugde mee bij de vele RR-fans.

Link naar reactie

7. hec reageert meteen op mijn email aan hem. hij heeft moeite met de uitspraak over hem door claus. er volgt een omstandige uiteenzetting, met als besluit dat claus eigenlijk dankbaar moet zijn tegenover hec. na kennisname van de inhoud van zijn mail, deel ik de mening van hec.

8. hec vraagt om zijn reactie onder ons te houden. ik reageer meteen met de boodschap dat ik dit ga respecteren en het artikel ga aanpassen, ergo: die bemerking verwijderen.

 

Hoe lang heb je dat gerespecteerd eigenlijk ?

Link naar reactie

Euh, ging het hier niet over de Vandersteen-uitgave van Vik?

Waarom spuien jullie onderlinge vetes via een publiek forum? Ga een pint pakken en geef elkaar een hand. Daarna hoeven jullie elkaar nooit meer te zien als jullie dat willen...

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Hoe lang heb je dat gerespecteerd eigenlijk ?

Tot nu. Vind je het raar dat ik na jaren van gepest door acor (niet alleen via dit forum) eindelijk mijn hart wou uitstorten? Hoeveel kan een mens verdragen? Moeten ze jou ook eerst 10x een duts (en nog veel erger) noemen? En dan spreek ik nog niet eens over allerlei valse beschuldigingen...

Temeer ondat acor er gretig misbruik van blijft maken.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

acor, jouw grote verwijt is nu dat jij en iedereen bang waren om op het forum te posten. daar had ik niks mee te maken. toen ik het forum runde geldden er andere regels.

het werd sindsdien al een tijd gerund door een of twee andere medewerkers. en die hadden het recht hun eigen bepalingen te laten gelden. inderdaad, daar werd strenger gebannen (ik ben hier niet meer zeker van, maar ik denk dat ik nooit iemand gebannen heb. alles werd steeds uitgepraat). maar voor iedereen was het zo dat ze na één ban tot rede kwamen. jij niet. jij bent een viertal keer gebannen, dacht ik. en telkens had je weer een andere forumnaam.

 

trouwens: het is niet proper van jou dat je de verantwoordelijkheid afwijst naar de andere beheerders. wees toch eens een man, en draag je verantwoordelijkheid. jij bent wel degelijk de oorzaak van het gekonkel!

 

ps: met dat doorsturen van jouw screenshot naar hec: je hebt er dikwijls genoeg melding van gemaakt, dus iedereen ging er van uit dat je dat dan ook gedaan hebt. niet juist? dat lag dan toch aan jouw dreigementen.

 

nog iets: ik maak uit jouw antwoord op dat je niet de moed en verstand heb om op mijn uitnodiging in brugge in te gaan....

arme jij...

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Ik ben één keer verbannen. That's it. Ik ben terugggekeerd als Joker. 

 

Dreigementen? Waar heb jij het toch allemaal over? Jarenlang gepest? Je begint als Eva Pauwels te klinken... die legt ook alle schuld bij anderen.

 

Ik pest jou via dit forum? Ik reageer op dingen die jij schrijft over mij. Of mag dat niet? A uit T... Wie de bal kaatst...

 

Moed en verstand? Tegen iemand die enkel zijn eigen ideeën gelooft kan je niets vertellen. Dat haalt toch niets uit.

 

Dit gedeelte mag gerust afgesplitst worden naar The Chocolate Bar... Martin wil blijkbaar dat dit hier verder uitgevochten wordt. In TCB kunnen we er dan nog plezier mee hebben. Het is blijkbaar al voor enkelen interessant leesvoer. We hebben 'entertainment'  :e007:

Link naar reactie

Interessant en boeiend zeker, maar niet voor dit topic. Uit beider reacties blijkt aan de ene kant toch wel dat er rede en verstand aanwezig zou moeten zijn, maar aan de andere kant denk ik 'waar gaat dit nou eigenlijk over'?

 

 

OK. Slotje op dit topic.

Geen verbanning naar de sjoklattenbar aub. Dit zijn geen dingen om mee te lachen, maar wel van beide kanten (jawel, ook vanwege de kant van mijn opponent) ernstig te nemen.

En om de juiste balans tussen Claus en Hec weer te geven.

Ik dank u.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

OK. Slotje op dit topic.

Geen verbanning naar de sjoklattenbar aub. Dit zijn geen dingen om mee te lachen, maar wel van beide kanten (jawel, ook vanwege de kant van mijn opponent) ernstig te nemen.

En om de juiste balans tussen Claus en Hec weer te geven.

Ik dank u.

Ernstig nemen... Martin, jij neemt dit blijkbaar al jaren veel te ernstig op. 

 

Wie is begonnen over Hec en Claus? Not me... Of moet ik hier nu ook een complot in zien omdat ik in een ander topic de verdediging van Hec Leemans op mij nam? Zin je op wraak na al die jaren? Vergeet niet dat HL zijn reactie indertijd zeer positief naar jouw kant afsloot: "Voor de rest gefeliciteerd met de website. Die is uitstekend." 

 

We zijn 4 jaar verder nu. Vergeet het gewoon allemaal. Focus jezelf op iets positiefs.

Link naar reactie

Ach Erik, dat zou prachtig zijn.

Nochtans, er is die dekselse acor. Nu ben ik ineens geen sul of duts meer, maar wel Eva Pauwels :e005: . Nou moe, ik zou het wel weten, dan.

Feit is dat hij andere mensen benaderd heeft om mij uit de website te werken. Nota bene de website die ik van Gaston Jamin (RR.nl) geërfd heb. En die ik opgebouwd heb, met spoedige (technische) steun van Scaramanga. MET HART EN ZIEL.

Waarom doet die nitwit uit Torhout dan dat? Jaloezie, zeiden anderen. (gesnopen, acor? reeds eerder vermeld en hierbij herhaald: anderen!)

Acor zegt nu dat een bijeenkomst tussen hem en mij niet zal helpen. Hallo? Schaf dan meteen de United Nations en alle andere overlegorganen af. Ik zei toch duidelijk in mijn post: "...Over dat laatste (de verantwoordelijkheid van acor in het tenietgaan van een hemelse webiste over de rode ridder) "OVER DAT LAATSTE VALT NOG TE PRATEN"... in Brugge, bijna aan de achterdeur van acor.

Daar blijkt hij nu te laf voor (wat ik allang wist, eigenlijk).

Het is niet mijn gewoonte, maar ik ga hier herhalen wat anderen over hem mij persoonlijk zeggen: "een zielig manneke", en "klinkt als een schoolmeester" (met dank overigens voor die reacties. die steunen mij eerlijk gezegd wel hartelijk). Ik kan deze reacties desgewenst aan Bonte voorleggen.

Zo, volstaat dit? Of gaat acor zich weer wentelen in zijn onschendbaarheid? Sta me dan opnieuw toe een antwoord te formuleren. Ik heb immers veel te lang gezwegen (zoals acor treffend weergeeft; waarom ik nu pas reageer?)

Aan alle anderen (ja, ook jij, g.r. die me daarjuist nog belde) het werd tijd!

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...