Ga naar inhoud

Zondag 8 September Stripbeurs Sint-Pauwels Met Excl Vandersteen Uitgave-Update.


vik

Recommended Posts

Sorry Bonte, maar na jouw deadline had acor nog gepost over mij, vandaar mijn repliek.

Ik heb Vik verscheidene keren gebeld deze avond, maar hij was blijkbaar elders.

Trouwens, Vik had ook een ervaring met acor. Op de Rode Ridder website riep ik destijds een wedstrijd uit om een affiche voor de Rode Ridder tenstoonstelling (de grootste ooit, en door duizenden personen bezocht) in Sint-Pauwels te ontwerpen. Sint-Pauwels... HET Rode Ridde dorp (heb je het standbeeld al bezocht?). Dat album scoorde trouwens onverwacht hoog in de Rode Ridder top 230 van Stripspeciaalzaak, namelijk in de top 50!

Je raadt nooit wie we voor dat afficheontwerp bekroonden.... jawel, acor! Weliswaar bediende hij zich toen van een van zijn vele aliassen (want hij was toen al een paar keer verbannen). Hem kwam de beloofde prijs toe: een aantal Vedelaarbiertjes en een Vedelaarbeker (Vedelaar= naar het Rode Ridder album 'De Vedelaar van Sint-Pauwels').

Denk je dat acor tevreden was? Neeeeeeeee. Hij deed lastig tegen Vik omdat hem die prijs... niet opgestuurd werd.

I rest my case.

Wat mij betreft mag nu dat slotje erop.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

nog effe, losstaand van de replieken hierboven: ik vond het héél tof dat de standaard uitgeverij mij in een email, direct die volgende dag, meteen een zaal ter beschikking stelde voor dat dubbelinterview hec-claus. dat vergeet ik nooit!

mijn dank aan de toenmalige verantwoordelijken.

ook cynische dank aan acor dat dit niet kon doorgaan (wat heb jij eigenlijk al verwezenlijkt in jouw leven?)

 

mijn devies was: alles voor de rode ridder site! indien niet voor de site? vriendelijk bedankt, maar nee, dat zoek ik niet.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

 

Trouwens, Vik had ook een ervaring met acor. Op de Rode Ridder website riep ik destijds een wedstrijd uit om een affiche voor de Rode Ridder tenstoonstelling (de grootste ooit, en door duizenden personen bezocht) in Sint-Pauwels te ontwerpen. Sint-Pauwels... HET Rode Ridde dorp (heb je het standbeeld al bezocht?). Dat album scoorde trouwens onverwacht hoog in de Rode Ridder top 230 van Stripspeciaalzaak, namelijk in de top 50!

Je raadt nooit wie we voor dat afficheontwerp bekroonden.... jawel, acor! Weliswaar bediende hij zich toen van een van zijn vele aliassen (want hij was toen al een paar keer verbannen). Hem kwam de beloofde prijs toe: een aantal Vedelaarbiertjes en een Vedelaarbeker (Vedelaar= naar het Rode Ridder album 'De Vedelaar van Sint-Pauwels').

Denk je dat acor tevreden was? Neeeeeeeee. Hij deed lastig tegen Vik omdat hem die prijs... niet opgestuurd werd.

 

Aliassen? Eentje inderdaad. 

 

De aanvaring met Vik? Ik heb inderdaad de affiche ontworpen. Ik kon er dat weekend echt niet raken, dus contacteerde ik Vik. Vik had beloofd dat het pakket voor de winnaar dan zou opgestuurd worden: een paar flesjes Vedelaar en de affiche die ik zelf ontworpen heb. Daarna liet hij weten dat de verzending van de flesjes ging moeilijk zijn en dat begreep ik. Ik lust trouwens geen bier, dus dat vond ik niet zo erg. De affiche heb ik nooit gekregen. En ik heb laten weten dat ik dat als winnaar spijtig vond. Mag dat? Van die beker weet ik zelfs niets meer.

 

Martin, het begint nu wel een beetje uit de hand te lopen met jou. Leg het stil. Je hebt nu genoeg geprobeerd om me door het slijk te halen om je ridderlijke wraak te botvieren. Je kruistocht is geslaagd. Wees blij. Stop er nu mee.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...