Ga naar inhoud

Hoe Zou Het Toch Zijn Met...


Recommended Posts

.... Nick Rodwell? Sinds hij zijn blog op de Tintin-website beëindigde (na de nodige polemische strijd), kondigde hij een boek aan waarin hij zou afrekenen met zijn vijanden. Nooit meer iets van vernomen. 

Het is sowieso angstvallig stil rondom Nick. Of is het stilte voor de storm? 

Link naar reactie

 de volgende Kuifjefilm (Prisoners of the Sun)

Dat zou toch de derde film worden met filmpje 2 de afsluiting van de Haddock arc? (meen ik ergens gelezen te hebben)

 

Anyway hij is van Peter Jackson en Anthony Horowitz dus hij zal ongetwijfeld heel erg goed zijn.

 

Anthony Horowitz! :cheerf2:

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

In ieder geval is dit recentelijk op de website van het Herge Genootschap te lezen.

 

Op woensdag 15 mei jongstleden heeft voor de rechtbank de comparitie plaatsgevonden inzake het geschil met Moulinsart. De rechter heeft beide partijen gehoord en het voorstel gedaan om er samen uit te komen, waarbij de rechter eveneens de suggestie aan Moulinsart deed, dat er binnen het Chartter gezocht zou kunnen worden naar ruimte om overige publicaties naast de Duizend Bommen! mogelijk te maken.

Ook voor wat betreft zaken, die binnen de citaatexceptie wel worden toegelaten, maar niet door het Charter.Partijen krijgen een maand tijd (met een mogelijkheid om nog een maand te verlengen) om tot elkaar te komen, anders gaat de rechter vonnis wijzen.

Ik sprak laatst iemand van dit genootschap en die zei dat het HG per nummer sinds twee jaar een flink bedrag moet neertellen om kuifjeplaatjes te mogen publiceren. Moulinsart wil nu ook geld zien voor alle plaatjes die ooit in Duizend Bommen! gestaan hebben.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...