Ga naar inhoud

Wonder Woman


Recommended Posts

 

Om de één of andere reden vraag ik me ineens af hoe groot de borsten van Wondy zouden zijn moest Liefeld de titel in handen krijgen...

 

 

 

De borsten vallen nog mee. De benen en vooral de korte onderbeentjes en kleine voetjes daarentegen... Princess Daintyfeet

 

rob-liefeld10.jpg

 

 

Ze heeft zelf een blonde zus. Haar afwijking is al even erg. Of nog erger...

rob-liefeld13.jpg

(van deze blonde is er twijfel of het Liefeld is) 
 

Link naar reactie

21524921.jpg

 

Zeer goed, deze Superman/Wonder Woman vol. Power Couple. Speelt zich volledig tijdens Azzarello's run af, dus het is een mooie aanvulling. Maar ik kon dit evengoed in de Superman draad gezet hebben, want voor zijn verhaallijn is dit boekje al even belangrijk (maar ik lees voor het moment geen Superman reeks, maar daar komt verandering in, binnenkort). 

Deel twee ga ik me ook kopen, al zit die dan in een Superman crossover. En bij DC levert dat altijd voor een stuk een onleesbare TP op. Nu ja, dan koop ik het Eventboek er ook maar bij. 

 

Kijk, Kuifje en Bobby doen ook mee!
supermanww01.jpeg

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

SENSATION COMICS FEATURING WONDER WOMAN VOL. TWO.

 

Een anthologyreeks met WW verhaaltjes, telkens met hun eigen invalshoek op het personage. Mijn favoriet hier is WONDER WORLD door James Tynion IV en Noelle Stevenson. Bepaalde deeltjes hebben ook wel zo'n ancient-DC-feel, wat geestig meegenomen is.

 

Graag gelezen.

post-503-0-83614900-1445102839_thumb.jpeg

post-503-0-90538000-1445102854_thumb.jpeg

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie
  • 1 month later...

SUPERMAN/WONDER WOMAN VOL. 3: CASUALTIES OF WAR.

 

Het begint huiselijk bij Clark en Di thuis, ze zijn zich aan het klaarmaken voor een avondje uit. Maar dat duurt natuurlijk niet lang. Er wordt nogal wat gevochten in dit boek. Wat te verwachten is waarschijnlijk, de God van de Oorlog heeft hier ten slotte een leading role.

 

Het verhaal van Tomasi is zeker OK, leuke dynamiek tussen Superman en Wonder Woman als koppel. Door flashbacks herbeleef je hier o.a. het moment toen ze elkaar voor het eerst tegenkwamen, wat voor een grappige noot zorgt. Jammer dat het tekenwerk bij momenten wat minder is, anders was ik positiever geweest over dit boek. Gelukkig wordt het nooit helemaal erg met dat tekenwerk, maar ik heb Mankhe toch al beter bezig gezien.

 

Een verhaal dat goed past binnen deze reeks over dit power couple.

post-503-0-27784200-1448396391_thumb.jpeg

post-503-0-30865600-1448396415_thumb.jpeg

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie
  • 2 months later...

21524921.jpg

 

Zeer goed, deze Superman/Wonder Woman vol. Power Couple. Speelt zich volledig tijdens Azzarello's run af, dus het is een mooie aanvulling. Maar ik kon dit evengoed in de Superman draad gezet hebben, want voor zijn verhaallijn is dit boekje al even belangrijk (maar ik lees voor het moment geen Superman reeks, maar daar komt verandering in, binnenkort). 

Deel twee ga ik me ook kopen, al zit die dan in een Superman crossover. En bij DC levert dat altijd voor een stuk een onleesbare TP op. Nu ja, dan koop ik het Eventboek er ook maar bij. 

 

Kijk, Kuifje en Bobby doen ook mee!

supermanww01.jpeg

 

post-585-0-77313000-1443278667.jpg

 

Welke hierna te lezen?  

 

Ik kan kiezen: 

ofwel Superman/WW volume 2, met het gevaar dat ik er niks van snap omdat deze bundel volledig in de Doomed verhaallijn zit

ofwel Superman Doomed, met het gevaar dat ik er maar niks aan vind. 

 

De enige twee comics die wel in vol. 2 maar niet in Doomed staan, zijn twee Future's End comics. Heeft iemand dat gelezen, Future's End? Is dat wat? 

Link naar reactie

SUPERMAN/WONDER WOMAN VOL. 3: CASUALTIES OF WAR.

 

Het begint huiselijk bij Clark en Di thuis, ze zijn zich aan het klaarmaken voor een avondje uit. Maar dat duurt natuurlijk niet lang. Er wordt nogal wat gevochten in dit boek. Wat te verwachten is waarschijnlijk, de God van de Oorlog heeft hier ten slotte een leading role.

 

Het verhaal van Tomasi is zeker OK, leuke dynamiek tussen Superman en Wonder Woman als koppel. Door flashbacks herbeleef je hier o.a. het moment toen ze elkaar voor het eerst tegenkwamen, wat voor een grappige noot zorgt. Jammer dat het tekenwerk bij momenten wat minder is, anders was ik positiever geweest over dit boek. Gelukkig wordt het nooit helemaal erg met dat tekenwerk, maar ik heb Mankhe toch al beter bezig gezien.

 

Een verhaal dat goed past binnen deze reeks over dit power couple.

Mankhe levert minder goed werk zeg je...En dan plaats je zo'n prachtige tekeningen...

Link naar reactie
  • 1 month later...

"Once upon a time there was a beautiful princess, daughter of a beautiful queen who ruled over a beautiful island full of beautiful women. Everything was all so beautiful. Then the fairy tale ended -- and, despite the storybooks, princess Diana knew that not everyone lived happily ever after. Some didn't even live at all."

 

WONDER WOMAN: WAR OF THE GODS, een hele kluif om te lezen. De vier comics van WAR OF THE GODS en vijf van Wonder Woman staan in deze bundel. Dit alles maakt deel uit van een nog groter epos dat uit iets van (ongeveer) een achtentwintig hoofdstukken was vervaardigd. Het komt allemaal uit de pen en het brein van George Perez. Bij het lezen voel je zijn betrokkenheid met de personages, de man deed dit met liefde. Het tekenwerk door o.a. George Perez zelf, Jill Thompson, Cynthia Martin..., is van goeie kwaliteit.

 

De goden (verschillende pantheons) gaan op de vuist met elkaar. Alles wordt georkestreerd door Circe, een kwaaie tovenares. Vele bewoners van de DCU dragen hier hun steentjes bij. Er passeert nogal wat gekend en minder gekend volk door het beeld. Gekende personages in een outfit uit de periode waarin dit verhaal tot stand kwam, personages die nu niet meer in zwang ziin, etc... Dit zijn comics uit begin jaren negentig van vorige eeuw. The end of an era voor WW.

 

Het is allemaal best volgbaar. Maar voor wie het liever soberder wil, begin er dan niet aan, je gaat je hier aan ergeren zoals aan elke DC Crisis. Het blijft een barokke aangelegenheid.

 

Ikzelf heb me hier zeer mee geamuseerd.

post-503-0-92481400-1459123604_thumb.jpeg

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie

Rucka's run op WW wordt herdrukt. Het werd tijd. Ik mis nog steeds één TP uit zijn run. Maar nu maken ze er natuurlijk van die dikke boeken van. 'k Zal nog zien wat ik daarmee aanvang. 

 

En kijk, hij is terug. Mocht ik WW nog niet volgen, dan deed ik het nu wel. Maar I  :hartje: Wonder Woman, dus...

 

WONDER WOMAN: REBIRTH #1
Written by GREG RUCKA 
Art by PAULO SIQUEIRA and LIAM SHARP 
Cover by LIAM SHARP 
Variant cover by STANLEY “ARTGERM” LAU
Retailers: This issue will ship with two covers. Please see the order form for details.
After suffering an unimaginable loss, Wonder Woman must rebuild her mission as Earth’s ultimate protector and champion. 
DON’T MISS: New York Times best-selling writer Greg Rucka returns to Wonder Woman with a tale that will forever alter the DC icon. 
One-shot • On sale JUNE 8• 32 pg, FC, $2.99 US • RATED T

 

WW-RBN-Cv1-b1178.jpg

 

NOW SHIPPING TWICE MONTHLY! 

WONDER WOMAN #1
Written by GREG RUCKA 
Art and cover by LIAM SHARP 
Variant cover by FRANK CHO
Retailers: This issue will ship with two covers. Please see the order form for details.
“THE LIES” Chapter One
Why has the Lasso of Truth stopped working for the Amazon Princess? Start down the rabbit hole as dark secrets from Wonder Woman’s past unravel her present!
THEY SAID IT: “Drawing Wonder Woman isn’t just drawing a comic, it’s drawing an icon—the most famous and recognizable female superhero in the world,” exclaims artist Liam Sharp. “To get to draw her in her 75th year, with a new storyline scribed by no less than Greg Rucka, makes this without a doubt the most important drawing gig of my 30 years in comics.”
On sale JUNE 22 • 32 pg, FC, $2.99 US • RATED T

 

WW-Cv1-932b3.jpg

Link naar reactie

Vorige week deze al gelezen.

WONDER WOMAN: PARADISE FOUND.

 

Er bestaat ook een deel dat voor dit hier komt, namelijk Paradise Lost, maar het is niet meer nieuw te bestellen. Ik had deze trade al een gans eind liggen, maar zo gelaten in de hoop dat... Het mocht niet baten.

 

Beide Paradise trades werden geschreven door Phil Himenez en zijn van begin jaren tweeduizend. Ik las Pardise Found heel graag. Maar er is het zelfde probleem mee als met War of the Gods. Voor mensen die het haten om ganse stukken verhaal zelf te moeten invullen, deze trade is nog erger dan WotG. Een ganse multiversele oorlog flitst hier in twee hoofdstukken voorbij, naar het totaal verloop ervan heb je het raden. Ik begrijp dat dit iemand zijn leesplezier kan verknallen.

 

Het tekenwerk vind ik zeer mooi...

post-503-0-42669000-1459695773_thumb.jpeg

post-503-0-04821700-1459695812_thumb.jpeg

post-503-0-41110100-1459695938_thumb.jpeg

post-503-0-64709200-1459695950_thumb.jpeg

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

SENSATION COMICS FEATURING WONDER WOMAN VOL. 3 graag gelezen.

 

Mijn favoriet verhaaltje is ECHIDNA door Caitlin Kittredge/Scott Hampton. De rest was ook niet slecht.

 

RETURN TO GAIA door Derek Fridolfs/Tom Fowler, NINE DAYS door Karen Traviss/Andres Guinaldo, ISLAND OF LOST SOULS door Trina Robbins/Chris Gugliotti...

 

Het leuke aan deze verhaaltjes is dat de makers elk hun eigen WW kunnen brengen, vrij van continuiteit.

post-503-0-01638100-1463188385_thumb.jpeg

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie

WONDER WOMAN BY MIKE DEODATO, als ik goed telde is deze trade vijftien comics dik. De verhalen zijn geschreven door William Messner-Loebs. Het komt uit het midden van de jaren negentig. Een periode waar het tekenwerk in comics van mindere kwaliteit was, of hoe je het ook noemt. Deodato was de slechtste tekenaar niet die toen rond liep. Een groot deel van deze bundel kwam eerder al uit met THE CONTEST en THE CHALLENGE OF ARTEMIS als titels. Brian Bolland deed toen de covers van de singles.

 

Ook weer graag etc... :)

post-503-0-88512600-1463274584_thumb.jpeg

post-503-0-47812600-1463275112_thumb.jpeg

post-503-0-43944900-1463275735_thumb.jpeg

post-503-0-08015500-1463275756_thumb.jpeg

post-503-0-30367800-1463276123_thumb.jpeg

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Ik ken eigenlijk niets van Wonder Woman, buiten haar optreden in andere reeksen. Ik ga die heruitgave van Rucka eens proberen denk ik.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

A TWIST OF FATE, het achtste hc volume uit de huidige Wonder Woman reeks. Nog steeds geschreven door Meredith Finch en bijna volledig getekend door haar man David (vijf van de zeven hoofdstukken). Ian Churchill en Miguel Mendonca tekenden ook elk een hoofdstuk. De tweede geniet mijn voorkeur, zijn werk past beter bij dat van Finch.

 

Vergelijken met het vorige creative team is zinloos, vind ik. Het is anders, dat zal wel. Volgens mij is dit een degelijk boek, graag gelezen.

post-503-0-19854500-1464464326_thumb.jpeg

post-503-0-46051600-1464464443_thumb.jpeg

post-503-0-25684300-1464464519_thumb.png

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

De eerste trade van WONDER WOMAN '77...

 

Verhaaltjes geschreven door Marc Andreyko. Ieder verhaaltje is als een aflevering van de tv-serie met Lynda Carter in de hoofdrol. Meer moet je er niet van verwachten. Het is echter wel allemaal mooi en verzorgd gemaakt. Brol it ain't.

 

Graag gelezen.

post-503-0-21318300-1466437274_thumb.jpeg

post-503-0-25948700-1466437858_thumb.png

post-503-0-43699000-1466437932_thumb.jpeg

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...