Ga naar inhoud

Goodreads: Hoe Werkt Het?


Recommended Posts

Ik ben een tijdje terug lid geworden van Goodreads en eigenlijk doe ik daar helemaal niks mee. Niet omdat ik niet gepassioneerd ben over boeken. Ik ben tegenwoordig over romans even gepassioneerd als over strips. Maar omdat ik geen flauw benul heb van wat je allemaal kan op die website. Er schijnen boekenclubs te zijn maar ik heb er nog nooit één gevonden. Nu kom ik erachter dat je ook vrienden kunt verzamelen en dat je schijnbaar ook reviews kunt schrijven. Nu zitten er een heel aantal van jullie op goodreads. Is er iemand die mij kan uitleggen hoe die :12::115::114:  website in elkaar steekt want voorlopig kan ik er helemaal niks mee! :angry:

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Ik vind goodreads echt geweldig en eigenlijk heel gemakkelijk. Voor groups moet je naar boven kijken, zie afbeelding 1.

post-17-0-54658100-1368516470_thumb.jpg

 

Daarna kom je op de pagina van groups terecht, zie afbeelding 2 en kan je groups net zoals boeken zoeken. Groups werken wel zoals forums dus kunnen soms heel erg druk worden dus ik raad je aan om zeker niet van te veel grote groups te joinen maar je kan ook zelf een group maken, zo kunnen we bvb een eigen getekende reep group hebben op goodreads.
post-17-0-23853700-1368516475_thumb.jpg

 

Voor friends kan je weer heel gemakkelijk bovenaan terecht, zie afbeelding 3.

post-17-0-36757400-1368516479_thumb.jpg

 

Op deze friends pagina kan je heel gemakkelijk doorklikken naar vrienden hun profiel, boeken vergelijken enz.. En op 2 manieren nieuwe vrienden toevoegen, zie afbeelding 4.

post-17-0-92102200-1368516484_thumb.jpg

Link naar reactie

Voor reviews moet je naar je books gaan en via edit kan je nog alle boeken die in je hebt een review schrijven

post-17-0-01577700-1368516970_thumb.jpg

 

 

Ook wel handig om te weten is dat je extra "shelves" kan aanmaken, zo heb ik bvb een "wish-list" shelves omdat ik graag de boeken die ik nog wil kopen en degene die ik al heb maar nog moet lezen apart hou. Maar je kan dus bvb een specifieke shelves maken voor strips of boeken die je in eerste druk hebt of weet ik veel wat, indien je dat voor jezelf gemakkelijker vindt en die kan je dan allemaal op die pagina van "My Books" beheren

Link naar reactie
  • 5 years later...
  • 1 year later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...