Ga naar inhoud

Piet Pienter & Bert Bibber


Aerogi

Recommended Posts

5 minuten geleden, TDPB zei:

Haddocks ogen waren altijd zo.

 

Dat is me eigenlijk nooit opgevallen.

 

afbeelding.thumb.png.dbe69787bb817c21d0843c2babef5198.png

 

Die lege cirkels zijn ook veel kleiner dan bij PP&BB waar het echt wel in het oog springt.

Misschien niet als je heel vertrouwd ben met de reeks, maar ik ken PP&BB niet zo goed en het eerste waar ik aan denk als ik er afbeeldingen van zie zijn die holle ogen.

 

afbeelding.png.c7297836b081074377b768fa0d9b8325.png

 

Link naar reactie

arreelap, die Grote Vier waren dus maar met drie?

 

Als de Grote Drie van de Nederlandse strip worden traditioneel Pieter Kuhn (Kapitein Rob), Marten Toonder (Bommelsaga) en Hans G. Kresse (Eric de Noorman) genoemd.

 

Als de Grote Drie van de Vlaamse strip worden traditioneel Hergé (Kuifje), Willy Vandersteen (Suske en Wiske) en Marc Sleen (Nero) genoemd.

Link naar reactie
15 minuten geleden, Aleksandr zei:

als binnenkort de Communistische Chinezen binnenvallen, zoals Kommorad Mauser ooit voorspelde, is Rubers (en Kluifje) dan ook een Chinees?

 

Waarom tobben over Rubens en Kuifje als je je ook kan afvragen wat het lot van Mauser in dat geval gaat zijn...

Link naar reactie
18 minuten geleden, Aleksandr zei:

wilde Bart den Wever Vlaanderen niet cadeau doen aan Nederland?

 

 

Eigenaardig toch, een man die tegen het koningshuis gekant is wil fuseren met een land waar het koningshuis nog een veel sterker establishment is dan in België.

En ja, Nederland gaat ook met plezier ons deel van de Belgische staatsschuld op hun nek halen.

 

afbeelding.thumb.png.9ed5aa080e2efcd13d57e53be13437de.png

Link naar reactie
3 minuten geleden, cinco zei:

 

Eigenaardig toch, een man die tegen het koningshuis gekant is wil fuseren met een land waar het koningshuis nog een veel sterker establishment is dan in België.

En ja, Nederland gaat ook met plezier ons deel van de Belgische staatsschuld op hun nek halen.

 

jammer dat die toekomstige NL-koningin niet met onze B-koning mag trouwen, dan waren die ook weer van't straat

 

ach, Den Bart wil gewoon hoofdman worden van de Nieuwe Republiek der Zeven Verenigde Nederlanden   :lachuuh:

Link naar reactie
8 minuten geleden, Aleksandr zei:

De Man die ons nog redden kan?

 

Mauser is na één van zijn laatste bijdrages aan deze site waarschijnlijk door Elon Musk ingelijfd als adviseur voor de SpaceX-missie en is daardoor niet meer beschikbaar voor het forum en (als we het wat ruimer nemen) ook niet meer voor het welbevinden van de planeet aarde.

 

Op 18/2/2021 om 23:02, Gast Kameraad Mauser zei:

Op de achterkant van Mars is een dictatoriaal-communistische goelag-staat gevestigd.  Niet voor niets heet die planeet de Rode Planeet.

 

Als Space X daar zal landen dan hoop ik dat ze een eigen militie hebben anders worden ze willens nillens geïncorporeerd door de roden.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...