Ga naar inhoud

Heb je strips die je om één of andere reden bewerkt hebt?

cinco

Recommended Posts

• cinco changed the title to Heb je strips die je om één of andere reden bewerkt hebt?
1 minuut geleden, Lamme Goedzak zei:

Je leeft maar 1x

Nah, ik heb het leven met die strip zonder kaft gekend en ook al herinner ik het me niet meer, het was duidelijk geen goed leven aangezien het ertoe geleid heeft dat ik een strip ben beginnen kaften.

Link naar bericht
10 uren geleden, Hamirubi zei:

Inderdeed-io. Nu ik dit zie, heb ik spijt dat ik toen niet zo clever was om meerdere delen aan te schaffen.

Ze gingen weg in de nadagen van De Slegte, eerst vijftig procent op de aanbiedingsprijs, daarna, in de sluitingsweek, nog eens de helft van de helft. Voor de verhaaltjes had je ze niet hoeven kopen, erg zwak, Oogenblik nam nogal een risico het uit te geven en ze raakten het aan de straatstenen niet kwijt.

Link naar bericht
  • 2 weeks later...
11 uren geleden, Waldorf zei:

Ik ben ooit de zwart-wit versie van De zoete regen (Kiekeboe) beginnen inkleuren. :e008:

Ik ben als kind enkele Rode Ridders beginnen inkleuren ... die nog steeds niet in kleur bestaan. (De ijzeren hand / Het sprekende zwaard)

Link naar bericht