catherine Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 waar : zaal 't spant (naast vlaams stripcentrum) boomsesteenweg 335 (ruime gratis parking!!!!) wanneer : zondag 7 juli van 13u tot 19u met meer dan 25 tekenaars uit Belgiê en Nederland !!!!!! wees erbij :) volg via FB 1ste grote signeerdag !!!! link :https://www.facebook.com/events/163341430508103/ Quote Link to comment
Hounddog Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 Welk land? Welke plaats? Linkje naar de Facebook pagina zou verstandig zijn. Quote Link to comment
Kool Thing Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 't zal wel ergens in Antwerpen zijn... Geen stad erbij vermelden... Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
catherine Posted May 21, 2013 Author Share Posted May 21, 2013 sorryyyyyyyyyyyyyyy , in wilrijk !!!!!!!! fb evenement : 1ste signeerdag !!! Quote Link to comment
Campesino Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 Men heeft het over de zaal naast het Vlaams stripcentrum. (Wilrijk - Antwerpen) Facebook is geloof ik BSM pagina maar dat kan ik hier op mijn werkplek niet checken. Op facebook heeft Jos Vanspauwen (inkter) wel een evenement aangemaakt. Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo ! Link to comment
catherine Posted May 21, 2013 Author Share Posted May 21, 2013 Men heeft het over de zaal naast het Vlaams stripcentrum. (Wilrijk - Antwerpen) Facebook is geloof ik BSM pagina maar dat kan ik hier op mijn werkplek niet checken. Op facebook heeft Jos Vanspauwen (inkter) wel een evenement aangemaakt. ik heb ook het evenement 1ste grote signeerdag aangemaakt vindenjullie het niet terug , heb het nogthans openbaar geplaatst ! Quote Link to comment
Hounddog Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 ik heb ook het evenement 1ste grote signeerdag aangemaakt vindenjullie het niet terug , heb het nogthans openbaar geplaatst ! Nee, zoeken op "1ste grote signeerdag" levert mij niets op op Facebook. Waarom post je niet gewoon een linkje? Quote Link to comment
catherine Posted May 21, 2013 Author Share Posted May 21, 2013 https://www.facebook.com/events/163341430508103/.... hoop dat dit gelukt is Nee, zoeken op "1ste grote signeerdag" levert mij niets op op Facebook. Waarom post je niet gewoon een linkje? Quote Link to comment
Hounddog Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 https://www.facebook.com/events/163341430508103/.... hoop dat dit gelukt is Ja, die doet het. Ik zie nu ook waarom we het niet konden vinden in Facebook. Je had het gespatieerd als "1 ste grote signeer dag". Quote Link to comment
catherine Posted May 21, 2013 Author Share Posted May 21, 2013 Ja, die doet het. Ik zie nu ook waarom we het niet konden vinden in Facebook. Je had het gespatieerd als "1 ste grote signeer dag". ok bedankt , ik kan hier nog veel leren Quote Link to comment
ivo Posted May 22, 2013 Share Posted May 22, 2013 En wie zijn al die tekenaars? Quote www.instagram.com/kreativosaurus - www.kreativosaurus.be Link to comment
catherine Posted May 22, 2013 Author Share Posted May 22, 2013 Deze tekenaars hebben reeds bevestigd : Hanco Kolk , Marcel Rouffa, Waldo van Gheluwe,Toon, Patrick van Oppen , Peter timmermans , Raguel Versteeg, Pascal Schokaert, Tom Metdepenningen, Frodo de Decker, Eric de Rop , Erwin Gijbels , Hans Harleman, Jos Vanspauwen, Pierre Boschmans, Frits Deblieck, Alex van koetn, Thomas Du Caju, Sascha Van Laeken, Yan Gevuld, Yaack, Jeff Broeckx, Tim Van Broekhuizen, Alex Turk, Andree Schneider ........ en het lijstje kan alleen maar langer worden :) Quote Link to comment
Johan Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 Zie ik daar toch enen staan die ik nog niet heb zekers... En tiens, Alex van Koten, dat is net de hoofdgast in P@per... Quote Link to comment
Campesino Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 Nu alleen de regels nog helder communiceren. Boekaankoop verplicht of aanschuiven met eigen boek en een signeerticket aankopen voor een x-bedrag of ......................... Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo ! Link to comment
Guest catherine dejonghe Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 sorry hé Mannen : ik kom hier nooit dus vergeef me , zal mijn best doen 2 euro inkom en je mag doen en laten wat je wil meer moet dat niet zijn dacht ik zijn er nog vraagjes , laat maar komen Quote Link to comment
catherine Posted May 28, 2013 Author Share Posted May 28, 2013 https://www.facebook.com/events/163341430508103/ .............................................. bij deze de affiche op FB Quote Link to comment
catherine Posted June 14, 2013 Author Share Posted June 14, 2013 word er nog gevolgd !!!!!! ondertussen 40 tekenaars !!!!! waar is da feestje ........ in wilrijk is da feestje !!!!!!!!!!!!! Quote Link to comment
muske Posted July 9, 2013 Share Posted July 9, 2013 Het was een succes Het loonde zeker de moeite om langs te gaan. Ik heb prachttekeningen in de wacht gesleept! Quote Link to comment
jean deras Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 ik was aanwezig op deze stripbeurs om de rode ruiter te signeren.Goede contacten gehad en natuurlijk kennis gemaakt met enige Nederlandse tekenaars die ik enkel kende van tekeningen en foto's of site's. En de aanwezigheid van de leuke organisatrice " Catherine".Via deze nog eens proficiat voor dit op zo een korte tijd in elkaar te boksen. Quote Link to comment
catherine Posted August 9, 2013 Author Share Posted August 9, 2013 Bedankt Jean , het was idd super alsook een mooie ervaring voor mij !!!! Quote Link to comment
Recommended Posts