Ga naar inhoud

1Ste Grote Signeerdag


Recommended Posts

Men heeft het over de zaal naast het Vlaams stripcentrum. (Wilrijk - Antwerpen)

 

Facebook is geloof ik BSM pagina maar dat kan ik hier op mijn werkplek niet checken.

Op facebook heeft Jos Vanspauwen (inkter) wel een evenement aangemaakt.

A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo !

Link naar reactie

Men heeft het over de zaal naast het Vlaams stripcentrum. (Wilrijk - Antwerpen)

 

Facebook is geloof ik BSM pagina maar dat kan ik hier op mijn werkplek niet checken.

Op facebook heeft Jos Vanspauwen (inkter) wel een evenement aangemaakt.

ik heb ook het evenement 1ste grote signeerdag aangemaakt :( vindenjullie het niet terug , heb het nogthans openbaar geplaatst !

Link naar reactie

Deze tekenaars hebben reeds bevestigd : Hanco Kolk , Marcel Rouffa, Waldo van Gheluwe,Toon, Patrick van Oppen , Peter timmermans , Raguel Versteeg, Pascal Schokaert, Tom Metdepenningen, Frodo de Decker, Eric de Rop , Erwin Gijbels , Hans Harleman, Jos Vanspauwen, Pierre Boschmans, Frits Deblieck, Alex van koetn, Thomas Du Caju, Sascha Van Laeken, Yan Gevuld, Yaack, Jeff Broeckx, Tim Van Broekhuizen, Alex Turk, Andree Schneider ........ en het lijstje kan alleen maar langer worden :) :) :)

Link naar reactie
Gast catherine dejonghe

sorry hé Mannen : ik kom hier nooit dus vergeef me , zal mijn best doen :)

2 euro inkom en je mag doen en laten wat je wil :) meer moet dat niet zijn dacht ik :)

zijn er nog vraagjes , laat maar komen :)

 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 5 weeks later...

ik was aanwezig op deze stripbeurs om de rode ruiter te signeren.Goede contacten gehad en natuurlijk kennis gemaakt met enige Nederlandse tekenaars die ik enkel kende van tekeningen en foto's of site's.

En de aanwezigheid van de leuke organisatrice " Catherine".Via deze nog eens proficiat voor dit op zo een korte tijd in elkaar te boksen.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...