Ga naar inhoud

Poppy - Hanco Kolk


Ambreville

Recommended Posts

2 hours ago, Waldorf said:

 

Ja, maar zaterdag zakt @lukoste af naar het Besloten Land om zich de volledige reeks aan te schaffen. :ph34r:

 

2 hours ago, Ambreville said:

Hij zou dat beter vrijdag doen. Ergens tussen 5 en 7.

 

Bedankt voor de toelichting!

 

Ik ben pas in 2013 wat intensiever begonnen met strips. Ik heb nog wat achterstand weg te werken. Gelukkig maar, trouwens :)

 

En ik ga inderdaad vrijdag aanschuiven voor een tekeningske, dat heb ik daar ook voor Bleekwater gedaan.

Link naar reactie
Op 20/6/2022 om 13:30, Hanco Kolk zei:

Aanstaande vrijdag 24 juni signeer ik in Het Besloten Land te Leuven. 

 


Normaal gezien interesseren dédicaces me niet.  Maar…  Ik ben al 4 decennia een bewonderaar van jouw werk en aangezien je de moeite doet om nog eens naar mijn stripwinkel te Brugge te komen, zal ik toch wachten tot dan om ‘Poppy’ aan te schaffen. Tot dan, Hanco !

https://facebook.com/events/s/signeersessie-hanco-kolk/1635194590189816/

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Vond het ook zeer gezellig op de signeersessie in De Striep.  Had eigenlijk langer moeten blijven hangen.  Wanneer ik het tekenwerk van Al Hirschfeld opzoek, Hanco, is het, zoals je aangaf, zeer duidelijk een grote invloed… maar hou toch nog meer van jouw extra uitgepuurde lijnvoering. 😉   Men zegt soms ‘never meet your heroes’ maar over het algemeen blijken de meeste stripauteurs zeer aangename mensen te zijn, iets wat gisteren in Brugge werd bevestigd.

Link naar reactie
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...