Ga naar inhoud

fourth wall breaking, cameo's van figuren uit een andere reeks of van bekende personen...


cinco

liefhebber van...  

40 leden hebben gestemd

  1. 1. fourth wall breaking?

  2. 2. cameo's van figuren uit een andere reeks?

  3. 3. cameo's van bekende personen?



Recommended Posts

Op 16/6/2021 om 20:15, cinco zei:

 

2 extra ballen bollen om problemen met Moulinsart te vermijden :o

 

 

 

Dat Moulinsart eigenlijk nooit geprobeerd heeft Shueisha en Toriyama aan te klagen... Dragon Ball (zijn er ook 7) is toch duidelijk gebaseerd op dat album... (maar dit terzijde)

1 uur terug, Yncke zei:

En dat beestje op de kast komt uit Konvooi. :)

Enig idee uit welk verhaal? Ik herken het niet direct.

 

Link naar reactie
Op 18/6/2021 om 16:22, Yncke zei:

@Kristof Berte even taggen. :)

 

Kuifjeraket, Alexander de Grote en... een willekeurige kikker in een willekeurig ruimtepak ;)

 

Terzijde: een grapje tussen mezelf en de inkleurder @Tom MDP, maar die posters in Lise haar kamer veranderen constant, soms zelfs in 2 opeenvolgende kaders.

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
1 uur terug, TDPB zei:

 

 

fuifje 2 kl bbbbb.jpg

 

Dat is die scène waarvoor je zelf dat fotoreferentiemateriaal had aangemaakt voor de precieze handmaneuvers, toch?

 

Ah, dat blik krab met gulden scharen. Ik vond dat als kind zo een ongemakkelijk gegeven, dat er drugs in voedselverpakking zat. Ik dacht toen nog dat Kuifje een minderjarig mannetje was omdat-ie een gelijkaardig gezicht had als Jommeke en dat daar dan drugstrafiek in voorkwam botste met het beeld dat ik van de Kuifjeverhalen had.

Maar toen ik op latere leeftijd de reeks echt heb leren kennen, bleek dat dat een weerkerend thema was in de reeks.

 

afbeelding.png.abf0d815160dce637d9fc00598e595c5.png

 

In Amerika zetten ze toch leeftijdsaanduidingen op comics.

Iemand enig idee wat de leeftijdsgrens voor Kuifje in de USA momenteel is?

 

afbeelding.thumb.png.3520a44f25f9b2de1c0595fc4fb34f3a.png

Link naar reactie
7 minuten geleden, TDPB zei:

 

Zo klinkt het alsof ik dat anders nooit doe.

 

Die foto's voor die specifieke pagina zijn eens bij een interview gepubliceerd geweest, herinner ik me.

En je had geloof ik vermeld dat je het specifiek bij dit verhaal had gedaan om het meer realisme te geven.

Link naar reactie
22 minuten geleden, cinco zei:

 

Die foto's voor die specifieke pagina zijn eens bij een interview gepubliceerd geweest, herinner ik me.

En je had geloof ik vermeld dat je het specifiek bij dit verhaal had gedaan om het meer realisme te geven.

specifiek bij dit verhaal in dat album. Omdat de andere verhalen een lossere tekenstijl hebben waar de standaard zeven houdingen volstaan. Maar die lossere tekenstijl is niet hoe ik het normaal doe, ik ben daar geen zo'n grote fan van.

Link naar reactie
3 uren geleden, Kristof Berte zei:

 

Kuifjeraket, Alexander de Grote en... een willekeurige kikker in een willekeurig ruimtepak ;)

 

Terzijde: een grapje tussen mezelf en de inkleurder @Tom MDP, maar die posters in Lise haar kamer veranderen constant, soms zelfs in 2 opeenvolgende kaders.

<een willekeurige kikker>, azo

 

bedankt voor de toelichting  :e012:

doe zo voort!

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...