cinco Geplaatst: 19 september 2020 Share Geplaatst: 19 september 2020 10 minuten geleden, Vittorio zei: En de groene zetel is blauw geworden, wat zou daarvoor de afweging zijn geweest? Vragen, vragen... Wat dan met Caesar's vuurrode tent die nu licht groenblauw is? Is het omdat ze zijn cape van wit naar rood hebben geswitcht waardoor dominogewijs de tent net achter Caesar onmogelijk nog rood kon blijven... Quote Link naar bericht
cinco Geplaatst: 19 september 2020 Share Geplaatst: 19 september 2020 Die scene van de overgave van Vercingetorix hebben ze ondertussen zo vaak gerecycleerd en telkens met inconsistenties, zeker betreffende het uur van de dag. Toen ze er in Asterix en de Torque nogmaals naar refereerden hebben ze dan ook wijselijk besloten om sephia tinten te gebruiken. Quote Link naar bericht
cinco Geplaatst: 19 oktober 2020 Share Geplaatst: 19 oktober 2020 nog een voorbeeld van herinkleuring: Quote Link naar bericht
cinco Geplaatst: 26 oktober 2020 Share Geplaatst: 26 oktober 2020 een snelle blik op de evolutie van Bonnemine/Bellefleur Kwestie gezicht is ze geëvolueerd van een puntige neus naar een bolle neus. En kwestie persoonlijkheid is haar assertiviteit alleen maar toegenomen waardoor ze steeds meer in de pap te brokken gekregen heeft. e Quote Link naar bericht
cinco Geplaatst: 22 november 2020 Share Geplaatst: 22 november 2020 https://www.france24.com/en/uk/20201118-boris-johnson-reveals-love-of-french-cartoon-asterix-in-new-literacy-campaign British Prime Minister Boris Johnson has revealed his childhood love of French cartoon Asterix with its "magic potion and eating whole boars" as he backed football star Marcus Rashford's literacy campaign. Quote Link naar bericht
cinco Geplaatst: 3 januari Share Geplaatst: 3 januari Het Asterixalbum dat dit najaar verschijnt zal een reisverhaal zijn naar een land dat niet echt bestaat. Iemand enig idee welk land dat kan zijn? Iets uit de mythologie misschien? Quote Link naar bericht
Hamirubi Geplaatst: 3 januari Share Geplaatst: 3 januari Volgens Het Goede Doel moet dat dan, nogmaals, Amerika zijn. Quote Link naar bericht
cinco Geplaatst: 3 januari Share Geplaatst: 3 januari 31 minuten geleden, Hamirubi zei: Volgens Het Goede Doel moet dat dan, nogmaals, Amerika zijn. Ik heb getwijfeld over België... Quote Link naar bericht
Aerogi Geplaatst: 4 januari Share Geplaatst: 4 januari heb daar ergens een interview over gelezen, het is vooral een probleem geworden om een bepaalde bevolkingsgroep zeer karikaturaal voor te stellen. Veel albums die ooit zijn verschenen, zouden nu nooit meer kunnen of mogen gemaakt worden. En verder heb je natuurlijk ook al bijna gans Europa gehad. Maar een verhaal dat zich in een soort Monaco afspeelt waar de rijken der Romeinen / Galliërs huizen, lijkt me wel nog een tof gegeven. Quote Link naar bericht
cinco Geplaatst: 4 januari Share Geplaatst: 4 januari In De Race door de Laars (2017) wordt dat karikaturale toch nog toegepast voor de verschillende bevolkingsgroepen die in het album opduiken. Quote Link naar bericht
cinco Geplaatst: 9 januari Share Geplaatst: 9 januari Kan iemand de locatie achterhalen aan de hand van deze teaser? Quote Link naar bericht
Lük Bey Geplaatst: 10 januari Share Geplaatst: 10 januari Ik ben na kort beraad nogal zeker van mijn gok, dus ga ik er een spoiler alert opzetten: Spoiler Heb ik ergens gelezen dat het een onbestaand land is? Dat, in combinatie met de 'erg lange reis' waar Panoramix naar refereert en de knipoog naar Kuifjes yeti-avontuur, doet mij veronderstellen dat het 'Shangri-La' moet zijn: een mystiek, fictief rijk in de Himalaya. Komische, nooit-eerder-geziene () situaties met yetis, lamas en allerlei ascetische 'rare jongens' schrijven zichzelf. Edit: ah ja, ik heb dat hierboven gelezen, van dat onbestaande land. Quote Link naar bericht
Ptrck Geplaatst: 10 januari Share Geplaatst: 10 januari Op 4/1/2021 om 12:50, Aerogi zei: En verder heb je natuurlijk ook al bijna gans Europa gehad. Nederland is nog niet geweest. Of beter, uit de tijd van Asterix: de Friezen (alles boven de rivieren destijds). Quote Link naar bericht
Ambreville Geplaatst: 10 januari Share Geplaatst: 10 januari 6 minuten geleden, Ptrck zei: Nederland is nog niet geweest. Of beter, uit de tijd van Asterix: de Friezen (alles boven de rivieren destijds). Ik denk niet dat je Obelix met een broodje kroket naar daar krijgt. Quote Link naar bericht
cinco Geplaatst: 10 januari Share Geplaatst: 10 januari 8 minuten geleden, Lük Bey zei: Ik ben na kort beraad nogal zeker van mijn gok, dus ga ik er een spoiler alert opzetten: Verberg inhoud Heb ik ergens gelezen dat het een onbestaand land is? Dat, in combinatie met de 'erg lange reis' waar Panoramix naar refereert en de knipoog naar Kuifjes yeti-avontuur, doet mij veronderstellen dat het 'Shangri-La' moet zijn: een mystiek, fictief rijk in de Himalaya. Komische, nooit-eerder-geziene () situaties met yetis, lamas en allerlei ascetische 'rare jongens' schrijven zichzelf. Edit: ah ja, ik heb dat hierboven gelezen, van dat onbestaande land. Goed opgemerkt die verwijzing. Spoiler Quote Link naar bericht
sanderg Geplaatst: 10 januari Share Geplaatst: 10 januari Op 4/1/2021 om 12:50, Aerogi zei: heb daar ergens een interview over gelezen, het is vooral een probleem geworden om een bepaalde bevolkingsgroep zeer karikaturaal voor te stellen. Veel albums die ooit zijn verschenen, zouden nu nooit meer kunnen of mogen gemaakt worden. En verder heb je natuurlijk ook al bijna gans Europa gehad. Maar een verhaal dat zich in een soort Monaco afspeelt waar de rijken der Romeinen / Galliërs huizen, lijkt me wel nog een tof gegeven. Mijn suggestie- Asterix en de Batavieren.. genoeg leuks mee te doen lijkt me Quote Link naar bericht
Recommended Posts