Jump to content

Breda 2022

Recommended Posts

11 uren geleden, Aleksandr zei:

da's ook op tijd, wat weten ze daar wat wij nog niet weten?

Wat JIJ nog niet weet is dat het organiseren van een dergelijke activiteit heel veel voorbereiding en geld kost. Dat in een situatie eaarbij zich partijen niet of onvoldoende zeker kunnen binden. Alle stripgekkies ten spijt.

13 uren geleden, Aleksandr zei:

da's ook op tijd, wat weten ze daar wat wij nog niet weten?

Gewoon een risico-analyse denk ik plus het feit dat het binnen is, in soms toch wel wat drukke ruimtes. Iedereen wil nu wel die glazen bol die naar de zomer en voorbij kijkt.

De festivals met veel buitenlucht zijn waarschijnlijk de meest betrouwbare om door te gaan. Ik ben benieuwd wat Conternes gaat doen.

1 uur terug, Ambreville zei:

Gewoon een risico-analyse denk ik plus het feit dat het binnen is, in soms toch wel wat drukke ruimtes. Iedereen wil nu wel die glazen bol die naar de zomer en voorbij kijkt.

De festivals met veel buitenlucht zijn waarschijnlijk de meest betrouwbare om door te gaan. Ik ben benieuwd wat Conternes gaat doen.

Contern heeft signeren ook binnen zover ik weet.

Natuurlijk kunnen grote festivals nu niet gepland worden, omdat niemand zich nu kan vastleggen of weet wat wel of niet kan zolang men nog niet weet hoe snel we allemaal ingeent zijn en zaken weer open gaan. En organiseren kost geld en tijd, dus waarom zou Breda dat risico nemen. Op dit moment is er geen "niet essentiele" winkel, Universiteit, sportschool of restaurant open, dus is het niet zo vreemd dat partijen terughoudend zijn. 

Maar als iedereen ingeent is, zal het leven weer gewoon opgestart worden, misschien wel met een jaarlijkse prik, net als de griepprik, wie zal het zeggen. 
In Azie zien we gewoon festivals, dus simpel geneuzel als dat festivals dan ook in 2022 niet doorgaan is domme praat en volstrekt uit de lucht gegrepen. Nee, dat weten we niet, maar hoe langzaam de inentingen ook gaan, ze gaan en dus zal de wereld weer gewoon openen, misschien verandert onze levensstijl door de crisis, maar leven zullen we.............

De voorspellingen zijn dat met Pasen de terrassen weer open gaan en dat er verdere versoepelingen volgen (scholen, sporten, universiteiten) en zo is de verwachting nu dat 1 juli weer veel meer mogelijk is. Dus gewoon even geduld, want het is toch volstrekt logisch dat festivals en beurzen voor stripnerds niet de eerste versoepelingen zullen zijn die wij als maatschappij willen.    

Gezien het fanatisme zal er weinig logica in deze redenering gezien worden. Ik zie weinig begrip voor de organisatie of men denkt een binnenactiveit zomaar naar buiten de verplaatsen (zie Contern)