Ga naar inhoud

Breda 2022


Ambreville

Recommended Posts

14 hours ago, fazerco said:

Voor de tekenaars; Flix, Ingo Römling, Davide Fabbri, Gianluca Maconi gelden de volgende signeer spelregels:

Helder

Hoe zou het met de andere tekenaars gaan. Die bij de Stripspeciaalzaak bijvoorbeeld of bij de Eppo?

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Ga, zie, loop, vloek omdat je te laat bent of de verkeerde kant bent uitgerend, cool down na die eerste 10’ en keer op het einde van de dag zowiezo terug met een hoop tekeningen (ik moet wel zeggen dat ik nog altijd spijt heb van Turf aantal jaar geleden waarvoor ik de eerste was die te laat was…).

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie
On 10/4/2022 at 2:16 PM, mickeywood said:

Weet iemand of Cambre ook op de zondag aanwezig is?

 

On 10/5/2022 at 12:37 PM, Stripenbd said:

Op de site staat de beschikbare informatie 

enkel zaterdag volgens de site, idd

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
Op 28/8/2022 om 18:52, Willem zei:

Geen Mark Retera?

behalve de afgelopen 2 jaar staat mijn zoon all een aantal jaren in de rij.

Mocht hij niet koemen dan vrees ik dat ik alleen moet gaan, jammer...


Mark Retera is toegevoegd aan de lijst met stripmakers. Hij zal er alleen op zaterdag zijn.

Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.

Link naar reactie
15 uren geleden, Stripenbd zei:

Dank u. 1 en 3 zie ik nu alvast op de Breda site.

Misschien heeft Phalippou afgezegd? Volgens Olivier Marin enkele weken geleden zouden ze alle 3 komen.

 

Ik zie op de site ook Gradimir Smudja staan, ik vermoed dat die ook bij Silvester zal zitten.

"Voor wie wacht, komt alles steeds te laat"

Link naar reactie
On 10/8/2022 at 12:51 AM, sjaakie said:

Silvester heeft via fb deze namen bevestigd. 

en op hun site kan je de beursedities (40€/stuk) bestellen, die op de beurs zelf als signeerticket geldt.

https://www.silvesterstrips.com/acties/stripfestival-breda/

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
1 uur geleden, Richard Boom-vavavoom zei:

en op hun site kan je de beursedities (40€/stuk) bestellen, die op de beurs zelf als signeerticket geldt.

https://www.silvesterstrips.com/acties/stripfestival-breda/

 

Hoe gaat dat dan? Mailtje sturen dat er een beurseditie voor mij aan de kant moet liggen? Op voorhand betalen?

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie
31 minuten geleden, Veto zei:

Hoe gaat dat dan? Mailtje sturen dat er een beurseditie voor mij aan de kant moet liggen? Op voorhand betalen?


De beursedities kun je online bestellen via de link die Richard stuurde. Je betaald direct online. Als je de bestelling hebt afgerond ontvang je een e-mail met een PDF. In die PDF staat jouw bestelling en moet je laten zien bij de stand om de albums in ontvangst te nemen en in de rij bij de tekenaars te mogen staan.

Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.

Link naar reactie
26 minuten geleden, dutch lines zei:


De beursedities kun je online bestellen via de link die Richard stuurde. Je betaald direct online. Als je de bestelling hebt afgerond ontvang je een e-mail met een PDF. In die PDF staat jouw bestelling en moet je laten zien bij de stand om de albums in ontvangst te nemen en in de rij bij de tekenaars te mogen staan.

Bedankt voor de info!

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

Ik ben vandaag geweest en inderdaad veel jeugd gezien.

Leuk.

Mijn zoon is een aantal keren meegeweest, maar kon vandaag niet.

En heeft de afgelopen jaren een aantal keer bij Kenny Rubenis in de rij gestaan.

Ik werd wel verzocht de nieuwe Dating for Geeks mee te nemen.

En gelukkig had Kenny nog tijd er een fraaie tekening bij te maken.

Mijn zoon moest er erg om lachen.

 

 

Kenny.jpg

Link naar reactie

het was een erg toffe dag, gisteren!! Overal volk en prachtig om te zien hoe de jonge kids zo happy waren met hun speurtocht, en ook bij de Donald Duck tekenaar, waar lange rijen stonden!

Petje af naar de organisatie!! De locatie is heerlijk vanwege al de vreemde kronkels in het gebouw en dat maakt het altijd een leuke zoektocht.

Heb zelf 5 schetsen, 5 comics (The Warlord) en Coco's Acception #2 en Reboot's 9Tai;s #2 meegenomen en daarmee ben ik héél tevreden!

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
10 uren geleden, Retardi zei:

Zonde. Deze beurs was superieur aan Rijswijk.  

Het is maar hoe je het bekijkt. Breda was goed voor mij maar de laatste 4 edities van Rijswijk waren telkens de meest succesvolle beurs in Nederland van elke jaargang.

It could be worse, it could be raining !

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...