Richard Boom-vavavoom Posted October 4, 2022 Share Posted October 4, 2022 14 hours ago, fazerco said: Voor de tekenaars; Flix, Ingo Römling, Davide Fabbri, Gianluca Maconi gelden de volgende signeer spelregels: Helder Hoe zou het met de andere tekenaars gaan. Die bij de Stripspeciaalzaak bijvoorbeeld of bij de Eppo? Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
SPeeDy Posted October 4, 2022 Share Posted October 4, 2022 Ga, zie, loop, vloek omdat je te laat bent of de verkeerde kant bent uitgerend, cool down na die eerste 10’ en keer op het einde van de dag zowiezo terug met een hoop tekeningen (ik moet wel zeggen dat ik nog altijd spijt heb van Turf aantal jaar geleden waarvoor ik de eerste was die te laat was…). Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
SPeeDy Posted October 4, 2022 Share Posted October 4, 2022 Bij Eppo is het normaal gezien gewoon strip kopen voor een signeerticket en aanschuiven. Sommige tekenaars zijn traditioneel druk bezet (Molenaar bv.), anderen zijn heel goed te doen. Richard Boom-vavavoom 1 Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
mickeywood Posted October 4, 2022 Share Posted October 4, 2022 Weet iemand of Cambre ook op de zondag aanwezig is? Quote Link to comment
Yan Posted October 4, 2022 Share Posted October 4, 2022 Wij zitten in de Jupilerzaal (zie plannetje) Quote It could be worse, it could be raining ! Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted October 5, 2022 Share Posted October 5, 2022 Romano zal het wel druk krijgen! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted October 5, 2022 Share Posted October 5, 2022 Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Stripenbd Posted October 5, 2022 Share Posted October 5, 2022 22 uren geleden, mickeywood zei: Weet iemand of Cambre ook op de zondag aanwezig is? Op de site staat de beschikbare informatie Quote Link to comment
Stripenbd Posted October 6, 2022 Share Posted October 6, 2022 Is er wat bekend van Silvester? Ik heb niks gezien terwijl 'volgende week' al bijna 2 weken geleden is Quote Link to comment
Johan Posted October 6, 2022 Share Posted October 6, 2022 Het zou handig zijn als ze naast de stripmakers ook zetten waar ze signeren... Richard Boom-vavavoom 1 Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted October 6, 2022 Share Posted October 6, 2022 On 10/4/2022 at 2:16 PM, mickeywood said: Weet iemand of Cambre ook op de zondag aanwezig is? On 10/5/2022 at 12:37 PM, Stripenbd said: Op de site staat de beschikbare informatie enkel zaterdag volgens de site, idd Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Warson Posted October 6, 2022 Share Posted October 6, 2022 3 uren geleden, Stripenbd zei: Is er wat bekend van Silvester? Ik heb niks gezien terwijl 'volgende week' al bijna 2 weken geleden is De stal van Margot & Betsy: Olivier Marin Jérôme Phalippou Frank Leclercq Quote "Voor wie wacht, komt alles steeds te laat" Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted October 6, 2022 Share Posted October 6, 2022 On 9/28/2022 at 1:34 PM, Richard Boom-vavavoom said: en aldus gewoon voor de fun even laten zien Ik vind die man geniaal Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Stripenbd Posted October 6, 2022 Share Posted October 6, 2022 4 uren geleden, Warson zei: De stal van Margot & Betsy: Olivier Marin Jérôme Phalippou Frank Leclercq Dank u. 1 en 3 zie ik nu alvast op de Breda site. Quote Link to comment
dutch lines Posted October 6, 2022 Share Posted October 6, 2022 Op 28/8/2022 om 18:52, Willem zei: Geen Mark Retera? behalve de afgelopen 2 jaar staat mijn zoon all een aantal jaren in de rij. Mocht hij niet koemen dan vrees ik dat ik alleen moet gaan, jammer... Mark Retera is toegevoegd aan de lijst met stripmakers. Hij zal er alleen op zaterdag zijn. Willem and Ambreville 2 Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
Warson Posted October 7, 2022 Share Posted October 7, 2022 15 uren geleden, Stripenbd zei: Dank u. 1 en 3 zie ik nu alvast op de Breda site. Misschien heeft Phalippou afgezegd? Volgens Olivier Marin enkele weken geleden zouden ze alle 3 komen. Ik zie op de site ook Gradimir Smudja staan, ik vermoed dat die ook bij Silvester zal zitten. Quote "Voor wie wacht, komt alles steeds te laat" Link to comment
Ocampa Posted October 7, 2022 Share Posted October 7, 2022 Op 6/10/2022 om 13:05, Johan zei: Het zou handig zijn als ze naast de stripmakers ook zetten waar ze signeren... Dat zou idd wel handig zijn. Vraag me ook af hoe je die kunt vinden? Quote Link to comment
sjaakie Posted October 7, 2022 Share Posted October 7, 2022 Soms weten ze het zelf niet Joris Mertens gaat na het ontvangen van de Willy vandersteen prijs ook signeren. Hij denkt bij oogachtend. Maar die hebben op de plattegrond nog geen plek. Dus kan ook bij het stripschap zijn. Silvester heeft via fb deze namen bevestigd. Richard Boom-vavavoom 1 Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted October 10, 2022 Share Posted October 10, 2022 On 10/8/2022 at 12:51 AM, sjaakie said: Silvester heeft via fb deze namen bevestigd. en op hun site kan je de beursedities (40€/stuk) bestellen, die op de beurs zelf als signeerticket geldt. https://www.silvesterstrips.com/acties/stripfestival-breda/ Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Veto Posted October 10, 2022 Share Posted October 10, 2022 1 uur geleden, Richard Boom-vavavoom zei: en op hun site kan je de beursedities (40€/stuk) bestellen, die op de beurs zelf als signeerticket geldt. https://www.silvesterstrips.com/acties/stripfestival-breda/ Hoe gaat dat dan? Mailtje sturen dat er een beurseditie voor mij aan de kant moet liggen? Op voorhand betalen? Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted October 10, 2022 Share Posted October 10, 2022 1 minute ago, Veto said: Hoe gaat dat dan? klik op link. lees. daar is het antwoord op je vragen Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
dutch lines Posted October 10, 2022 Share Posted October 10, 2022 31 minuten geleden, Veto zei: Hoe gaat dat dan? Mailtje sturen dat er een beurseditie voor mij aan de kant moet liggen? Op voorhand betalen? De beursedities kun je online bestellen via de link die Richard stuurde. Je betaald direct online. Als je de bestelling hebt afgerond ontvang je een e-mail met een PDF. In die PDF staat jouw bestelling en moet je laten zien bij de stand om de albums in ontvangst te nemen en in de rij bij de tekenaars te mogen staan. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
Veto Posted October 10, 2022 Share Posted October 10, 2022 26 minuten geleden, dutch lines zei: De beursedities kun je online bestellen via de link die Richard stuurde. Je betaald direct online. Als je de bestelling hebt afgerond ontvang je een e-mail met een PDF. In die PDF staat jouw bestelling en moet je laten zien bij de stand om de albums in ontvangst te nemen en in de rij bij de tekenaars te mogen staan. Bedankt voor de info! dutch lines 1 Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted October 11, 2022 Share Posted October 11, 2022 tjemig!! NOG meer tekenaars!! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted October 11, 2022 Share Posted October 11, 2022 Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Johan Posted October 12, 2022 Share Posted October 12, 2022 Ik hoop dat Sandy nu wel thuis wil tekenen deze keer...ik heb haar kaartje met QR-code ontvangen via Martin in Kampen, maar zo modern ben ik nog niet om dat te lezen.... Trouwens waar is de Artist Alley ?? Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted October 12, 2022 Share Posted October 12, 2022 10 minutes ago, Johan said: Trouwens waar is de Artist Alley ?? dat is een goeie... overal? Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Johan de Neef Posted October 14, 2022 Share Posted October 14, 2022 Op 12/10/2022 om 15:49, Johan zei: Ik hoop dat Sandy nu wel thuis wil tekenen deze keer...ik heb haar kaartje met QR-code ontvangen via Martin in Kampen, maar zo modern ben ik nog niet om dat te lezen.... Trouwens waar is de Artist Alley ?? Volgens mij is dat op het balkon waar vroeger de small-press zat. Quote www.windmill-comics.com Link to comment
AHMO Posted October 14, 2022 Share Posted October 14, 2022 Slecht nieuws! Robert van der Kroft en Dinie de Zeeuw hebben zich ziek gemeld. Beide beterschap! Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted October 14, 2022 Share Posted October 14, 2022 o jammeerrrr Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
sjaakie Posted October 14, 2022 Share Posted October 14, 2022 Is er nog een borrel gepland? Quote Link to comment
AHMO Posted October 14, 2022 Share Posted October 14, 2022 Ik had beloofd aan de einde van de beurs (zondag) een rondje te geven Dat betekend niet dat ik gelijk voor honderd man een rondje geef Ook ik heb een dure beurs! Quote Link to comment
Stripenbd Posted October 15, 2022 Share Posted October 15, 2022 Fijne 1e dag! Goede inkom en alles goed geregeld. Leuke bekende en onbekende tekenaars en allerlei activiteiten voor jong en oud. Ik hoop morgen op weer een aangename drukte want de organisatie verdient het. Quote Link to comment
Lecram Posted October 15, 2022 Share Posted October 15, 2022 Inderdaad een prima festival……veel variatie , best wat tekenaars verdeeld over de stands, vrij veel volk en zelfs jeugd…… En ik heb Speedy in het echt gezien SPeeDy 1 Quote Link to comment
De Hollander Posted October 16, 2022 Share Posted October 16, 2022 Helaas voor mij geen Breda dit jaar, laatst al naar Rijswijk geweest. Jammer dat deze 2 beurzen zo dicht op elkaar zitten. Quote Link to comment
Willem Posted October 16, 2022 Share Posted October 16, 2022 Ik ben vandaag geweest en inderdaad veel jeugd gezien. Leuk. Mijn zoon is een aantal keren meegeweest, maar kon vandaag niet. En heeft de afgelopen jaren een aantal keer bij Kenny Rubenis in de rij gestaan. Ik werd wel verzocht de nieuwe Dating for Geeks mee te nemen. En gelukkig had Kenny nog tijd er een fraaie tekening bij te maken. Mijn zoon moest er erg om lachen. Neat Stuff, Retardi and Kool Thing 3 Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted October 17, 2022 Share Posted October 17, 2022 het was een erg toffe dag, gisteren!! Overal volk en prachtig om te zien hoe de jonge kids zo happy waren met hun speurtocht, en ook bij de Donald Duck tekenaar, waar lange rijen stonden! Petje af naar de organisatie!! De locatie is heerlijk vanwege al de vreemde kronkels in het gebouw en dat maakt het altijd een leuke zoektocht. Heb zelf 5 schetsen, 5 comics (The Warlord) en Coco's Acception #2 en Reboot's 9Tai;s #2 meegenomen en daarmee ben ik héél tevreden! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Retardi Posted October 17, 2022 Share Posted October 17, 2022 On 10/16/2022 at 2:31 PM, De Hollander said: Helaas voor mij geen Breda dit jaar, laatst al naar Rijswijk geweest. Jammer dat deze 2 beurzen zo dicht op elkaar zitten. Zonde. Deze beurs was superieur aan Rijswijk. Quote Link to comment
RaZZy Posted October 17, 2022 Share Posted October 17, 2022 Enerverend dagje door de spoorwegtroubles maar blij teruggekeerd met 4 origineelkes, 5 comics en 3 kiekeboe tijdschriften. Quote Link to comment
Yan Posted October 18, 2022 Share Posted October 18, 2022 10 uren geleden, Retardi zei: Zonde. Deze beurs was superieur aan Rijswijk. Het is maar hoe je het bekijkt. Breda was goed voor mij maar de laatste 4 edities van Rijswijk waren telkens de meest succesvolle beurs in Nederland van elke jaargang. Quote It could be worse, it could be raining ! Link to comment
Recommended Posts