Ga naar inhoud

Kamper stripspektakel 21-8-2021

Recommended Posts

van Facebook geplukt via het stripschap.

Kamper Stripspektakel 2021

Het festival heeft groen licht gekregen van de gemeente Kampen om de organisatie van de editie 2021 op te pakken.
Daarom zijn Paul Reichenbach & co enthousiast begonnen om Het Kamper Stripspektakel van 2021 weer op de agenda te zetten!
Natuurlijk is alles 'onder voorbehoud', omdat niemand op dit moment garanties kan geven.

Vanaf vandaag is het mogelijk om je aan te melden voor een marktkraam op zaterdag 21 augustus 2021.

Mocht de vergunning worden ingetrokken, dan ontvang je natuurlijk jouw betaling terug.

Via deze link kom je bij het aanmeldformulier:
http://www.kamper-stripspektakel.nl/inschrijfformulier/

Het Stripschap zal er uiteraard ook weer bij zijn. We hopen iedereen weer te zien op zaterdag 21 augustus in Kampen!

Link naar bericht
19 minuten geleden, Yan zei:

Als het doorgaat en ik geraak er (met COVID weet je nooit), dan signeer ik er.

Zal weinig signeren worden Yan... In plaats daarvan, ontelbare hugs met (al dan niet gewassen) collega's, fans, groupies (''Ik heb u zoooooo gemist!!''), tranen & emoties, herinneringen ophalen over de afgelopen jaren (''weet ge nog, die eerste lockdown...'')

Maar wie weet zien we mekaar weer daar! 🙂

Link naar bericht
2 uren geleden, Gerb-Art zei:

Zal weinig signeren worden Yan... In plaats daarvan, ontelbare hugs met (al dan niet gewassen) collega's, fans, groupies (''Ik heb u zoooooo gemist!!''), tranen & emoties, herinneringen ophalen over de afgelopen jaren (''weet ge nog, die eerste lockdown...'')

Maar wie weet zien we mekaar weer daar! 🙂

Bwa dat weet ik nog niet, Aarschot dat doorging in oktober had weinig bezoekers (ik weet niet of het gelimiteerd was voor dit binnenevenement), maar die bezoekers hadden duidelijk op hun honger gezeten de maanden daarvoor. Hugs waren er niet bij en dat zal ook in Kampen niet gebeuren (zelfs in gewassen staat). Mondmaskers (of kapjes 😉) zullen verplicht zijn (zeker voor wie neerzit). Ik heb het voorbije jaar constant de agenda op mijn site moeten aanpassen (evenementen toevoegen, aflasten, verschuiven, aflasten, enz.).

Maar als het veilig kan tot in augustus Gerben (we hebben al gereserveerd - uiteraard met annulatiemogelijkheid, of wat dacht je).

From beyond the grave:

Grueson (Engels) of (Nederlands)

It could be worse, it could be raining !

Link naar bericht