Ga naar inhoud

Thierry Gioux Signeert Bij Silvester In Alkmaar En Haarlem


Recommended Posts

In aanwezigheid van de Franse auteur Thierry Gioux zal zaterdag 1 juni Stripboekwinkel Silvester Alkmaar officieel worden geopend. Daar signeert hij tevens van 11.00 tot 16.00 uur zijn albums van Hauteville House, waarvan inmiddels 8 delen zijn verschenen.

 

Silvester Strips Alkmaar
Huigbrouwerstraat 1
1811 BJ Alkmaar
Tel : 072 515 76 22

 

Thierry Gioux signeert zondag 2 juni in Haarlem van 13.00 tot 17.00 uur. In Galerie Silvester te Haarlem zal tevens zijn expositie worden geopend. Op de expositie zijn originele pagina's van zijn steampunk-reeks Hauteville House te bezichtigen.

De Hauteville House-expositie, met originele pagina's van deze tekenaar, is van 2 juni tot en met 26 juli te bezichtigen. Galerie Silvester is onderdeel van Stripboekwinkel Silvester Haarlem (ook op zondag geopend).

 

Kleine Houtstraat 11a
2011 DD Haarlem
Tel : 023 531 10 75

 

(Gioux voorziet je boek van een prachtige tekening bij aankoop van 2 Silvester-boeken. Signeertijden zijn onder voorbehoud en kunnen nog worden gewijzigd. Vraag in de winkel naar actuele tijden)

NB_signeer_Gioux.jpg

Link naar reactie

Was top gisteren in Alkmaar. Silvio en het Silvester personeel bedankt voor de zeer goed gevulde goodie bag, de Hauteville House prent en de drankjes!

 

De eerste twee tekeningen die Gioux maakte waren zeer uitgebreid, een compleet figuur met het huis op de achtegrond en heel veel inktlijntjes. Daarna ging hij over op hoofdjes. Ik had nummer 6 voor mezelf, nummers 9 en 10 voor mijn jongens en we waren rond tweeën klaar. Daarna nog even Alkmaar bekeken, leuk stadje! Ook was er een soort halfbakken Gay pride met bootjes door de grachten en veel roze en regenboogvlaggen, tja...

 

Voor mij maakte hij Monsigneur Hugo, voor Jirri een gasmaksker kop als op de cover van deel 1 en voor Desta een fantasiebeest, een soort van vliegend varken. Daar had hij wel lol mee en hij liet dan ook niemand meekijken voordat die af was.

 

Ik kocht vier Silvester HC's (Atalante 5, Haueteville House 8, Angela en Nachtuil 1) en kreeg daarbij tickets voor twee tekeningen, Hugault's Pin-Up boek (gratis bij 3 HC's), een grote en ter plekke gesigneerde prent met een alternatieve cover voor HH deel 5 en een goodie bag met daarin Het Geval Eugene, Peanuts compleet 1, Cosa Nostra 1, Lemen Troon 4, Verborgen Geschiedenis 7 en Kobijn 7. Dat is nog eens een goede deal!

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...