Ga naar inhoud

Je Laatste Non-Strip Aankoop


Recommended Posts

Zie, weer iets bijgeleerd.  :e012:

 

Zolang het niet non-stop is of een discussie echt belemmert zie ik niet waarom mensen zich zo hard ergeren aan grammar nazi's.

 

Hoofdletters en leestekens verhogen het leesplezier. :e011:

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Ja hum, we zeggen hier altijd: men leert van iets (een gebeurtenis of een wat zeurende post van een grammar nazi). Leren uit is een zinsnede die me heel vreemd voorkomt maar ik heb geen harde bewijzen of dit nu heel erg fout is of niet....

 

Iets beweren zonder harde bewijzen... Let maar op, voor je het weet loop je ook met een aluminium hoedje rond.

Link naar reactie

Ja hum, we zeggen hier altijd: men leert van iets (een gebeurtenis of een wat zeurende post van een grammar nazi). Leren uit is een zinsnede die me heel vreemd voorkomt maar ik heb geen harde bewijzen of dit nu heel erg fout is of niet....

Voor mij komt 'leren uit' juist natuurlijker over. :) (En googlen op taaladvies levert niet echt veel op. :( )

Link naar reactie

Vanochtend een smos met kaas, vanmiddag 2 LP's (Brel - "Ne Me Quitte Pas" en soundtrack "Excalibur") in de kringwinkel, te samen met het wonderbaarlijke boekje "Géographie Botanique et Zoölogique" uit 1890.  Dat laatste vooral ook voor de prentjes, geef ik toe.

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Een paar maanden geleden nog een cartridge kunnen vinden voor mijn HP, al was het een van de laatste. Aangezien de printerreeks uit productie is en dus ook de cartridges. Het was al iets duurder dan de standaardprijs. Bleek dan dat mijn HP niet meer herkent wordt door het OS.

Link naar reactie

Moet je bij Xbox trouwens ook niet betalen om op het internet te kunnen? God of War, Metal Gear Solid 4, Infamous, Killzone, Little Big Planet en Heavy Rain zijn ook zeer leuke en goede aanraders voor mensen met een ps3. Die kinect was echt niets voor mij, niet alleen heb je er te veel plaats voor nodig maar ik heb ook echt een controller nodig tijdens het gamen. Ik weet niet meer de naam van het spel dat ik toen uitgeprobeerd had (iets met zombies) maar dat was dan ook nog eens zo buggy als iets.

Link naar reactie

Forza is goed, maar kan niet tippen aan Gran Turismo. En met schietspelletjes ben ik gestopt. Met een gamepad proberen te richten is tegennatuurlijk.

 

Forza is toch heus een klasse of twee beter dan GT?

Ik voeg er wel aan toe dat ik geen racesim-fanaat ben.

 

Rallisport Challenge 1 en 2 waren ook zulke exclusives waarmee ik me nog steeds geweldig amuseer. Jammer genoeg nooit verschenen op XBox360 (en de tweede was niet backwards compatible).

 

 

(tot slot nog een subjectieve mening: enkel RTS vind ik tegennatuurlijk met gamepad - shooters gaan best)

Link naar reactie

Forza is toch heus een klasse of twee beter dan GT?

Ik voeg er wel aan toe dat ik geen racesim-fanaat ben.

 

Rallisport Challenge 1 en 2 waren ook zulke exclusives waarmee ik me nog steeds geweldig amuseer. Jammer genoeg nooit verschenen op XBox360 (en de tweede was niet backwards compatible).

 

 

(tot slot nog een subjectieve mening: enkel RTS vind ik tegennatuurlijk met gamepad - shooters gaan best)

Het is natuurlijk subjectief, maar ik vind GT beter als sim en Forza meer arcade. Maar de discussies daarover lopen al jaren...

 

Bij de rally cross was ik meer voor Colin McRae (huidige Dirt).

 

Ben wel met racing games gestopt omdat het uiteindelijk dezelfde games werden met wat verbeterde graphics.

 

En ik heb shooters leren spelen met keyboard en muis, waarschijnlijk daarom dat het me maar niet wil lukken :(

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...