Ga naar inhoud

Je Laatste Non-Strip Aankoop


Recommended Posts

11 minutes ago, Spawn999 said:

Zeker de komende 5 jaar, daarna zie ik wel. Het was geen dure ;)

 

Met een goeie garagist en wat geluk zal dat wel lukken zeker.

 

Ik heb niet te klagen gehad over mijn garagisten, maar als ze bij elk defect beginnen te zagen van "zoudt ge dat nog wel laten herstellen", "stukken zijn nog moeilijk te krijgen", "ik zou dat niet meer doen"... dan wordt dat na een tijdje toch wel knap vervelend. Meestal hebben ze dan ook de neiging om het "voor u zo goedkoop mogelijk" te herstellen wat ik dan vaak interpreteer dat ze d'er niet al te veel tijd en moeite willen in steken.

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
8 uren geleden, Waldorf zei:

@Tanuki: is dat dan niet verplicht om een spiegel te hebben op een speed-pedelec?

In Nederland: ja. In België vind ik er niets over terug.

De "pannenkoek" die standaard bij de Stromer hoort, zat er in een doos bij maar was niet gemonteerd. Ik ben er geen fan van: ze steekt te ver uit naar mijn zin (risico op aanrijding wanneer ik een bende scholieren kruis op de fietsostrade of rakelings wordt gepasseerd door een klojo) en zou naar verluid ook snel loskomen. Ik dacht er geen nodig te hebben en heb deze dus niet gemonteerd, maar achteraf gezien is het wel handig om te zien of er achteropkomend verkeer is. Nu het  koud is en ik met een buff, bivakmuts en helm de baan op ga, hoor ik soms het verkeer niet komen.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Een paar Poolse films gekocht; op DVD "Demon", een Poolse arthouse spokenfilm en op Blu-Ray "Czlowiek z magicznym pudelkiem". Gelukkig heet die laatste in het Engels "The Man With the Magic Box" want niet alleen spreek ik geen Pools maar zoals ik het uitspreek is het net alsof een ogentest in je gezicht spuwt.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Een huis. Het is alweer een hele investering geweest, Lydia en ik heb werkelijk overal naar geld gezocht en allerlei vuile en gevaarlijke karweitjes gedaan maar... Worth it!

Voorlopig doet het nog maar dienst als een opslagruimte voor alles wat we niet kunnen meenemen maar beetje bij beetje gaan we het laten opknappen door iemand van de stad die we kennen. Eenmaal op orde kunnen we nadenken over een huwelijk en misschien daarna kinderen. Hangt een beetje af van de opties die we hebben. 

Jep, grootste plannen  voor Breezehome. In de tussentijd zijn Lydia en ik in Riften en hopen we geen draken tegen te komen wanneer we terugkeren naar Whiterun. 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Als het van Alwetende Planners zoals Leo Van Broeck afhangt, dan wordt er nergens nog iets verbouwd en gebouwd in de Vlaanders door particulieren. Iedereen in deelwoningen, opgetrokken door overheidsbouwfirma's.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Gehaald en getest zodat de rest van de Reep het niet hoeft te doen: een grammetje CBD-smoor.

 

Even een disclaimer, ik ben geen schoorsteen die tegen veel kan. Sterker nog, ik heb zo goed als geen weerstand tegen de hazes van de Nederlandse shops. Wanneer ik rook, is dat meestal een half uurtje voor het slapen gaan, nog de tijd om een groot glas water te drinken en nog iets doms te kijken op YouTube of zo. Na een toet moet je zelfs niet meer verwachten dat ik nog veel ga praten.

 

De bijna THC-loze weed is eigenlijk nog het beste te vergelijken met alcoholvrij bier. Het bestaat, het zal wel een doel dienen maar niemand consumeert het voor de smaak of voor het plezier. Het maakt me een beetje moe maar ik mis toch dat lekkere gevoel van in de zetel neerploffen en met een stomme grijns naar nog stommere clips kijken.

 

U mag me bedanken.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

image.thumb.png.2b992c075cad20b1ed06b814dcf4d596.png

 

Voor 3 Euro.  Mijn eigen exemplaar is 17 jaar geleden bij een ex achtergebleven en heeft nooit zijn weg teruggevonden.  Bij deze terug in bezit. :)  Hier staan toch echte klassiekers uit de reeks op.  "We Do!", "Jazzman!", "Dr. Zaius", "Happy Birthday Lisa" (Jackson), de Itchy & Scratchy Show openingen, "See My Vest". Ah, nostalgie. "I was a very good beer".

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Downton Abbey - Xmas Special 2013, 2014 en 2015: 3  separate Blu-ray discs (met Engelse subs). 

T/m seizoen 3 zaten van deze specials er 3 in de Downton Abbey 4-seizoenen boxset, maar vanaf seizoen 4 werden ze op aparte DVD/Blu-rays verkocht. En om het complexer te maken: 2 Blu-rays worden niet buiten de UK geleverd, en moest ik die via Duitsland bestellen (maar worden weer wel vanuit de UK verstuurd...). Twee keer porto dus, maar gelukkig waren de Duitse Blu-ray prijzen wat lager dan in de UK.

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...